Ooh zeker niet, het zal ook zeker van de mentaliteit, werklust en het enthousiastme af gaan hangen, maar dat is bij elke degradatiekandidaat natuurlijk zo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg,knap resultaat maar of ze dit nog 33 wedstrijden kunnen volhouden....?
Inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg..... [afbeelding]
Ik zou niet weten waarom niet. Vergeet niet dat er nog heel wat blessures zijn aan Heracles-kant.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:27 schreef DutchGooner het volgende:
Juich niet te vroeg,knap resultaat maar of ze dit nog 33 wedstrijden kunnen volhouden....?
Omdat ik ervaring heb met promoveren misschien?quote:
In Deventer in ieder geval wel en volgens mij Zwolle, Volendam en Maastricht ook bv. Niet zo erg als Apeldoorn, waar AGOVV de 5e club is na GAE, Feyenoord, Vitesse en ajax.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
In Doetinchem niet hoor. In Sittard volgens mij ook niet echt. Hetzelfde geldt voor de Eagles en Zwolle.
Nummer 2 ole ole olequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:23 schreef Zapper het volgende:
Dezelfde opstelling én instelling als tegen PSV, komt dus helemaal goed
Maakt het niet minder leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:47 schreef methodmich het volgende:
Ze zijn ook wel jaren amateurs geweest Erasmusch, dat scheelt iets.
laatste treffen van ADO en HERACLES resulteerde in een 4-0 overwinning voor almeloquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:24 schreef methodmich het volgende:
Echter een betere tegenstander, zeker thuis.
??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:37 schreef Zapper het volgende:
Klavan godverdomme
Ja jij bent weggeweestquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:40 schreef Breemz het volgende:
??
klopt maar wat is er met klavan?!quote:
Gelukkig staat er van dat team nog maar 1 a 2 spelers in de basis vanavondquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:28 schreef Breemz het volgende:
[..]
laatste treffen van ADO en HERACLES resulteerde in een 4-0 overwinning voor almelo![]()
Precies. AGOVV leeft hier helemaal niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:47 schreef methodmich het volgende:
Ze zijn ook wel jaren amateurs geweest Erasmusch, dat scheelt iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |