* qu63 hoopt ztiekem op Queen ergensquote:
én loopt iets achter én het geluid is minder.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:42 schreef Matness het volgende:
De Vara heeft en Claudia én B-artiesten én zenden niet alles uit én ouwehoeren teveel én zendt het uit in 4:3 formaat
Mooi shirtje!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:41 schreef Murray het volgende:
[..]
Het logo van Make Trade Fair geloof ik.
[afbeelding]
Mijn TV doet niet BBCquote:
Hell yeah!quote:
Net een nieuw album uit.quote:waar zijn die eigenlijk? Nog steeds ruzie met elkaar?
dat is iets anders dan make trade fairquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:43 schreef Libris het volgende:
Volgens google is dit het logo van Fair Trade
[afbeelding]
Dit is Coldplayquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wanneer komt Coldplay, of zijn die al geweest (hoop het niet) want tune net pas in
http://www.aol.co.uk/quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:41 schreef Lkw het volgende:
Grmbl, m'n tv is kassie wijlen. En ik kan geen live stream vinden met beeld. Iemand??
zijn nú bezigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wanneer komt Coldplay, of zijn die al geweest (hoop het niet) want tune net pas in
Dat kwam door Queen!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:44 schreef Jane het volgende:
Nou, ik zal wel een ouwe lul zijn, maar op een of andere manier voelde de eerste Live Aid toch grootser. Maar ligt er aan wat er nog komt natuurlijk. Iig was die verrassender.
Was dat met bittersweer symphony?! Dat is toch niet van hun?quote:
Deed Annie Lennox niet 7 seconds met Youson bij t concert voor Freddy Murcery?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
dat zou zeer mooi zijn!! Heerlijk nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |