Danny wil geen betalende leden. Er zijn er genoeg die wat willen betalen (waaronder ik) om van de banners af te zijn, maar Danny is de baas en die wil er geen moeite in stoppen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:12 schreef D-Evil het volgende:
kunnen we niet gewoon supporten (dmv sms ofzow) dat ze t geld van die reclame niet nodig meer hebben ????
Boeiendquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:12 schreef Giem het volgende:
topic 400......
Dat er nog maar 500 over geopend worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:12 schreef Giem het volgende:
topic 400......
Elke topicview = een bannerview. Elke reply = een bannerview.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:16 schreef -Dominator- het volgende:
[..]
Dat er nog maar 500 over geopend worden.
word er misschien iets aan gedaan
naast kijken??? NAAST KIJKEN???????quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:23 schreef Virus3000 het volgende:
wees blij dat Fok! gratis is en dat het bestaat, en die banners sja, je kunt er wel naast kijken hoor
zolang het nog niet zo erg is als warez sites ofzo vind ik het best meevallen
dat is wel waar!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:23 schreef Virus3000 het volgende:
wees blij dat Fok! gratis is en dat het bestaat, en die banners sja, je kunt er wel naast kijken hoor
zolang het nog niet zo erg is als warez sites ofzo vind ik het best meevallen
heb je nog die resolutiequote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:26 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
naast kijken??? NAAST KIJKEN???????
Ik zit hier met een 14"crttje op 640 bij 480 en dan is weinig meer naast te kijken kan ik je verzekeren!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |