Ik zeg toch ook niet dat ik het fout vind?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Hij is tenminste redelijk rechtvaardig
En kan het ook onderbouwen
Bij andere is het gewoon vriendjespolitiek
Tss beetje onze slowchat onder spammen.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 4 juli 2005 13:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Tss beetje onze slowchat onder spammen.![]()
florahollandquote:Op zondag 3 juli 2005 23:26 schreef SHERMAN het volgende:
Want?
spam?? jaquote:
rij er vaak langs als ik naar Leiden centraal gaquote:Op maandag 4 juli 2005 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
spam?? ja
floraholland?? neuh, grootste bloemenveiling ter wereld (2de staat in aalsmeer ofzo, we zijn een echt bloemenland)
maar vast niet zo vroeg als ik dat nu doequote:Op maandag 4 juli 2005 14:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
rij er vaak langs als ik naar Leiden centraal ga
quote:
Uhmm neequote:Op maandag 4 juli 2005 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
maar vast niet zo vroeg als ik dat nu doe
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:52 schreef JortK het volgende:
Nieuwste kut pakket aller tijden: SecuRemote![]()
Inbellen door heel Europa... werken ze met SecuRemotequote:
Waarom heb je het offline gehaald Jump?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:44 schreef Jump het volgende:
Ik heb me forum statistiekjes offline gehaald en de huidige database door de plee getrokken. Het enigste wat ze deden wat de 2 figuurtjes in de OP van dit topic.
Zolang ik er niks verder met doe gaan ze offline blijven![]()
Figuurtjes heb ik dus ook uit de txt gehaald.
database had bijna 300000 records en om deze enkel voor 2 figuurtjes te gebruiken die enkel bekeken worden als er een nieuw topic is, vond ik het wat overbodig gewordenquote:Op maandag 4 juli 2005 18:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarom heb je het offline gehaald Jump?
Databeest was maar 6 MB groot, en de figuurtjes die php uitspugde maar enkele kB'squote:Op maandag 4 juli 2005 19:36 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm owja
* Sjowhan wilt het evt. wel hosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |