abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28518433
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:38 schreef GAMED0G het volgende:
Zijn er nog mensen die naast t geweldige Ny en t USA gevoel naar NY gaan voor een hobby of iets om het verder te exploren of om lekker te shoppen naar je favorieten exclusieve kleding merken!?!?!

Ik zelf ben namelijk een redelijke sneaker freak en ben dan ook gefocused op Air Jordans en ga me collectie dus duidelijk uitbreiden in NY...er zijn daar vele spots die ik wil bezoeken ....

meer mensen met hobby's die ze uitbreiden in NY?
Muziek die ik vroeger vaak luisterde komt veelal uit NY. Veel CD's daarvan, wat dus best een hobby was. Dus misschien even een Hiphop tour pakken daar.
Helaas tegenwoordig geen tijd en geld meer voor.
pi_28518472
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 16:29 schreef Toad het volgende:
Ik ga waarschijnlijk de 23e voor 5 dagen. Weet iemand wat van Delta Airlines? Beetje goede vliegtuigmaatschappij?
Vorig jaar mee gevlogen. Check het centrale topic.
pi_28519655
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 17:36 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Vorig jaar mee gevlogen. Check het centrale topic.
Dank. Beetje wisselend beeld krijg ik uit de topics. Ik post morgen wel wat meer info: met wie ik vlieg (de maatschappij), wanneer precies, welk hotel etc.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:10:39 #54
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_28525952
mensen trouwens nog wat leuke tips voor in NYC naast alle tourist traps? Wat ik zelf al van plan was is dit keer zeker over de brooklyn promenade lopen en verder langs de eastriver. En ook nog een keer naar liberty park en via jersey langs de hudson lopen. En ik wil graag een kort dagje naar coney island, lekker zwemmen. Vorige keer vergeten LES te bezoeken, dus dit keer wil ik dat zeker doen. Ook weer greenwich, volgens mij wordt daar volop basketball gespeeld in de zomer. Brooklyn heights, DUMBO en williamsburg bezoeken en nog een fiets tocht maken langs de eastriver en midden door manhattan. En mss ook Harlem dit keer bezoeken.

ik had gehoord dat de lonely planet een goede gids was... Ik ben een btje opzoek naar een goede gids waar niet alle casual dingen in staan over nyc. Ik ben niet opzoek naar musea's maar meer naar leuke buurten.

BTW, is er nou een observationdeck open in het rockefeller center?
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:41:07 #55
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_28527099
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:10 schreef The.PhantoM het volgende:
mensen trouwens nog wat leuke tips voor in NYC naast alle tourist traps?
Ga een dagje op bezoek bij merdeka!
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_28527224
fietsen door manhatten, als je graag dood wil moet je dat doen. Je kan wel tegen belachelijke prijzen een fiets huren en door central park fietsen, ietsje beter te doen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_28527604
Ik fietste altijd in Manhattan (mountain bike) en ik wilde niet graag dood hoor.
The Religious Right is Neither!!!
Censorship sucks!!!
American dude
'This Monkey's Gone to Heaven'
pi_28527840
ja maar je moet toegeven dan Manhattan niet echt fietsvriendelijk is, vooral de drukke avenues kan je beter mijden
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:05:56 #59
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_28528149
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:44 schreef komrad het volgende:
fietsen door manhatten, als je graag dood wil moet je dat doen. Je kan wel tegen belachelijke prijzen een fiets huren en door central park fietsen, ietsje beter te doen
nee jo, er fietsen best veel mensen door manhattan hoor. Er is zelfs een fietspad op broadway! Check de site van NYC's bicycle network development: http://www.nyc.gov/html/dcp/html/bike/home.html

Hier is een map van manhattan met bike routes: http://www.nyc.gov/html/dcp/pdf/bike/mapfront.pdf
Dit wil ik zeker een keer meemaken hoor
pi_28528175
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:10 schreef The.PhantoM het volgende:
mensen trouwens nog wat leuke tips voor in NYC naast alle tourist traps? Wat ik zelf al van plan was is dit keer zeker over de brooklyn promenade lopen en verder langs de eastriver. En ook nog een keer naar liberty park en via jersey langs de hudson lopen. En ik wil graag een kort dagje naar coney island, lekker zwemmen. Vorige keer vergeten LES te bezoeken, dus dit keer wil ik dat zeker doen. Ook weer greenwich, volgens mij wordt daar volop basketball gespeeld in de zomer. Brooklyn heights, DUMBO en williamsburg bezoeken en nog een fiets tocht maken langs de eastriver en midden door manhattan. En mss ook Harlem dit keer bezoeken.

ik had gehoord dat de lonely planet een goede gids was... Ik ben een btje opzoek naar een goede gids waar niet alle casual dingen in staan over nyc. Ik ben niet opzoek naar musea's maar meer naar leuke buurten.

BTW, is er nou een observationdeck open in het rockefeller center?
Neem de Time Out NY: http://www.timeoutny.com/
in de West Village op 6th Ave and Waverly Place is er een basketbal plaatsje waar je de players de hele dag door kan zien spelen.
NoLita: North of Little Italy: op Prince street, van Lafayette street af is er een hele goede muffin zaak met heerlijke koffie, de muffins zijn verse en van zeer goede kwaliteit, je kunt gewoon buiten zitten en de zon je laten kussen.
Brooklyn Heights is mooi om langse de promenade te lopen; wil je goede arabische/indische eten loop naar Atlantic Boulevard, waar de arabische gemeenschap is in Brooklyn.

Andere buurten met cobblestoned streets, leuke gezellige restaurants in Brooklyn, zijn Park Slope en Boerum Hill, Park Slope is waar de meeste mensen die vroeger in de Village/East Village woonden naar verhuisd zijn (de migratie starte in de jaren '90), omdat de huren daar betaalbaar waren (met nadruk of waren). Park Slope is leuk, Prospect Park is dichtbij, heerlijk park, zelfde creators van Central Park, maakten deze park, het is rustig, veel joggers (vriendelijk), een echte escape. de main shopping street is 7th Avenue, goede restaurants, coffie, etc.

In de West Village (en East Village) ga naar Bennie's Buritos, lekkere Tex-Mex, maar de main reason is hun fantastische pitchers van Sangria en Margarita.
Censorship sucks!!!
American dude
pi_28528281
Het is inderdaad Nederland niet (qua fietsen), maar als je voorzichtig bent (tegelijkertijd ook wat avontuurlijk) is het wel te doen hoor. Ik fietste zelfs in L.A. voor een lange tijd (omdat ik nog geen auto had). Probeer het maar, de volgende keer wanneer je weer in NYC bent, het ziet er eng uit, maar het valt allemaal heel erg mee.
Censorship sucks!!!
American dude
pi_28528690
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:08 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
Het is inderdaad Nederland niet (qua fietsen), maar als je voorzichtig bent (tegelijkertijd ook wat avontuurlijk) is het wel te doen hoor. Ik fietste zelfs in L.A. voor een lange tijd (omdat ik nog geen auto had). Probeer het maar, de volgende keer wanneer je weer in NYC bent, het ziet er eng uit, maar het valt allemaal heel erg mee.
ga ik zeker doen, ik wil sowieso graag door Central Park heen fietsen en dan neem ik wel een stuk avenue mee
pi_28528695
Phantom, voor zwemmen zou ik zeker met de bus naar Jones Beach gaan (het is een strand even buiten NYC, heerlijk water, mooie mensen en toch heel erg kalm. How could you not visit Lower East Side? volgende keer zeker doen, ik heb die buurt echt zien veranderen, het is nu heel trendy, goeie bars, etc. nog steeds de oude Jewish flavors, etc. Je kunt via Delancey street naar de Williamsburg bridge, deze oversteken en dan ben je in Williamsburg, ondertussen heb je een fantastische view van Manhattan en kom je in het fantastische Williamsburg terug (toen ik in Williamsburg woonde, deed ik dit heel vaak, elke zondag middag mijn vrienden ontmoetten in de East Village, liep ik over de Williamsburg, door Lower East Side naar onze lievelings barretjes.)
Ga ook naar de piers, (West Street/West Side Highway), dit is een leuke promenade. (woonde op 395 West Street) hier was waar vroeger de drag queens elkaar ontmoetten, waar de samensmelting van de hustlers, gays, people naar toe gingen om gewoon uit te hangen. Wigstock werd hier vroeger ook gehouden, maar het is nu weer terug in Thompkins Square Park in East Village/Alphabet City.
Censorship sucks!!!
American dude
pi_28528808
aan de zuid west zijde is ook een mooie kade. En alphabet city is idd aan te raden, daar kan je ook goed eten, tegen een betaalbare prijs
pi_28528909
Ik zal een lijstje maken met restaurantjes in de East en West Village (mijn stekkie in nYC) en het hier posten als julie dat willen.
Censorship sucks!!!
American dude
pi_28528950
als je goede betaalbare restaurants weet hoor ik dat graag
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:32:54 #67
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_28529350
ja ben ook wel benieuwd naar die restaurantjes mits goedkoop. Mijn idee was om meer van de 'straat' te eten. Wat pizza slices, chinees enzo. Kwil het eten een btje goedkoop houden

bedankt voor de andere tips caliny'er . Ja stom dat ik ben vergeten om LES te bezoeken maar er is ook zoveel te doen in NYC dat je gewoon begint te flippen van al die mogelijkheden
pi_28536305
Hoe zit het trouwens met de beveiliging (op het vliegveld in NYC, douane e.d.)? Niet dat ik iets wil smokkelen, maar daar hoor je soms spookverhalen over...
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:56:15 #69
122880 Studentplus.nl
Alles voor de student!
pi_28541890
ach als je pech hebt moet je tas open, schoenen uit, fouilleren etc. als je niks bij je hebt niks aan de hand.
Studenten gezocht! Ga naar http://www.studentplus.nl
pi_28541976
vorig jaar moest bij ons iedereen de schoenen uit. behalve als je sportschoenen aan had.
was wel in cincaneti, niet ny maar toch.
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:37:22 #71
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_28543201
Heb niet veel nieuws te melden.. dit zou dan ook een tvp zijn, als ik niet deze nuttige link met foto´s van brooklyn bridge zou plaatsen.

NY is voor mij de komende week werken slapen eten, en meer niet

Maar volgende week wordt het leuk, dan heb ik al vrij en gaan we paar daagjes Manhattan in, ik mag/moet helpen bij een kinderverjaardag in Prospect Park, en we gaan met vrienden in het park bbq-en. Eind volgende week gaan we weekje naar IJsland, en daarna moet ik weer even aan de slag.

We hebben afgesproken dat we dan wat tijd gaan besteden aan huisinrichting-zaken. Dat wordt nog een twistpunt, want ik wil graag eens een Amerikaanse Ikea in en dat wordt niet erg op prijs gesteld.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_28548313
  • 22 juli ('s ochtends) vertrek naar NY
  • 25 juli ('s avonds) vertrek uit NY
  • Ik reis met de KLM en slaap 4 nachten in het Novotel.
  • We hebben een metropas (voor het gehele verblijf) en een NYC kortingspas voor 3 dagen.

Ik heb er in ieder geval veel zin in!

[ Bericht 6% gewijzigd door Toad op 06-07-2005 14:00:20 ]
  • pi_28555558
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 11:37 schreef merdeka het volgende:
    Heb niet veel nieuws te melden.. dit zou dan ook een tvp zijn, als ik niet deze nuttige link met foto´s van brooklyn bridge zou plaatsen.

NY is voor mij de komende week werken slapen eten, en meer niet

Maar volgende week wordt het leuk, dan heb ik al vrij en gaan we paar daagjes Manhattan in, ik mag/moet helpen bij een kinderverjaardag in Prospect Park, en we gaan met vrienden in het park bbq-en. Eind volgende week gaan we weekje naar IJsland, en daarna moet ik weer even aan de slag.

We hebben afgesproken dat we dan wat tijd gaan besteden aan huisinrichting-zaken. Dat wordt nog een twistpunt, want ik wil graag eens een Amerikaanse Ikea in en dat wordt niet erg op prijs gesteld.
    he merdeka, ik hoor hier allemaal hints dat je wellicht fok!kers gaat meeten in NY, is dat zo??
      woensdag 6 juli 2005 @ 17:12:36 #74
    90273 merdeka
    In My Life I Love You More
    pi_28556029
    quote:
    Op woensdag 6 juli 2005 16:59 schreef komrad het volgende:
    he merdeka, ik hoor hier allemaal hints dat je wellicht fok!kers gaat meeten in NY, is dat zo??
    Ik weet van niets... Maar misschien dat ze het adres van mijn vriend hebben getraceerd, met een beetje moeite moet dat wel lukken. Zelfs de belasting vindt ons

Gemeet heb ik nog nooit. maar ik heb er niets op tegen, mits het lekker anoniem kan en het me wel uitkomt. Deze zomer ben ik trouwens wel in NY, maar niet zoveel. Ik heb ook nog vakanties
    Better to be hated for who you are than loved for who you're not
    Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
    Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
    pi_28556068
    hehe, oh dat waren vooral hints van de andere kant hehe

Maar dat de belastingdienst je vind is minder
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')