quote:Op maandag 4 juli 2005 00:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik kan, in tegenstelling tot jou, niet adh van een plaatje afzien of zoiets lekker in de hand ligt maar hij lijkt wel een beetje op de N64 pad en die vond ik wel prima.
Was niet veel beter hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 02:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik speelde sega.
Die goeie oude tijd.
Nouja 70 euro valt nog mee, voor een ps2 game betaal je dat nu ook al (sony zal straks wel lekker 80 a 90 euri gaan vragen).quote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Tsja, hoe zou ik dat nu weten? (Jahaaa, ik weet dat $60 niet 60 euri is)
[..]
70 euro gemiddeld wordt de richtprijs.
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, die lijken echt ontiegelijk veel op elkaar zeg!
eeuhm een vriend van mij heeft een omgebouwde Xbox en die heeft Media Center erop gedaan. met een payserver en alles. hij kan nu gewoon video clips ed. kijken.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:52 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Nadelen: Alleen maar games, verder niks.
Plus TS zoekt ook iets waar je alleen maar games mee kunt spelen. Waarom meer betalen voor een product waar allemala troep in zit die je niet gebruikt?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:26 schreef SureZal het volgende:
[..]
eeuhm een vriend van mij heeft een omgebouwde Xbox en die heeft Media Center erop gedaan. met een payserver en alles. hij kan nu gewoon video clips ed. kijken.
dus dat punt is niet echt waar
maar jah als je het dan over een gewone normale xbox had, heb je gelijk.
Niiiiiiiintendooooo \o/quote:Op maandag 4 juli 2005 15:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Plus TS zoekt ook iets waar je alleen maar games mee kunt spelen. Waarom meer betalen voor een product waar allemala troep in zit die je niet gebruikt?
jazeker, ik ben hier alleen met een paar vrienden aan het lannen, dus post ik niet zo veelquote:Op maandag 4 juli 2005 15:34 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Niiiiiiiintendooooo \o/
Is de TS eigenlijk ook nog in deze draad of niet?
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:32 schreef crossover het volgende:
[..]
jazeker, ik ben hier alleen met een paar vrienden aan het lannen, dus post ik niet zo veel
maar tot nu toe ligt mijn keus bij de xbox, vanwege de kwaliteit en de hoeveelheid games er al is op uitgebracht. een pc zou ook mooi zijn maar ik denk dat ik dan boven mijn budget uit ga komen dus dat lijkt me niet zo'n goed plan
jamaar dude, hij wil LEUKE spellen spelen.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:52 schreef EricG het volgende:
Ik zou een GC kopen: voor 99¤ heb je de console met controller en een game en dan kun je in november de xbox 360 kopen...
Your point being?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
jamaar dude, hij wil LEUKE spellen spelen.
Daarom juist een GC kopenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:06 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
jamaar dude, hij wil LEUKE spellen spelen.
Dan slaat die opmerking 'hij wil LEUKE games' helemaal nergens opquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:20 schreef Rodie83 het volgende:
Je kan er ook 5 keer voor naar de hoeren, en je gewoon godverdomme goed laten pijpen. Das pas een mooie besteding van je vakantieknaken
De conclusie is dus dat de TS helemaal niet wil gamen, maar gewoon keihard wil nuecken. Dat kan best, met 500 euroquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan slaat die opmerking 'hij wil LEUKE games' helemaal nergens op
Nee, dat is jouw conclusiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:30 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
De conclusie is dus dat de TS helemaal niet wil gamen, maar gewoon keihard wil nuecken. Dat kan best, met 500 euro
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:30 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
De conclusie is dus dat de TS helemaal niet wil gamen, maar gewoon keihard wil nuecken. Dat kan best, met 500 euro
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:40 schreef Boef het volgende:
Lijkt me duidelijk, 'nieuwe' PS2 gaat tegenwoordig al voor ¤ 129,- geloof ik. Niet bepaald een rib uit je lijf en gewoon de beste spellen
ik wil niet al mijn geld aan zoiets uitgeven...dan blijft er dus een ps2 over, waar ik tevreden mee ben, op dit moment..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:47 schreef Daxter-freak het volgende:
Ik zou de Xbox 360 kopen. dan kun je de nieuwste spellen kopen en je kunt ook spellen van de Xbox erop spelen. en 550 euro is wel genoeg om de Xbox 360 te kopen plus wat mooie spellen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |