abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juli 2005 @ 01:23:02 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_28873719
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:41 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Hij geeft verder niks om die landen, het is gewoon algemeen bekend, ik verzin niet zomaar iets en hou nu je bek maar.
* viking84 mompelt iets over een cursus argumenteren en redeneren
Niet meer actief op Fok!
pi_28873775
quote:
Op zondag 17 juli 2005 00:41 schreef Ixnay het volgende:

Hij geeft verder niks om die landen, het is gewoon algemeen bekend, ik verzin niet zomaar iets en hou nu je bek maar.

Jij bent grappig
  zondag 17 juli 2005 @ 01:38:17 #103
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_28873997
quote:
Op zondag 17 juli 2005 01:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

* viking84 mompelt iets over een cursus argumenteren en redeneren
Hij doet het daarom, om populairder te worden, wat valt daar verder nog aan te argumenteren?

Waarom hij het doet?
Dat zei ik.

Hoe hij het doet?
Dat zie je.

Waaraan zie je het?
Bekijk de manier waarop hij te werk gaat, er zijn genoeg artiesten die dit doen, maar Bono wil daarbij zoveel mogelijk met zijn kop op tv komen en dat de mensen ook zien wat het gevolg is van zijn handelen. Natuurlijk laten ze daarbij de meest gruwelijke beelden zien van het land in kwestie, daarna laten ze ineens zien dat in 1 maand tijd het complete land is veranderd dankzij de grote held. Geloof je dat? Ik niet.
Iemand die echt de situatie wil verbeteren daar zorgt voor scholen en ziekenhuizen, geeft de bevolking mogelijkheden om voor zichzelf te kunnen zorgen (landbouw, veeteelt etc)
Hij geeft gewoon geld of organiseert optredens en het boeit hem daarbij niet hoe of wat, als hij maar in de media verschijnt.
pi_28874089
quote:
Op zondag 17 juli 2005 01:38 schreef Ixnay het volgende:

Hij geeft gewoon geld of organiseert optredens en het boeit hem daarbij niet hoe of wat, als hij maar in de media verschijnt.
Bullshit. De media willen hem graag gewoon in beeld nemen. En veel mensen willen graag met Bono op de foto / gezien worden.

En ik heb nog nooit een filmpje gezien waarin word gedaan alsof Bono binnen 1 maand een compleet land veranderd heeft. Als dat echt zo vaak gebeurd zoals jij zegt, dan zou ik toch al een aantaal keer zo'n filmpje hebben moeten zien.

Oftewel, je ziet spoken.
  zondag 17 juli 2005 @ 01:52:20 #105
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_28874275
quote:
Op zondag 17 juli 2005 01:42 schreef calvobbes het volgende:
En ik heb nog nooit een filmpje gezien waarin word gedaan alsof Bono binnen 1 maand een compleet land veranderd heeft. Als dat echt zo vaak gebeurd zoals jij zegt, dan zou ik toch al een aantaal keer zo'n filmpje hebben moeten zien.
hy·per·bool (de ~, -bolen)
sterke overdrijving, vergrotende stijlfiguur, bv. 'een zee van tranen'
pi_28874282
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:42 schreef Metal_Mart het volgende:
Geweldig topic. Ik vind het ook echt een schijtband, ik snap niet dat zoveel mensen ermee weglopen. Steeds maar weer datzelfde gitaargeluid, die zeikstem van die Bono, die simpele tekstjes... niet mijn ding.
Het enige dat ik deze band wel moet nageven is dat ze onbetwistbaar een eigen geluid hebben, je herkent het uit duizenden. Helaas is dat geluid niet aan mij besteed.
Simpele muziek drie accoorden steeds hetzelfde gitaar geluid en toch een eigen geluid kijk dat is nou zo knap van U2. Een paperclip een stom stukje metaal gebogen en houdt zo wat papier bij elkaar. Maar verzin het maar eens.
pi_28874343
quote:
Op zondag 17 juli 2005 01:52 schreef Ixnay het volgende:

hy·per·bool (de ~, -bolen)
sterke overdrijving, vergrotende stijlfiguur, bv. 'een zee van tranen'
Ah oke. Je bent gewoon alles zwaar aan het overdrijven dus.
Zeg dat dan meteen....
pi_28875539
Ze komen toch naar Nederland binnenkort? Hoorde zoiets op de radio iig....
  zondag 17 juli 2005 @ 05:46:34 #109
123287 error32
Trotse Zeeuw
pi_28876136
als ik een van me grote vriendinen mag geloven was het gister(zat0rdag)
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_28876215
U2, de muziek is aardig, maar het is meer een studioband dan een podiumband. Op CD's klinkt het best aardig, en op het podium ook wel, maar er is geen performance. Die Bono staat daar een beetje te janken en die gitarist staat daar eigenlijk ook maar wat akkoorden aan te slaan. De rest van de band ken ik niet, maar dat alleen al bewijst dat dat ook niet veel voorstelt.
  zondag 17 juli 2005 @ 12:28:03 #111
56699 Boef
Niet ik, jij!
pi_28879094
Citaat van Bono: 'Sunday, Bloody Sunday is just totally misinterpreted. I am actually singing Someday, Bloody Someday! And, like all my music, it's about absolutely NOTHING! Just meaningless ramblings of an attention-crazed lunatic who thinks he can sing, ME!' (gevolgd door sinister gelach, want iedereen lijkt er in te trappen)
Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
pi_28885633
quote:
Op zondag 17 juli 2005 01:19 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Toevallig heb ik Bono ontmoet op mijn vorige werk en hij is alles behalve arrogant. Hij is zelfs erg aardig. Daarnaast heb ik nog maar zelden iemand zo vurig voor goede doelen horen pleiten. Dat lukt je niet als je het alleen voor je eigen haggie doet hoor. Dusssssss, wie moet er hier zijn bek nu houden?
Hoezo "Kijk mij eens interessant zijn", mag ik je aanraken omdat je bono hebt ontmoet?

Iedereen is aardig als er een bedankje van 30.000 euro op hem/haar staat te wachten

U2 = Matige muziek met een overgewaardeerde kut zanger
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_28885704
Och, verkapte spam misschien, maar *hier* staat mijn visie
pi_28890226
Kom waxx, we slaan die TS in elkaar
  zondag 17 juli 2005 @ 20:45:16 #115
107525 Caithlinn
Still me....
pi_28890718
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:14 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Hoezo "Kijk mij eens interessant zijn", mag ik je aanraken omdat je bono hebt ontmoet?

Iedereen is aardig als er een bedankje van 30.000 euro op hem/haar staat te wachten

U2 = Matige muziek met een overgewaardeerde kut zanger
Ik ben niet eens fan van U2, dus die reactie slaat nergens op. Ik vind alleen dat jullie die vent niet moeten veroordelen zonder dat je weet hoe ie echt is.......
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_28898000
Ach, overgewaardeerd is iedere populaire band wel een keer geweest.

Het is vrij simpele muziek, maar het werkt wel, dat moet je ze nageven. Maar mensen die het serieus de 'beste band ter wereld' noemen, zitten gewoon teveel aan de mainstream geplakt. In vergelijking met de gemiddelde band die je op MTV/TMF langs ziet fietsen zijn ze inderdaad de beste ja, maar verder

Anderzijds bracht U2 begin jaren '80 in de mainstreamrock wel weer een verfrissend geluid. Een beetje zoals The Police dat iets eerder met hun hits ook deed, maar dat is wel een veeeeeel betere band met vooral veeeeeeeeeeeel betere muzikanten.
pi_28900445
quote:
Op maandag 18 juli 2005 00:39 schreef Soul79 het volgende:

Het is vrij simpele muziek, maar het werkt wel, dat moet je ze nageven. Maar mensen die het serieus de 'beste band ter wereld' noemen, zitten gewoon teveel aan de mainstream geplakt. In vergelijking met de gemiddelde band die je op MTV/TMF langs ziet fietsen zijn ze inderdaad de beste ja, maar verder
Dit is weer zo'n elitaire uitspraak..

In vergelijking met wat er op TMF voorbijkomt vind ik ze de beste. In vergelijking met impopulaire muziek (meestal niet voor niks impopulair) vind ik ze ook de beste band.
  maandag 18 juli 2005 @ 11:59:20 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_28905783
wie weet hier eigenlijk hoe het echt zit met Bono? Dat weten we niet. Hij kan lopen faken of het serieus menen, dat valt niet uit te maken. En wat doet het ertoe? Jullie zijn zeker allemaal brave schaapjes? . Dus cut the crap
Niet meer actief op Fok!
pi_28907602
quote:
Op zondag 17 juli 2005 20:28 schreef no1uknow het volgende:
Kom waxx, we slaan die TS in elkaar
huhhhh, das nie liev hoor.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_28908150
Ok, dan krijg jij een delegerend vingertje.
  Milf maandag 18 juli 2005 @ 13:32:49 #121
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_28908176
U2
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 18 juli 2005 @ 13:34:43 #122
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_28908229
mwha, u2.. ik klaag mee
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_28909065
quote:
Op maandag 18 juli 2005 02:56 schreef thettes het volgende:

[..]

In vergelijking met wat er op TMF voorbijkomt vind ik ze de beste. In vergelijking met impopulaire muziek (meestal niet voor niks impopulair) vind ik ze ook de beste band.
Smaken verschillen, maar voor het predikaat 'beste band ter wereld' komen nog wel andere dingen kijken. Muzikaliteit, creativiteit en diversiteit bijvoorbeeld. Daarop scoort U2 toch wat minder hoog dan veel 'impopulaire bands', zoals jij het noemt - Britney Spears is ook populair, dus dat zegt niet alles.

Maar goed ik wil niet de zuurpruim zijn hier, heb tenslotte veel platen van U2 en draai op dit moment Still haven't found what I'm looking for
pi_28909322
Creativiteit en diversiteit heeft U2 hoor

Maar als we even teruggaan naar de essentie van dit topic; het is niet U2die hier achter zit hoor, maar Yorin, 3FM en Mojo en de platenmaatschappij...
pi_28909379
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:14 schreef Waxxer het volgende:
Creativiteit en diversiteit heeft U2 hoor

Maar als we even teruggaan naar de essentie van dit topic; het is niet U2die hier achter zit hoor, maar Yorin, 3FM en Mojo en de platenmaatschappij...
je bent in de war met een ander U2 KLB topic, deze is echt puur omdat ik U2 niks aan vind.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')