Eurootje of 1000.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:24 schreef crossover het volgende:
die zal zeker weer rond de 400/500 euro zijn...
en een goede gamers pc? wat kost dat tegenwoordig? excl monitor, toetsenbord en muis..
Is zwaar afhankelijk wat je precies wilt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:24 schreef crossover het volgende:
die zal zeker weer rond de 400/500 euro zijn...
en een goede gamers pc? wat kost dat tegenwoordig? excl monitor, toetsenbord en muis..
Maar moet je eens kijken wat je nog maar hoeft te betalen voor een pc die maar een jaartje nieuwer is dan de Xbox. Ik zag pasgeleden voor tegen de 400 een leuke AMD staan inclusief 17" monitor en een erg aardige videokaart.quote:
uhm ik wil gewoon iets om mee te gamen...ik heb nu wel een pc, maar die is brak.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:03 schreef Niwa het volgende:
Een pc is toch iets heel anders dan een Xbox(360)?
Bedenk eerst wat je precies nodig hebt.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:40 schreef BMH het volgende:
Ik zoe wachten op de x360. Over 5 maand komt die uit en hijs ook (half) backwards compatible.
half...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:40 schreef BMH het volgende:
Ik zoe wachten op de x360. Over 5 maand komt die uit en hijs ook (half) backwards compatible.
klikquote:DimensionTM 3000
Intel® Celeron® D Processor 320 (2.40GHz, 256k Cache, 533MHz FSB)
Microsoft® Windows® XP Home
Geïntegreerde Intel® Extreme Graphics
DellT 17" (43cm) CRT beeldscherm
40GB IDE harde schijf (7,200rpm)
GRATIS van 256MB naar 512MB bij bestelling online
Geldig t/m 5-7-2005
Bespaar ¤50!
Geldig t/m 26-7-2005
tja, ik zou natuurlijk wel het nieuwst van het nieuwste willen hebben, maar financieel gezien zit dat er niet in, dus ik denk dat ik me tevreden moet stellen met een (gewone) xboxquote:Op zondag 3 juli 2005 14:36 schreef twi het volgende:
Nee, dat is niet iets, kan je niet mee gamen. Vanwege de Celeron, die is kut, maar ook vooral omdat er geen videokaart in zit.
Bovendien kan je een Xbox niet in je netwerk hangen om bestanden mee uit te wisselen, wanneer je 'm zo uit de winkel haalt.
Geef je er weinig om de allernieuwste games te spelen? Koop een Xbox. Zat leuke games voor een leuke prijs te koop. Maar met de zomer in 't verschiet zou ik 't wel weten, en lekker wachten tot november voor een Xbox 360. Tegen de tijd dat die uit is kunnen ook alle Xbox games wel op de X360 draaien. Ze hebben namelijk recent de technologie van nVidia gelicenseert zodat ze die mogen gebruiken op de X360.
je hebt mailquote:Op zondag 3 juli 2005 14:37 schreef Salvad0R het volgende:
ik ken nog wel iemand die omgebouwde xbox kwijt wil voor 300 euro ofzo... zit 200 gig in dacht ik .
Dat mag niet. Illegale dingen verhandelen op Fok!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:37 schreef Salvad0R het volgende:
ik ken nog wel iemand die omgebouwde xbox kwijt wil voor 300 euro ofzo... zit 200 gig in dacht ik .
ja lol gta loopt al 3+ jaar op dezelfde engine je heb echt geen goede pc nodig om dat met alles op hoog te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:58 schreef mordradead het volgende:
je moet een nintendo revolution kopen
afgezien daarvan kun je ook best een pc kopen.... mijn pc was 600 euro ex scherm enzo en ik kan bijvoorbeeld san andreas met alles hoog en aan zonder enige lag spelen
doe eens normaalquote:Op zondag 3 juli 2005 19:35 schreef 2dope het volgende:
Die nieuwe playstation wordt ook te gruwelijk, die wil ikWanneer komt die uit eigenlijk?
6 mnd na de release van de Xbox 360.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:35 schreef 2dope het volgende:
Die nieuwe playstation wordt ook te gruwelijk, die wil ikWanneer komt die uit eigenlijk?
Och vinjem nie mooi?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:34 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
doe eens normaal![]()
heb je die controllers wel is gezien hey gadverdamme
En dit speelt relax.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:56 schreef 2dope het volgende:
Damn duurt nog wel lang...
[..]
Och vinjem nie mooi?
[afbeelding]
Kinkyyyyy
Kan me weinig boeien hoe die controllers eruit zien eigenlijk, als ie maar relaxed speelt.
Ik kan, in tegenstelling tot jou, niet adh van een plaatje afzien of zoiets lekker in de hand ligt maar hij lijkt wel een beetje op de N64 pad en die vond ik wel prima.quote:
Vond de huidige Playstation controllers wel lekker in de hand liggen.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik kan, in tegenstelling tot jou, niet adh van een plaatje afzien of zoiets lekker in de hand ligt maar hij lijkt wel een beetje op de N64 pad en die vond ik wel prima.
Mwah eerlijk gezegd heb ik nooit echt moeite gehad met controllers, ik bedoel kijk hoe corkie die controllers van de 8bit NES waren, gewoon een rechthoekje - edoch prima bespeelbaarquote:Op maandag 4 juli 2005 00:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vond de huidige Playstation controllers wel lekker in de hand liggen.
Denk dat deze net wat te groot is.
Sony zal ongetwijfeld het wel goed voor elkaar hebben.![]()
Ik speelde sega.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mwah eerlijk gezegd heb ik nooit echt moeite gehad met controllers, ik bedoel kijk hoe corkie die controllers van de 8bit NES waren, gewoon een rechthoekje - edoch prima bespeelbaar
half life 2 ook goed?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:56 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
ja lol gta loopt al 3+ jaar op dezelfde engine je heb echt geen goede pc nodig om dat met alles op hoog te kunnen spelen.
game pc:
videokaart: nou een 6800gt of x800pro is wel minimaal wil je een pc hebben die over 1 jaar niet meteen te traag voor alles is, nou dat kost dus al 350 euro
cpu: met al die physics en snelle gpu heb je ook een leuke proc nodig, een 3500+ oid. Kost ook 250 euro.
geheugen: 1gb is wel lekker met de games van tegenwoordig. 100 euro.
moederbord: gaat je ook een 130 a 150 euro kosten.
Voeding: je computerland 350 watt voeding gaat dit niet trekken dus mag je ook nog een 40 a 50 euri (minimaal) neerleggen voor een voeding die een beetje christelijk werkt.
Kortom. voor 600 euro ga jij geen aardige pc bouwen, tenzij je het niet erg vind om op 800x600 met alles op low te spelen oid maar op die manier kan je voor 400 euro ook wel wat bouwen wat alle spellen speelt (vraag alleen niet hoe).
PC:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:14 schreef crossover het volgende:
Ik wil na de vakantie weer een console of een computer kopen. Ik ga werken in de vakantie en dan verdien ik ongeveer 550 euro. Daar zou ik een matige computer voor kunnen kopen (of niet?) of ik zou een xbox kunnen kopen. (mijn keuze is iig op de xbox gevallen omdat die gemakkelijk kan worden geintegreerd in het netwerk om zo bestanden uit te wisselen)
Maar ik kan ook wachten tot de xbox 360 uit is, en die kopen, of dan een gewone xbox kopen omdat die dan sterk zullen dalen in prijs omdat er veel op de markt komen.
Ik ben dus aan het twijfelen tussen een pc, een xbox of xbox 360. Heeft er iemant tips of advies?
een xbox 360 is wel beter enzo, maar met een xbox ben ik ook tevreden en er komt altijd wel wat beters uit dus dan kan ik blijven wachten.
Tsja, hoe zou ik dat nu weten? (Jahaaa, ik weet dat $60 niet 60 euri is)quote:Op maandag 4 juli 2005 12:00 schreef Kill_em_all het volgende:
En hoe weet jij dat xbox360 games duur worden?
70 euro gemiddeld wordt de richtprijs.quote:voor een pc game betaal je 50 a 60 euro en voor een xbox game 60 euro, denk niet dat de xbox360 veel meer dan 60 euro voor een game zal vragen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik kan, in tegenstelling tot jou, niet adh van een plaatje afzien of zoiets lekker in de hand ligt maar hij lijkt wel een beetje op de N64 pad en die vond ik wel prima.
Was niet veel beter hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 02:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik speelde sega.
Die goeie oude tijd.
Nouja 70 euro valt nog mee, voor een ps2 game betaal je dat nu ook al (sony zal straks wel lekker 80 a 90 euri gaan vragen).quote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Tsja, hoe zou ik dat nu weten? (Jahaaa, ik weet dat $60 niet 60 euri is)
[..]
70 euro gemiddeld wordt de richtprijs.
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, die lijken echt ontiegelijk veel op elkaar zeg!
eeuhm een vriend van mij heeft een omgebouwde Xbox en die heeft Media Center erop gedaan. met een payserver en alles. hij kan nu gewoon video clips ed. kijken.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:52 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Nadelen: Alleen maar games, verder niks.
Plus TS zoekt ook iets waar je alleen maar games mee kunt spelen. Waarom meer betalen voor een product waar allemala troep in zit die je niet gebruikt?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:26 schreef SureZal het volgende:
[..]
eeuhm een vriend van mij heeft een omgebouwde Xbox en die heeft Media Center erop gedaan. met een payserver en alles. hij kan nu gewoon video clips ed. kijken.
dus dat punt is niet echt waar
maar jah als je het dan over een gewone normale xbox had, heb je gelijk.
Niiiiiiiintendooooo \o/quote:Op maandag 4 juli 2005 15:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Plus TS zoekt ook iets waar je alleen maar games mee kunt spelen. Waarom meer betalen voor een product waar allemala troep in zit die je niet gebruikt?
jazeker, ik ben hier alleen met een paar vrienden aan het lannen, dus post ik niet zo veelquote:Op maandag 4 juli 2005 15:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Niiiiiiiintendooooo \o/
Is de TS eigenlijk ook nog in deze draad of niet?
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:32 schreef crossover het volgende:
[..]
jazeker, ik ben hier alleen met een paar vrienden aan het lannen, dus post ik niet zo veel
maar tot nu toe ligt mijn keus bij de xbox, vanwege de kwaliteit en de hoeveelheid games er al is op uitgebracht. een pc zou ook mooi zijn maar ik denk dat ik dan boven mijn budget uit ga komen dus dat lijkt me niet zo'n goed plan
jamaar dude, hij wil LEUKE spellen spelen.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:52 schreef EricG het volgende:
Ik zou een GC kopen: voor 99¤ heb je de console met controller en een game en dan kun je in november de xbox 360 kopen...
Your point being?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
jamaar dude, hij wil LEUKE spellen spelen.
Daarom juist een GC kopenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
jamaar dude, hij wil LEUKE spellen spelen.
Dan slaat die opmerking 'hij wil LEUKE games' helemaal nergens opquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:20 schreef Rodie83 het volgende:
Je kan er ook 5 keer voor naar de hoeren, en je gewoon godverdomme goed laten pijpen. Das pas een mooie besteding van je vakantieknaken
De conclusie is dus dat de TS helemaal niet wil gamen, maar gewoon keihard wil nuecken. Dat kan best, met 500 euroquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan slaat die opmerking 'hij wil LEUKE games' helemaal nergens op
Nee, dat is jouw conclusiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:30 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
De conclusie is dus dat de TS helemaal niet wil gamen, maar gewoon keihard wil nuecken. Dat kan best, met 500 euro
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:30 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
De conclusie is dus dat de TS helemaal niet wil gamen, maar gewoon keihard wil nuecken. Dat kan best, met 500 euro
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:40 schreef Boef het volgende:
Lijkt me duidelijk, 'nieuwe' PS2 gaat tegenwoordig al voor ¤ 129,- geloof ik. Niet bepaald een rib uit je lijf en gewoon de beste spellen
ik wil niet al mijn geld aan zoiets uitgeven...dan blijft er dus een ps2 over, waar ik tevreden mee ben, op dit moment..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef Daxter-freak het volgende:
Ik zou de Xbox 360 kopen. dan kun je de nieuwste spellen kopen en je kunt ook spellen van de Xbox erop spelen. en 550 euro is wel genoeg om de Xbox 360 te kopen plus wat mooie spellen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |