Of niet natuurlijk doe maar een slotjequote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
OP komt zo
welke zender?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:46 schreef Murray het volgende:
Will Smith is ook lekker bezig.
ik heb al de london stream aanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:47 schreef Murray het volgende:
[..]
De stream op AOL.com
http://music.aol.com/live_8_concert/live_now
Niet gezienquote:Former South African leader Nelson Mandela spoke on stage at the Live 8 concert in Johannesburg.
Jep, eerst nog Razorlight, daarna miss M.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:47 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Als het goed is komt Madonna zo toch? (London)
jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:47 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Als het goed is komt Madonna zo toch? (London)
Oh ik wel, zelfs CNN en BBC World onderbraken hun programmering ervoor(zat BBC World te kijken)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/4641999.stm :
[..]
Niet gezien.
.
nu weer dc op de londen streamquote:
Daar heb ik Annie Lennox voor misbruiktquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:50 schreef Jane het volgende:
Ah, nu Duran Duran op de Beeb.
Ik ga nu echt even eten.
Die heeft daarom ook goed haar danspasjes geoefendquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:51 schreef dronkeykong het volgende:
Madonna kan niet eens Live zingen...
Misschien gaat ze masturberen op t podium dan let niemand meer op haar stemquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:51 schreef dronkeykong het volgende:
Madonna kan niet eens Live zingen...
dat wil ik wel zien danquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:51 schreef Matness het volgende:
[..]
Misschien gaat ze masturberen op t podium dan let niemand meer op haar stem
SP?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet iemand of SP al geweest is op de Canada stream?
Simple Planquote:
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:53 schreef N.icka het volgende:
Ik ken deze band helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |