choquote:
Hide and Seek gisteren gezien, ijzersterke rol met DeNiroquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:59 schreef Chocobo het volgende:
Hoop coole films te huur man
- FINDING NEVERLAND
- HOUSE OF FLYING DAGGERS
- GRUDGE (THE)
- SIDEWAYS
I told you!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:14 schreef Bastard het volgende:
DE tering.. de MM is hier open... wat een grootte zaak zeg.. 3500 vierkante meter met zooi.
Hebben ze van die dingen waar je een cd of dvd langs haalt en dan kan je wat tracks luisteren
Werd gewoon dizzy in de winkel, zo groot![]()
Voor het eerst sinds tijden weer eens alleen kleding gehaald ook.. was in een half uur klaar
Zwarte broek en een Italiaans linnen shirt xxxl(in black voor sensation)
En wat sucked die muziek.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:52 schreef Bastard het volgende:
Sensation White is begonnen
[afbeelding]
STREAM
Ja verschrikkelijk toch? Je zal er 60 euro voor hebben neergelegd, gaan ze op het einde van het feest eens normaal draaienquote:Op zondag 3 juli 2005 03:05 schreef gijsje79 het volgende:
Nu gaan ze eindelijk es wat draaien.
mogguhquote:Op zondag 3 juli 2005 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk toch? Je zal er 60 euro voor hebben neergelegd, gaan ze op het einde van het feest eens normaal draaien
Ja man ik zie ook zon, moet er ff weer aan wennen hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 10:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
De zo`n schijnt hier volop, boekje lezen in de tuin, biertje erbij
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:17 schreef Bastard het volgende:
[Honden] Centraal topic mét foto's *deel 4 *
Ze gaat ook vaak op een kussen zitten met dr kont, alsof ze op een stoel zitquote:
Voor de MegaMix was echt ruk (heb het niet gezien, maar de lineup suckte), na de MegaMix Armin en Marco Vquote:Op zondag 3 juli 2005 03:05 schreef gijsje79 het volgende:
Nu gaan ze eindelijk es wat draaien.
Maar dan zit je dus te wachten tot een uur of 0300 voor het gaat beginnen..quote:Op zondag 3 juli 2005 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor de MegaMix was echt ruk (heb het niet gezien, maar de lineup suckte), na de MegaMix Armin en Marco VMijn 2 helden
Uhhuh, dat zuigt ook. Daarom ga ik ook niet naar Sensation White. Sowieso was de line up nog niet bekend toen het al uitverkocht wasquote:Op zondag 3 juli 2005 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dan zit je dus te wachten tot een uur of 0300 voor het gaat beginnen..
Kheb zitten luisteren van 2200 tot 0200, was absoluut RUK daar
Volgende week is het weer rallyrijden hierquote:Op zondag 3 juli 2005 10:48 schreef Bastard het volgende:
Ik ben morgen gewoon vrij.. ..
Ja.. en jullie niet.![]()
![]()
WHOEHAHAHAHahAHHAHAHAHAhhhahhaHAHA
EN jullie niet!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hopen op as zaterdag.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar dan zit je dus te wachten tot een uur of 0300 voor het gaat beginnen..
Kheb zitten luisteren van 2200 tot 0200, was absoluut RUK daar
Laid back luke draaide als eerste.. serieus.. als ik daar was geweest met een biertje op en een joint in mijn handen had ik in slaap gevallen, zo gaar was het,.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uhhuh, dat zuigt ook. Daarom ga ik ook niet naar Sensation White. Sowieso was de line up nog niet bekend toen het al uitverkocht wasDat doe ik NOOIT.
Nee, malle meid, dat is gewoon ruk.. je verwacht iets in de trant van TranceEnergie ofzo.. maar dit was urban/light housequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |