* viking84 mompelt iets over een cursus argumenteren en redenerenquote:Op zondag 17 juli 2005 00:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hij geeft verder niks om die landen, het is gewoon algemeen bekend, ik verzin niet zomaar iets en hou nu je bek maar.
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:41 schreef Ixnay het volgende:
Hij geeft verder niks om die landen, het is gewoon algemeen bekend, ik verzin niet zomaar iets en hou nu je bek maar.
Hij doet het daarom, om populairder te worden, wat valt daar verder nog aan te argumenteren?quote:Op zondag 17 juli 2005 01:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* viking84 mompelt iets over een cursus argumenteren en redeneren![]()
Bullshit. De media willen hem graag gewoon in beeld nemen. En veel mensen willen graag met Bono op de foto / gezien worden.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:38 schreef Ixnay het volgende:
Hij geeft gewoon geld of organiseert optredens en het boeit hem daarbij niet hoe of wat, als hij maar in de media verschijnt.
hy·per·bool (de ~, -bolen)quote:Op zondag 17 juli 2005 01:42 schreef calvobbes het volgende:
En ik heb nog nooit een filmpje gezien waarin word gedaan alsof Bono binnen 1 maand een compleet land veranderd heeft. Als dat echt zo vaak gebeurd zoals jij zegt, dan zou ik toch al een aantaal keer zo'n filmpje hebben moeten zien.
Simpele muziek drie accoorden steeds hetzelfde gitaar geluid en toch een eigen geluid kijk dat is nou zo knap van U2. Een paperclip een stom stukje metaal gebogen en houdt zo wat papier bij elkaar. Maar verzin het maar eens.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:42 schreef Metal_Mart het volgende:
Geweldig topic. Ik vind het ook echt een schijtband, ik snap niet dat zoveel mensen ermee weglopen. Steeds maar weer datzelfde gitaargeluid, die zeikstem van die Bono, die simpele tekstjes... niet mijn ding.
Het enige dat ik deze band wel moet nageven is dat ze onbetwistbaar een eigen geluid hebben, je herkent het uit duizenden. Helaas is dat geluid niet aan mij besteed.
Ah oke. Je bent gewoon alles zwaar aan het overdrijven dus.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:52 schreef Ixnay het volgende:
hy·per·bool (de ~, -bolen)
sterke overdrijving, vergrotende stijlfiguur, bv. 'een zee van tranen'
Hoezo "Kijk mij eens interessant zijn", mag ik je aanraken omdat je bono hebt ontmoet?quote:Op zondag 17 juli 2005 01:19 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Toevallig heb ik Bono ontmoet op mijn vorige werk en hij is alles behalve arrogant. Hij is zelfs erg aardig. Daarnaast heb ik nog maar zelden iemand zo vurig voor goede doelen horen pleiten. Dat lukt je niet als je het alleen voor je eigen haggie doet hoor. Dusssssss, wie moet er hier zijn bek nu houden?
Ik ben niet eens fan van U2, dus die reactie slaat nergens op. Ik vind alleen dat jullie die vent niet moeten veroordelen zonder dat je weet hoe ie echt is.......quote:Op zondag 17 juli 2005 17:14 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Hoezo "Kijk mij eens interessant zijn", mag ik je aanraken omdat je bono hebt ontmoet?
Iedereen is aardig als er een bedankje van 30.000 euro op hem/haar staat te wachten
U2 = Matige muziek met een overgewaardeerde kut zanger
Dit is weer zo'n elitaire uitspraak..quote:Op maandag 18 juli 2005 00:39 schreef Soul79 het volgende:
Het is vrij simpele muziek, maar het werkt wel, dat moet je ze nageven. Maar mensen die het serieus de 'beste band ter wereld' noemen, zitten gewoon teveel aan de mainstream geplakt. In vergelijking met de gemiddelde band die je op MTV/TMF langs ziet fietsen zijn ze inderdaad de beste ja, maar verder![]()
huhhhh, das nie liev hoor.quote:
Smaken verschillen, maar voor het predikaat 'beste band ter wereld' komen nog wel andere dingen kijken. Muzikaliteit, creativiteit en diversiteit bijvoorbeeld. Daarop scoort U2 toch wat minder hoog dan veel 'impopulaire bands', zoals jij het noemt - Britney Spears is ook populair, dus dat zegt niet alles.quote:Op maandag 18 juli 2005 02:56 schreef thettes het volgende:
[..]
In vergelijking met wat er op TMF voorbijkomt vind ik ze de beste. In vergelijking met impopulaire muziek (meestal niet voor niks impopulair) vind ik ze ook de beste band.
je bent in de war met een ander U2 KLB topic, deze is echt puur omdat ik U2 niks aan vind.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:14 schreef Waxxer het volgende:
Creativiteit en diversiteit heeft U2 hoor
Maar als we even teruggaan naar de essentie van dit topic; het is niet U2die hier achter zit hoor, maar Yorin, 3FM en Mojoen de platenmaatschappij...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |