Eurootje of 1000.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:24 schreef crossover het volgende:
die zal zeker weer rond de 400/500 euro zijn...
en een goede gamers pc? wat kost dat tegenwoordig? excl monitor, toetsenbord en muis..
Is zwaar afhankelijk wat je precies wilt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:24 schreef crossover het volgende:
die zal zeker weer rond de 400/500 euro zijn...
en een goede gamers pc? wat kost dat tegenwoordig? excl monitor, toetsenbord en muis..
Maar moet je eens kijken wat je nog maar hoeft te betalen voor een pc die maar een jaartje nieuwer is dan de Xbox. Ik zag pasgeleden voor tegen de 400 een leuke AMD staan inclusief 17" monitor en een erg aardige videokaart.quote:
uhm ik wil gewoon iets om mee te gamen...ik heb nu wel een pc, maar die is brak.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:03 schreef Niwa het volgende:
Een pc is toch iets heel anders dan een Xbox(360)?
Bedenk eerst wat je precies nodig hebt.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:40 schreef BMH het volgende:
Ik zoe wachten op de x360. Over 5 maand komt die uit en hijs ook (half) backwards compatible.
half...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:40 schreef BMH het volgende:
Ik zoe wachten op de x360. Over 5 maand komt die uit en hijs ook (half) backwards compatible.
klikquote:DimensionTM 3000
Intel® Celeron® D Processor 320 (2.40GHz, 256k Cache, 533MHz FSB)
Microsoft® Windows® XP Home
Geïntegreerde Intel® Extreme Graphics
DellT 17" (43cm) CRT beeldscherm
40GB IDE harde schijf (7,200rpm)
GRATIS van 256MB naar 512MB bij bestelling online
Geldig t/m 5-7-2005
Bespaar ¤50!
Geldig t/m 26-7-2005
tja, ik zou natuurlijk wel het nieuwst van het nieuwste willen hebben, maar financieel gezien zit dat er niet in, dus ik denk dat ik me tevreden moet stellen met een (gewone) xboxquote:Op zondag 3 juli 2005 14:36 schreef twi het volgende:
Nee, dat is niet iets, kan je niet mee gamen. Vanwege de Celeron, die is kut, maar ook vooral omdat er geen videokaart in zit.
Bovendien kan je een Xbox niet in je netwerk hangen om bestanden mee uit te wisselen, wanneer je 'm zo uit de winkel haalt.
Geef je er weinig om de allernieuwste games te spelen? Koop een Xbox. Zat leuke games voor een leuke prijs te koop. Maar met de zomer in 't verschiet zou ik 't wel weten, en lekker wachten tot november voor een Xbox 360. Tegen de tijd dat die uit is kunnen ook alle Xbox games wel op de X360 draaien. Ze hebben namelijk recent de technologie van nVidia gelicenseert zodat ze die mogen gebruiken op de X360.
je hebt mailquote:Op zondag 3 juli 2005 14:37 schreef Salvad0R het volgende:
ik ken nog wel iemand die omgebouwde xbox kwijt wil voor 300 euro ofzo... zit 200 gig in dacht ik .
Dat mag niet. Illegale dingen verhandelen op Fok!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:37 schreef Salvad0R het volgende:
ik ken nog wel iemand die omgebouwde xbox kwijt wil voor 300 euro ofzo... zit 200 gig in dacht ik .
ja lol gta loopt al 3+ jaar op dezelfde engine je heb echt geen goede pc nodig om dat met alles op hoog te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:58 schreef mordradead het volgende:
je moet een nintendo revolution kopen
afgezien daarvan kun je ook best een pc kopen.... mijn pc was 600 euro ex scherm enzo en ik kan bijvoorbeeld san andreas met alles hoog en aan zonder enige lag spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |