Beetje veel inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:45 schreef Matness het volgende:
Hoeveel van deze nietszeggende britpopbandjes hebben we nu al gehad vandaag? Stuk of 30 geloof ik
Ach, als er zo'n podium in Nederland had gestaan, had je ook allemaal voor het buitenland nietszeggende Nederlandse bandjes op de podia gehad.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:45 schreef Matness het volgende:
Hoeveel van deze nietszeggende britpopbandjes hebben we nu al gehad vandaag? Stuk of 30 geloof ik
FRS zelfde verhaal.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij Van Leest kun je al de eerste track van Live 8 downloaden. Tegen betaling uiteraard![]()
.
"Alle opbrengsten komen ten goede van Live 8 2005".
Het gaat niet om geld ophalen. Eikels.
jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:46 schreef Jonathon het volgende:
Killers komen hierna volgens de leadzanger
hoezo? zou het niet kunnen dan?quote:
Tsja.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een flashback naar de Tsunami uitzending op NL2, RTL4 en SB6. Gerrit Zalm moest toen uitleggen dat ook de BTW inkomsten naar 555 gaan.
idd!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:47 schreef Boeman het volgende:
Heerlijk schots
alleen zingt hij wel wat matig
Schaam jequote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:45 schreef StephanL het volgende:
Ook voor het eerst dat ik van Snow Patrol hoor.
je wilt Ali B. en Kim Lian toch niet vergelijken met Snquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach, als er zo'n podium in Nederland had gestaan, had je ook allemaal voor het buitenland nietszeggende Nederlandse bandjes op de podia gehad.
FRS doet ook vrolijk mee hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij Van Leest kun je al de eerste track van Live 8 downloaden. Tegen betaling uiteraard![]()
.
"Alle opbrengsten komen ten goede van Live 8 2005".
Het gaat niet om geld ophalen. Eikels.
ik moet zeggen dat ik bands als Travis en Snow Patrol niet bepaald 'nietszeggend' vindquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach, als er zo'n podium in Nederland had gestaan, had je ook allemaal voor het buitenland nietszeggende Nederlandse bandjes op de podia gehad.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:47 schreef StephanL het volgende:
In Toronto straks deep purple. Die zijn volgens mij wel aardig bekend als ik mij niet vergis.
Volgens mij is z'n gitaarversterker naar de klotequote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Snow Patrol is goed
Waarmee ik alleen maar wil aangeven dat het allemaal relatief is natuurlijk. Al die grote stadionrockbands die al hun kapotgespeelde hits nog een keertje overdoen is ook niet alles, en vind het wel grappig dat er af en toe een wat minder bekend bandje de revue passeert.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:48 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik bands als Travis en Snow Patrol niet bepaald 'nietszeggend' vind![]()
Runquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:49 schreef -Mk- het volgende:
Hoe heet dit nummer van Snow Patrol?
chocolat toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:49 schreef -Mk- het volgende:
Hoe heet dit nummer van Snow Patrol?
FRS, Van Leest, Fame etc. allemaal een pot nat. Alles in de zak en het gezicht van de Breukhoventjesquote:
Off de topic.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van Leest is eigendom van FRS, dus 't verbaast me niets
beach boys?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:50 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
FRS, Van Leest, Fame etc. allemaal een pot nat. Alles in de zak en het gezicht van de Breukhoventjes![]()
BTW wie zijn dat op 3? Beach Boys? Klinkt zo oud en vertrouwd![]()
Nuquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:50 schreef One_conundrum het volgende:
Waneer precies Deep Purple
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |