Ik heb gisteren pas het sieraad besteld.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:28 schreef DuchessX het volgende:
Mooi uitgebreid dingetje
![]()
Nu nog even wachten op mijn Otazu sieraad...
Andere aansluiting volgens Samsung en leveranciers. Verder geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:19 schreef Suuz_ het volgende:
Ik ben ook van plan die te gaan kopen ik vind het echt een mooi telefoontje
ik heb de samsung e800 en daar een datakabeltje bij {geen usb} en vroeg me af of dat dezelfde aansluiting is dan kan ik die natuurlijk gewoon gebruiken zou zonde zijn om een nieuwe aan te schaffen. er zit wel blue tooth op maar dat zit niet op mijn pc dus vandaar dat ik het ff wil weten
Tsss, ik mag wel alles installeren maar testen doet mijn vrouw want het is haar toestelquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:37 schreef Juup© het volgende:
Mooi. De USB datakabel is binnen, en er zit ook gelijk een cd bij met de applicatiesoftware speciaal voor de E530.
Toestel is trouwens ook binnen, dus dat wordt testen
Ik heb m ook en had dat sieraad ook besteld... want tja, het isquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:28 schreef DuchessX het volgende:
Mooi uitgebreid dingetje
![]()
Nu nog even wachten op mijn Otazu sieraad...
Ja de foon is cool he?!quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:32 schreef DuchessX het volgende:
Ben echt hartstikke blij met mijn foon! MP3speler is ook okay. Alleen jammer dat er niet zoveel muziek op kan, maar verder ben ik dik tevreden.
Twijfel over de ipod nano...4 gig muziek...mijn man heeft 'm al en is er superblij mee.
Kon 6 weken duren volgens mij, ik had m binnen 5 ofzo, dus ja t kan wel even durenquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Mijn zusje heeft hem, ik had hem voor haar gekocht icm een abbo. Maar we wachten nu al 5 weken op dat sieraadDuurde het bij jullie ook zo lang?
Ik heb vanmiddag ook een ipod nano besteld (4 gig)quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:00 schreef Suuz_ het volgende:
oke vanmiddag dit toestel besteld, als het goed is heb ik em woensdag binnen! ben echt blij ermee nu al haha heb ook vandaag een ipod gekocht! superrr
Ik dacht dat je geweigerd was?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:31 schreef Avani het volgende:
Dit toestel krijg ik volgende week binnen. Eigenlijk vind ik hem niet eens zo super mooi.Maar op dit moment wel leukste die er was. Maar verder heb ik Samsung altijd wel relaxed gevonden, dus het toestel zal verder wel goed zijn.
![]()
Ja, best jammer.quote:Op zondag 18 september 2005 01:39 schreef DuchessX het volgende:
Softwarefoutje!
De toetstoon op de E530 is niet aan te passen. In het menu kan wel een andere toon geselecteerd en beluisterd worden maar als ik de keuze opsla blijft de standaard fabriekstoon hoorbaar.
Wanneer komen er updates:![]()
Is het jou al gelukt om spelletjes te downloaden op je foon en ze te gebruiken?quote:
Nee nog niet geprobeerd ookquote:Op zondag 18 september 2005 19:15 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Is het jou al gelukt om spelletjes te downloaden op je foon en ze te gebruiken?
Ik heb het geprobeerd met een datakabel, spelletjes staan erop maar ik kan ze niet openen en niet verplaatsen. Ik kan ook nergens iets in de handleiding vinden
Ringtones, afbeeldingen etc lukt wel.
Verder toch een mooie foon hé?
Ja dat heb ik ook al geprobeerd, geen idee hoe en of dat kan..quote:Op maandag 19 september 2005 16:02 schreef mrsj het volgende:
Ik vind die analoge klok op het externe display echt
Iemand die weet of het mogelijk is om dat kloktype continu te laten verschijnen?
zodat ie echt blijft staan...?
geen last van!quote:Op zondag 18 september 2005 01:39 schreef DuchessX het volgende:
Softwarefoutje!
De toetstoon op de E530 is niet aan te passen. In het menu kan wel een andere toon geselecteerd en beluisterd worden maar als ik de keuze opsla blijft de standaard fabriekstoon hoorbaar.
Wanneer komen er updates:![]()
Kun je ermee stofzuigen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:02 schreef Kanjer het volgende:
Mooi toestel , lekker duidelijk, speciale vrouwen functies erop, bleu tooth dus gelijk een rose headset gekocht.
inderdaad....quote:Op dinsdag 20 september 2005 06:52 schreef mrsj het volgende:
@ Muck Wat vreemd dat het bij jou wel kan
Een telefoon met een bezem lijkt me nogal vreemd. Stofzuiger is dus een logische keuzequote:
Als je een beetje thuis bent in de wereld van de mobiele telefoon (bij voorkeur Samsung)quote:Op donderdag 22 september 2005 11:47 schreef vbmot het volgende:
[..]
Een telefoon met een bezem lijkt me nogal vreemd. Stofzuiger is dus een logische keuze![]()
Samsung E530quote:89x48x27mm
quote:86x43x26mm
Vreselijk groot?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik neem aan dat er een menstruatiekalender inzit?
En is hij niet vreselijk groot, kijkend naar de afmetingen?
Mijn motorola MPX200 (koelkast):
[..]
Samsung E530
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:37 schreef Juup© het volgende:
Sinds afgelopen maandag is er een ge-update software versie beschikbaar voor de SGH-E530. De foon van mijn vrouw sturen wij via Orange terug, en dan wordt deze ge-update. Hopelijk werkt het dan wel zoals het hoort.
Eeejquote:
Nee.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef melismay het volgende:
Je kan m niet zelf updaten!?
Nog héél even geduldquote:Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef Suuz_ het volgende:
pff hij was vandaag nog niet binnen er is echt een run op die toestelletjes bij primafoon.
nou krijg ik em aanstaande woensdag
word ik vandaag gebeld dat hij tóch binnen is gekomen en ik em kan komen halen, dus ik blij naar de primafoon. blijkt er een fout gemaakt te zijn en krijg ik em niet vandaag ook niet woensdag maar zaterdag! 1 oktober!!!quote:
zullen we samen balen danquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:23 schreef DuchessX het volgende:
Mijn foon heb ik laten opsturen naar Samsung door Orange, zodat de nieuwe software erop gezet wordt. Wel balen dat ik heb 10 tot 15 dagen kwijt ben
Primafoon maakt vaker van die blunders helaasquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:18 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
word ik vandaag gebeld dat hij tóch binnen is gekomen en ik em kan komen halen, dus ik blij naar de primafoon. blijkt er een fout gemaakt te zijn en krijg ik em niet vandaag ook niet woensdag maar zaterdag! 1 oktober!!!
slechte service zeg!!!
ik had me er zó op verheugd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |