Razorlight.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:01 schreef qu63 het volgende:
wie zijn er nu op de beeb?
Die idioten die niemand kent.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:01 schreef qu63 het volgende:
Een of ander wannabe bandje, nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:01 schreef qu63 het volgende:
Daar heb je er op FOK ook genoeg vanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:54 schreef Jane het volgende:
Wel een beetje een eigengeilert he, die Snoop.
coldplay nu in philliequote:
in phillie zenden ze nu dus londen uit..quote:
quote:
ik ga voor de lokale schoolband....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:02 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Een of ander wannabe bandje, nog nooit van gehoord
ow, dacht dat Coldplay met de concorde naar Amerika was gevlogenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
in phillie zenden ze nu dus londen uit..
op een schermquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
in phillie zenden ze nu dus londen uit..
Ah, interessantquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:03 schreef Murray het volgende:
[..]Nathalie
,
kaal
, kondigde in Philly aan dat ze daar naar Coldplay gingen kijken.
Zo duidelijk?
concorde vliegt niet meerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:04 schreef Matness het volgende:
[..]
ow, dacht dat Coldplay met de concorde naar Amerika was gevlogen
Concordes vliegen toch niet meerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:04 schreef Matness het volgende:
[..]
Net een heel kort stukje simple plan..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben net terug van eten, wie zijn er nu op?
dat had ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Of staat dat LONDON voor niets boven het podium?
Om 4 uur in Londen en dan om 8 uur in Philadelphia? Dat lukte je ook met de concorde niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:04 schreef Matness het volgende:
[..]
als je voetbal kut vindt dan hoef je dat niet te kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:06 schreef dronkeykong het volgende:
kut voetbal is ook begonnen...
allemaal wel eigenlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:06 schreef N.icka het volgende:
slik, wat afgrijselijk dat kindje
ik heb em ook op de live aid dvd geloof ikquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Filmpje werd 20 jaar geleden ook uitgezonden. Paar weken geleden nog in een BBC-documentaire gezien hoe iedereen zat te huilen in de studio direct erna.
Staat ie ook op idd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb em ook op de live aid dvd geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |