Met McEwen en Boonen komen die mindere goden er ook niet aan te pas.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Zonder Petacchi is het toch juist leuker?
Meer mindere goden die een kans maken
Jazeker. ww is fokhoolsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:31 schreef tha_dark het volgende:
Goede Middag
Alweer tijdje geleden dat ik in Hools was
Maar heeft hools een eigen subleague bij de tourmanager?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:32 schreef Bananenman het volgende:
Wimbledon
TDF en F1 moeten dooden LiveAids is dom
![]()
en jij bent ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:32 schreef Bananenman het volgende:
Wimbledon
TDF en F1 moeten dood en LiveAids is dom
Hup Thomas.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:29 schreef SCH het volgende:
Hup Andy
quote:
De Giro en Vuelta vind ik ook veel interessanter, maarja die sfeer van de Tour hč...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
Nee serieus, zo boeiend zijn al die massasprints nu toch niet, zeker nu niet met de afwezigheid van Petacchi. De Giro is wat dat betreft vele malen interessanter.
De Vuelta vind ik echt helemaal niks. Ellenlange rechte wegen, bah.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
De Giro en Vuelta vind ik ook veel interessanter, maarja die sfeer van de Tour hč...
Vind ik best maar niet ten koste van Andy. Hij kan tenminste die enge Zwitser tegenhouden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
Het wordt tijd voor een opvolger van Edberg.
Heb je die ilussie?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:02 schreef SCH het volgende:
Hij kan tenminste die enge Zwitser tegenhouden.
Vorig jaar was de Vuelta superspannend, de vlakke ritten zijn inderdaad niet veel aan, evenals de Tour, wat dat betreft is de Giro wél de mooiste.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De Vuelta vind ik echt helemaal niks. Ellenlange rechte wegen, bah.
Helemaal niks is natuurlijk overdreven, maar imo toch de minste van de 3 ronden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vorig jaar was de Vuelta superspannend, de vlakke ritten zijn inderdaad niet veel aan, evenals de Tour, wat dat betreft is de Giro wél de mooiste.
Dat klopt, de Giro is qua parkoers een stuk mooier.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vorig jaar was de Vuelta superspannend, de vlakke ritten zijn inderdaad niet veel aan, evenals de Tour, wat dat betreft is de Giro wél de mooiste.
Hoe naief.quote:
En dan in straight-sets van de nummer 3 van de wereld winnen.quote:
Hewitt had een nog slechtere dag lieverdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dan in straight-sets van de nummer 3 van de wereld winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |