Ik heb wel een zwak voor Heracles maar ik kom er niet vaak.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:02 schreef Zapper het volgende:
Ow, dacht dat jij een supporter was![]()
Maar het was inderdaad erg gaaf om erbij te zijn ja.
Aldus de PSV-fan, mits Heracles in de eerste divisie voetbalt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:02 schreef Zapper het volgende:
Ow, dacht dat jij een supporter was![]()
Maar het was inderdaad erg gaaf om erbij te zijn ja.
Simpelweg de waarheid.quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:20 schreef Zapper het volgende:
Wat een simpele en trieste opmerking. Ben niet anders van je gewend!
Jouw waarheid is inderdaad altijd de waarheid ja.quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:22 schreef cultheld het volgende:
Simpelweg de waarheid.
Niks tegen Heracles hoor. Mooie club. Ik blijf er alleen bij dat je niet voor twee Nederlandse clubs tegelijk kunt zijn. Je bent Heraclied of PSV'er, maar niet allebei tegelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jouw waarheid is inderdaad altijd de waarheid ja.
Maar jouw club is afgetroefd door een simpel kutclubje uit Almelo, helaas.
en hier heeft cultheld wel een punt zapper..quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niks tegen Heracles hoor. Mooie club. Ik blijf er alleen bij dat je niet voor twee Nederlandse clubs tegelijk kunt zijn. Je bent Heraclied of PSV'er, maar niet allebei tegelijk.
Hoe kon ik nu weten dat Heracles Almelo ooit zou promoveren manquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:44 schreef hellmondunited het volgende:
en hier heeft cultheld wel een punt zapper..
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:06 schreef methodmich het volgende:
Je kan best voor Heracles én PSV zijn hoor Zapper!
Dan was het gisteren extra goed.
Jij was niet die geïnterviewde op Talpa?
Strak planquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:29 schreef Stpan het volgende:
Zapper, het polyfan zijn bevindt zich nog even in de taboesfeer. Vraag een subsidie aan en begin een praatgroep!
In Doetinchem niet hoor. In Sittard volgens mij ook niet echt. Hetzelfde geldt voor de Eagles en Zwolle.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat dit in de meeste steden waar vooral een GGD-club aanwezig is speelt hoor pfaf.
Er zijn uiteraard zat Heracles supporters die niets anders willen dan Heracles laat ik dat bovenop stellen. Maar in mijn geval: Van huis uit heb ik een Ajax-hart, m'n vader is er al sinds de jaren 60 fan van en heeft dat aan mij en al m'n broers meegegeven. Maar het is nogal wat om ieder weekend naar Amsterdam af te reizen en Heracles was zodoende een uitstekend alternatief voor een seizoenskaart om toch profwedstrijden te bezoeken ( Bovendien ken ik nogal wat personen uit de Heracles organisatie ) En uiteraard ben je toch na een paar wedstrijden meteen al verliefd en dat blijft maar groeien... maar de "liefde" voor Ajax blijft toch. Verder moet bovenop gesteld worden dat ik ook niet zo'n enorm fantieke supporter ben, laat ik het meer voetballiefhebber noemen. Zo heb ik totaal niets tegen Twente, m'n Twentsche hart gaat zelfs sneller pompen van die club.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:17 schreef Stpan het volgende:
In Dordt sterft het van de Feyenoordshirtjes en petjes tijdens wedstrijden inderdaad. En ook AGOVV houdt er behoorlijk wat Feyenoord-attributen op na.
Maar Heracles leek me nou niet bepaald een club met polyfans gezien de laatste jaren. Hoewel (en dat mag je me op de praatgroep uitleggen Pfaf) ik me lastig kan voorstellen dat je fanatiek fan bent van 2 clubs. Als je week-in-week-uit naar een club gaat, dan is dat toch jouw club? En niet de club uit de randstad (of Eindhoven) die je alleen op Studio Sport voorbij ziet komen?
Aan de andere kant, in de jaren '60 waren er in Rotterdam zo'n 3000 (!) dubbelaars die zowel een seizoenskaart van Feyenoord als van Sparta hadden.
Juich niet te vroeg,knap resultaat maar of ze dit nog 33 wedstrijden kunnen volhouden....?quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:00 schreef pfaf het volgende:
Zow, de eerste middelvinger naar de voetbalkenners is gegeven.
Ge-wel-dig.
Dat is wel heel erg.....quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:20 schreef pfaf het volgende:
en ik ken zelfs meerdere "harde kern" Vak Q-ers die wel eens in een Feyenoord shirt hebben gelopen of zelfs lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |