het is geen vetpot, maar als het in de buurt is vind ik het leuk om te doen, maar soms moet je wel ook dingen kopen en dan terugbrengen/ sturen of je bent verplicht voor een bepaalde waarde een aankoop te doen en dat zit dan al in de (soms al lage) vergoeding (standaardwinkel 13 - 15 Euro, soms 35-40 Euro voor garages, 15-18 Euro inclusive verplichte consumpties bij cafés) inbegrepen, en het is niet alleen de tijd die je in de winkel bent, maar ook voorbereiden, ernatoe gaan, eventueel iets terugbrengen/ sturen, rapport schrijven...
ik doe alleen nog opdrachten waar voor mij het "financiële risico" laag is, ik heb geen zin om niet terugbetaald te krijgen, omdat ze van mening zijn, dat ik de opdracht niet goed heb gedaan (want soms kan het gewoon door de omstandigheden lastig zijn om de opdracht helemaal volgens het boekje te doen)
bij AQ lopen ze echt heel erg achter met uitbetalen...als mysteryshopper kan je slecht inschatten waaraan dit ligt, heeft het bedrijf financiële problemen of is er gewoon iemand ziek op de administratie, ik heb één opdracht uitbetaald gekregen na zeker 3 keer zeuren via mail en telefoon en het duurde zeker 3 maanden, maar ik heb ondertussen nog enkele opdrachten gedaan en die zijn nog niet uitbetaald
bij multivalue moet je heel snel zijn met inschrijven voor de opdrachten, die zijn meestal binnen enkele minuten weg en bij andere heb je het zelf vaak niet in de hand of je gekozen wordt, je kunt alleen aangeven dat je het graag wilt doen
[ Bericht 4% gewijzigd door Zana op 18-07-2009 23:48:36 ]