Kun je ermee stofzuigen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:02 schreef Kanjer het volgende:
Mooi toestel , lekker duidelijk, speciale vrouwen functies erop, bleu tooth dus gelijk een rose headset gekocht.
inderdaad....quote:Op dinsdag 20 september 2005 06:52 schreef mrsj het volgende:
@ Muck Wat vreemd dat het bij jou wel kan
Een telefoon met een bezem lijkt me nogal vreemd. Stofzuiger is dus een logische keuzequote:
Als je een beetje thuis bent in de wereld van de mobiele telefoon (bij voorkeur Samsung)quote:Op donderdag 22 september 2005 11:47 schreef vbmot het volgende:
[..]
Een telefoon met een bezem lijkt me nogal vreemd. Stofzuiger is dus een logische keuze![]()
Samsung E530quote:89x48x27mm
quote:86x43x26mm
Vreselijk groot?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik neem aan dat er een menstruatiekalender inzit?
En is hij niet vreselijk groot, kijkend naar de afmetingen?
Mijn motorola MPX200 (koelkast):
[..]
Samsung E530
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:37 schreef Juup© het volgende:
Sinds afgelopen maandag is er een ge-update software versie beschikbaar voor de SGH-E530. De foon van mijn vrouw sturen wij via Orange terug, en dan wordt deze ge-update. Hopelijk werkt het dan wel zoals het hoort.
Eeejquote:
Nee.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef melismay het volgende:
Je kan m niet zelf updaten!?
Nog héél even geduldquote:Op donderdag 22 september 2005 22:40 schreef Suuz_ het volgende:
pff hij was vandaag nog niet binnen er is echt een run op die toestelletjes bij primafoon.
nou krijg ik em aanstaande woensdag
word ik vandaag gebeld dat hij tóch binnen is gekomen en ik em kan komen halen, dus ik blij naar de primafoon. blijkt er een fout gemaakt te zijn en krijg ik em niet vandaag ook niet woensdag maar zaterdag! 1 oktober!!!quote:
zullen we samen balen danquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:23 schreef DuchessX het volgende:
Mijn foon heb ik laten opsturen naar Samsung door Orange, zodat de nieuwe software erop gezet wordt. Wel balen dat ik heb 10 tot 15 dagen kwijt ben
Primafoon maakt vaker van die blunders helaasquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:18 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
word ik vandaag gebeld dat hij tóch binnen is gekomen en ik em kan komen halen, dus ik blij naar de primafoon. blijkt er een fout gemaakt te zijn en krijg ik em niet vandaag ook niet woensdag maar zaterdag! 1 oktober!!!
slechte service zeg!!!
ik had me er zó op verheugd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |