abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 maart 2010 @ 12:31:19 #251
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_78842932
Ik ging er door dit topic al helemaal vanuit dat ik maanden zou moeten wachten op mijn geld maar van de week kreeg ik ineens 2 uitbetalingen van GapBuster op mijn rekening van opdrachten uit januari. Ik had er niet eens om gevraagd

Achter AQ moet ik over een paar weken maar eens aan. Dan is mijn studie afgerond en zal ik ook wat meer opdrachten kunnen doen voor de diverse bureaus.
Spoilers!
pi_78878588
weg

[ Bericht 99% gewijzigd door Five_Horizons op 08-03-2010 10:01:22 ]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wyxJdSCIgbk[/youtube]
pi_79710487
Kent iemand Store Support? Krijg net een mailtje via Euroclix dat ze mysteryshoppers zoeken en ze hebben een flinke lijst bekende bedrijven waar ze voor werken. Ben ze volgens mij niet tegengekomen in dit topic (al heb ik het niet helemaal gelezen).
pi_79731736
Ik sta ingeschreven bij Store Support, maar heb nog nooit een opdrachtaanvraag van ze gehad en er zijn nooit opdrachten beschikbaar als ik inlog.
Bij AQ blijf ik maar zeuren om betaling van opdrachten uit oktober, ik krijg nu gewoon helemaal geen reactie meer.
En dat Helion, die zijn niet goed wijs ( en ze proberen de shoppers van hun voormalig werkgever te benaderen). Nog nooit zo'n belachelijk uitgebreide vragenlijst gezien, en ik ga ze echt geen kopie van mijn ID geven. De vergoedingen die ik tot nu toe heb gezien vind ik aan de lage kant, dus ik laat ze voorlopig links liggen.
pi_79737272
ik heb het geld van AQ vrij snel na het mailtje gekregen, maar weet niet of ik nog voor ze opdrachten ga doen...gewoon te veel gezeur en te lang wachten zonder duidelijke reden
pi_79750431
Zijn er ook mensen bekend met ISC?

International Service Check

Ik sta daar ingeschreven sinds 2 maand maar nog geen bezoeken gedaan omdat het niet in de buurt was.
(zijn niet zoveel checks in het oosten)

Maar het lijkt me wel erg betrouwbaar ook staat er betaling binnen 6 weken na goedkeuring van het rapport
pi_79751790
Bij ISC is het bijna altijd 2 bezoeken voor 1 prijs, omdat je de aankoop ook weer moet gaan retourneren. Ze zijn betrouwbaar, maar ik moest wel achter mijn 'internationale' betalingen aan zitten, ze beweerden dat het al betaald was, wat niet het geval was. Ik word altijd beetje moe van hun uitgebreide instructies, met foeilelijke rommelige opmaak. Verder wel prettig om voor te werken.
Sta je al ingeschreven bij de Blauwe Kikker? Dat is meer jouw regio.
pi_79770127
iemand de tekst gelezen die je nu te zien krijgt bij het inloggen op multivalue?
wat voor een toon, vooral als je altijd probeert je netjes aan de regels te houden
pi_79793353
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:08 schreef Zana het volgende:
iemand de tekst gelezen die je nu te zien krijgt bij het inloggen op multivalue?
wat voor een toon, vooral als je altijd probeert je netjes aan de regels te houden
Nou ja zeg! Zijn ze nou helemaal gek geworden daar?

Ach, misschien moeten ze eens fatsoenljke vergoedingen bieden, dan kunnen ze ook kwaliteit van de shoppers eisen. Die opdrachten bij winkels waar er niet eens een artikel te koop is voor het bedrag van de vergoeding, dan moet je dus geld bijleggen om een opdracht te mogen uitvoeren en zit je met een artikel dat je zelf niet zou kopen. Dat doen andere bedrijven gelukkig beter met een ruimere vergoeding, of je mag/moet het artikel opsturen of terugbrengen.
pi_81173528
Een van de oprichters van AQ services, ene Thomas Kascha, zegt in een interview in Sprout (google maar even) dat hij TNS Nipo uitdaagt. Nou dat lijkt mij een lachertje gezien de ervaringen met AQ op dit forum.
Ik vraag mij af of hun opdrachtgevers op de hoogte zijn van de slechte betalingspolitiek en wellicht grote omloopsnelheid van shoppers (die dus geen ervaring opbouwen).
Opdrachtgevers zouden zich wel eens achter de oren moeten krabben.
Overigens is Thomas Kascha een twitteraar. Je kunt hem dus ook persoonlijk op de hoogte stellen van je bevindingen. Kan hij meteen een onderzoeksbureau inhuren om de medewerkerstevredenheid te meten.

[ Bericht 9% gewijzigd door geenwatje op 08-05-2010 20:45:45 ]
  zondag 9 mei 2010 @ 14:59:04 #261
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_81213250
Nee maar, buiten alle verwachting om heb ik zomaar 2 opdrachten van AQ betaald gekregen uit januari. Ik was net alles aan het uitzoeken om een mail te sturen waar mijn geld bleef.
Spoilers!
pi_81236246
TNS Nipo is al heel lang erg stil. En ik kreeg idd ook zomaar opdrachten van januari door AQ uitbetaald. Mijn vader wacht al langer op betalingen van opdrachten uit 2009 en gaat zich afmelden.
Mysteryshoppen.nl is trouwens ook belachelijk traag met uitbetalen.

Oh, Helion zat niet alleen achter de shoppers van Bare aan, ze hebben al in elk geval 1 opdrachtgever 'overgenomen'. Maar wat schetst mijn verbazing....de vergoeding is niet lager geworden.

En geenwatje, hmm, ben benieuwd wie dat is en welke belang hij/zij bij dat berichtje heeft.
pi_81242785
Hoelang duurt het bij ... eigenlijk met uitbetalen??

[ Bericht 6% gewijzigd door Zonnestraaltje86 op 10-05-2010 12:02:44 ]
  maandag 10 mei 2010 @ 09:37:29 #264
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81242842
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:00 schreef Doedezemaar het volgende:
TNS Nipo is al heel lang erg stil. En ik kreeg idd ook zomaar opdrachten van januari door AQ uitbetaald. Mijn vader wacht al langer op betalingen van opdrachten uit 2009 en gaat zich afmelden.
Mysteryshoppen.nl is trouwens ook belachelijk traag met uitbetalen.

Oh, Helion zat niet alleen achter de shoppers van Bare aan, ze hebben al in elk geval 1 opdrachtgever 'overgenomen'. Maar wat schetst mijn verbazing....de vergoeding is niet lager geworden.

En geenwatje, hmm, ben benieuwd wie dat is en welke belang hij/zij bij dat berichtje heeft.
Achterlijke louche bedrijven zijn die mysteryshopbedrijven. Bij mij hoefden ze dat geintje niet te flikken en hadden ze meteen al een advocaat achter zich aan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_81243415
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Achterlijke louche bedrijven zijn die mysteryshopbedrijven. Bij mij hoefden ze dat geintje niet te flikken en hadden ze meteen al een advocaat achter zich aan.
tja, dat is dan weer een kosten/ baten analyse, of je voor een bedrag van zeg 10-15 Euro per opdracht een advocaat inhuurt en daarop gokken ze natuurlijk ook een beetje en bovendien moet alles geheim blijven, dus je vindt ook niet zo snel medestanders, je weet dus niet, welk bedrijf betrouwbaar is, behalve uit eigen ervaring
pi_81244856
Uiteindelijk heb ik altijd uitbetaald gekregen, het duurt soms alleen ontzettend lang en je moet het bij een aantal bedrijven goed in de gaten houden. Kwestie van je eigen administratie op orde hebben, dan zie je zo waar je nog op wacht of achteraan moet.

Bare betaalt altijd aan het einde van de volgende maand en zet ook de betaling netjes in je overzicht.
pi_81294950
@Doedezemaar

Hier zit niks achter. Behalve wijzen op de mogelijkheid de directeur/eigenaar van AQ achter de broek te zitten.
pi_83183490
Ik zal jullie allemaal uit de droom helpen, AQ en Mysteryshoppen.nl zijn absoluut waardeloos in uitbetalen, of liever gezegd in het NIET uitbetalen. Heb zeker een keer of acht contact moeten zoeken en opeens is met spoed mijn geld onderweg. Het heeft zeker drie maanden geduurd. Absurd lang dus. Telkens weer wordt er vermeld dat de vergoeding 'ergens vast zit bij de baas' of dat de normale tijd 'tussen 4 en 6 weken is'. Allemaal gigantische smoezen van de bovenste plank, vermeld door vooral mevrouw Annemiek de Goede.

Mensen, ga hier absoluut NIET!! voor shoppen, naar je vergoeding kun je fluiten voor de meest debiele opdrachten (pizza's van diverse kanten fotograferen..).
pi_83186973
AQ heeft de laatste tijd nog de meeste opdrachten te vergeven gehad, in elk geval in mijn regio had ik de indruk, maar ik heb er niet meer aan meegedaan, weet dus niet de actuele stand van de betalingsmoraal

het is wel raar dat ze meerdere mensen aan het lijntje gehouden hebben, ben benieuwd hoe het met de casinobezoek hierboven afgelopen is, daar gaat het toch snel om grotere bedragen
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:09:18 #270
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_83187302
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee maar, buiten alle verwachting om heb ik zomaar 2 opdrachten van AQ betaald gekregen uit januari. Ik was net alles aan het uitzoeken om een mail te sturen waar mijn geld bleef.
Ik vind het echt ontzettend lullig voor jullie dat jullie zoveel betalingsproblemen hebben. Op een of andere manier gaat het met mij nog steeds prima met AQ, ik krijg na 2 maanden netjes zonder er achteraan te hoeven zitten mijn centjes.... Ik dacht dat ze bij de eerste uitbetaling een foutje hadden gemaakt door mij redelijk vlot uit te betalen. Maar inmiddels zijn er zeker 8 opdrachten zonder gezeur uitbetaald.
Spoilers!
  maandag 28 juni 2010 @ 21:13:41 #271
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_83417330
Vraagje: hoe is bij jullie eigenlijk de afdracht loonbelasting etc geregeld? Wordt dat ingehouden, of word je bruto uitbetaald?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_86386525
Hallo mensen,
Sinds kort woon ik weer in het oosten van het land en ben mijn "oude" hobby van mystery shoppen weer gaan oppakken. In het verleden heb ik tijdens mijn studie in Den Haag van 2005 tot 2009 veel opdrachten voor BARE en AQ gedaan. Inderdaad altijd moeilijkheden met de late betalingen, terwijl het om enkele tientjes gaat. Ook veel onpersoonlijk contact met de mensen daar.
Dit jaar heb ik voor Blauwekikker een bureautje in Twente een aantal opdrachten uitgevoerd in de retail- en de recreatiebranche. Kwalitatief veel betere onderzoeken en veel minder massa is mijn idee, de medewerkers van Blauwekiker briefen je persoonlijk waardoor je veel beter voorbereid de opdrachten kunt uitvoerne. De betaling van de onkostenvergoeding en het vergoeden van de afgesproken aankopen gebeurde in alle gevallen binnen 2 weken en dat was een verademing. Nadeel is dat ze volgens mij geen hele grote opdrachtgevers hebben waardoor ze niet heel veel opdrachten te vergeven hebben.
Desondanks raad ik edereen die in Oost Nederland wil gaan mystery shoppen aan om zich ook daar in te schrijven. Goede ervaringen heb ik ook gehoord over storesupport in Groningen, hier heb ik mezelf vandaag ook ingeschreven.
  maandag 13 september 2010 @ 20:19:58 #273
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_86394665
Gewoon net doen als je mystershopper bent en dan behandelen ze je als een koning :D ^O^
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_86401844
Tuurlijk.....
  † In Memoriam † dinsdag 14 september 2010 @ 00:20:51 #275
34726 Fratz
Max
pi_86408025
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:44 schreef tukker1975 het volgende:
Hallo mensen,
Sinds kort woon ik weer in het oosten van het land en ben mijn "oude" hobby van mystery shoppen weer gaan oppakken. In het verleden heb ik tijdens mijn studie in Den Haag van 2005 tot 2009 veel opdrachten voor BARE en AQ gedaan. Inderdaad altijd moeilijkheden met de late betalingen, terwijl het om enkele tientjes gaat. Ook veel onpersoonlijk contact met de mensen daar.
Dit jaar heb ik voor Blauwekikker een bureautje in Twente een aantal opdrachten uitgevoerd in de retail- en de recreatiebranche. Kwalitatief veel betere onderzoeken en veel minder massa is mijn idee, de medewerkers van Blauwekiker briefen je persoonlijk waardoor je veel beter voorbereid de opdrachten kunt uitvoerne. De betaling van de onkostenvergoeding en het vergoeden van de afgesproken aankopen gebeurde in alle gevallen binnen 2 weken en dat was een verademing. Nadeel is dat ze volgens mij geen hele grote opdrachtgevers hebben waardoor ze niet heel veel opdrachten te vergeven hebben.
Desondanks raad ik edereen die in Oost Nederland wil gaan mystery shoppen aan om zich ook daar in te schrijven. Goede ervaringen heb ik ook gehoord over storesupport in Groningen, hier heb ik mezelf vandaag ook ingeschreven.
Speciaal hiervoor een accountje gemaakt? Riekt naar spam.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_86415934
Hmm, bij AQ gaan de betalingen voortaan vanuit het buitenland komen. Ik gok dat de Nederlandse vestiging het financieel niet meer zelfstandig redt.
  donderdag 16 september 2010 @ 22:30:08 #277
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_86517195
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:44 schreef tukker1975 het volgende:
Dit jaar heb ik voor Blauwekikker een bureautje in Twente een aantal opdrachten uitgevoerd
Waarom zou je je mysteryshoppingbureau in hemelsnaam Blauwekikker noemen :?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_86517809
ik heb laatst een enquête van AQ gekregen, waarom ik dit jaar nog geen opdrachten had gedaan, een van de antwoordmogelijkheden was iets van "omdat ik te lang op het geld moet wachten"....dus het probleem is er wel bekend
pi_86839709
zijn jullie eigenlijk al eens een keertje "betrapt" als mysteryshopper, bijvoorbeeld omdat jullie (met tussenpose) twee keer dezelfde winkel hebben gedaan, of omdat het mystery concept zo raar was, dat medewerkers makkelijk kunnen achterhalen dat je mysteryshopper bent (bijvoorbeeld, omdat je dingen direct weer terug moet brengen na aankoop, of omdat ze eventueel camerabeelden in de winkel hebben bekeken, ik weet eigenlijk niet of dat ook echt gebeurd, maar kan het mij wel voorstellen, omdat je ook altijd de tijd precies moet opschrijven, wanneer je binnen loopt in een winkel)?

Ik had vandaag iets waar ik dacht, misschien hebben ze mij herkent. Ik had een gesprek met de verkoopster en ze was een beetje ongeïnteresseerd en keek vooral ook naar andere klanten (het was ook druk in de winkel), toen ging ze even weg om iets te halen en toen meende ik te zien dat een ander verkopster kort iets tegen haar zei (eentje die ik waarschijnlijk bij een eerdere shop had gehad, helemaal zeker ben ik niet). Toen dus de verkoopster terug kwam was ze opeens heel erg vriendelijk en attent. Ze zei niets, maar opeens dacht ik misschien hebben ze mij toch "in de gaten".... De medewerkers zijn natuurlijk ook niet dom en weten dat er mysteryshoppers op pad zijn. En afhankelijk van de details in je rapport kunnen ze ook makkelijk achteraf een situatie en de bijbehoorende klant in hun geheugen terughalen....
pi_86862063
Hoiiiii...net nieuw hier. Leuk om andere shoppers te zien..en te horen. Ik ben pas geleden voor het eerst ontmaskerd. Ik moest naar een verzekeraar om te informeren voor een autoverzekering. Ik had naam en adresgegevens gekregen vanuit mijn opdrachtgever. Deze waren echter gewoon actief en een bestaande klant. Dat werd een raar gesprek en daarom heb ik mezelf bekend gemaakt. Betalingen zijn volgens mij overal een probleem. Zelf moet ik ook weleens aan de bel trekken. Uiteindelijk komt het wel. En ja, het verdient niet echt super, maar bij regelmatig op pad gaan, tikt het dan toch wel weer door :D
pi_86863127
Heb je jezelf bekend gemaakt? Dat is toch niet de bedoeling.

Ik moest me ooit wel ergens bekend maken (bij het retourneren van de aankoop), en toen was de reactie:" ja toen je weer terugkwam had ik het door, maar goh, vorige week was er ook al een mysteryshopper". Het was een draak van een opdracht, ik deed het alleen vanwege de bonusvergoeding en ik moest toevallig toch bij een winkel in die straat zijn, maar zo'n opdracht doe ik echt nooooit meer.
Ik geloof niet dat ik ooit ontdekt ben, ik verbaas me er nogal eens over dat, ondanks een raar scenario,ze dus echt niets in de gaten hebben (want ze negeren je, of bieden erg slechte service).
Bij een bepaald soort zaken kun je vrij regelmatig opdrachten uitvoeren, daar wisselt het personeelsbestand heel snel, en sowieso heb ik bepaalde medewerkers al meerdere malen 'geshopt' in de afgelopen jaren, maar ze hebben me nooit herkend van een vorige keer, laat staan dat ze doorhebben dat ik de mysteryshopper ben.
pi_86865406
Het hangt natuurlijk ook een beetje van de opdracht af, als ze veel service moeten bieden en je intensief contact hebt met een medewerker is de gevaar groter denk ik.
In mijn geval waren ook maar enkele weken tussen en ik zat al te twijfelen of ik het moest doen, maar er was geen voorwaarde dat je laatste bezoek 3 of meer maanden geleden geweest moest zijn... en omdat er niet zo veel opdrachten hier in de buurt zijn dacht ik, ik doe het wel.
Maar als ze echt camerabeelden bekijken of de hele rapport in de winkel krijgen is de kans op herkenning groot.
Aan de ander kant was de verkoopster ook niet zenuwachtig tijdens het verdere gesprek dus misschien verbeeld ik het mij ook maar...
pi_86872439
Ik ga er trouwens regelmatig op uit. Kom vooral bij kledingzaken en af en toe bij telecombedrijven. Tegenwoordig gebruik ik mn telefoontje voor spraakopname. Dan hoef ik niet alles te onthouden. Geeft ook een eerlijker en betere weergave in het gespreksverslag. Werkt super ^O^ .
pi_86895966
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:16 schreef shopper1968 het volgende:
Ik ga er trouwens regelmatig op uit. Kom vooral bij kledingzaken en af en toe bij telecombedrijven. Tegenwoordig gebruik ik mn telefoontje voor spraakopname. Dan hoef ik niet alles te onthouden. Geeft ook een eerlijker en betere weergave in het gespreksverslag. Werkt super ^O^ .
Ehm, volgens mij is dit verboden. Ook al is het voor eigen gebruik. Ik heb het namelijk ergens in de voorwaarden gelezen. :{
Sappig !!
pi_86921070
Nooit gehoord of ergens gelezen of dat verboden is. Het werkt in ieder geval goed. Hoe lang shoppen jullie al?
pi_86967202
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef Troeta het volgende:
Gaven ze het toe dan? Lekker stom, dan krijg je niet betaald!
denk dat dat per opdracht anders zal liggen of je je wel of neit bekend mag maken...

wij hadden zo een actie van de heineken uit.
of je crystal clear, wiekse rose , strongbow en jillz goed deed verkopen..
of het goed gepromoot werd, je de viltjes deed gebruiken, en de tafel houders op tafel stonden..

achteraf MOETEN deze personen zich wel bekend maken.
omdat ze met de baas/ bedrijfsleider het formulier door moesten lopen.
op basis van die antw. krijg je punten en dan krijg je 0-20 of 40 euro voor de fooien pot.
wij hebben 3 x 20 gehad omdat wij geen tafelstandaard op tafel hadden staan..
tja logisch als die dingen 2 mnd voor dit project worden uitgeleverd.. je zet ze op het terras, ze verregenen of ze waaien eraf waren van hard plastic dus kapot.. ga geen kapotte dingen op tafel zetten.. dus hadden we ze weggegooid en 3x de vraag gekregen WAAROM ze niet op tafel stonden.. tja als ik de eerste keer al aangeef ze niet meer te hebben en hun zeggen: ik ga het doorgeven dan krijg je nieuwe en ik krijg ze niet..... tja dan staan ze er de 3 de en 3de keer ook niet:D

heb er ook nog een keer een gehad die kwam een pen lenen haha muts.
als je dat doet zorg dan iig voor een pen of ga ons niet vertellen dat we het niet goed doen want dat doe je zelf ook niet:D
pi_87110893
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:11 schreef mx5 het volgende:
Het kan aardig oplopen hoor. Gemiddeld tussen de 5 en 20 euro per opdracht ik doe er vaak 5/6 op een dag en ga dan een route rijden. Vaak verdien ik ook nog aan de benzine.
Maar het rijden langs die lokaties kost toch ook weer benzine?? Of krijg je daar een vergoeding voor?? Want zo niet kan je van totaal inkomsten weer reiskosten aftrekken, en dan blijft er niet veel meer over???
pi_87111937
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:52 schreef Matt777 het volgende:

[..]

Maar het rijden langs die lokaties kost toch ook weer benzine?? Of krijg je daar een vergoeding voor?? Want zo niet kan je van totaal inkomsten weer reiskosten aftrekken, en dan blijft er niet veel meer over???
Vaak krijg je een benzinevergoeding en/of een parkeervergoeding. Ideaal als je meerdere opdrachten doet ;)
Spoilers!
pi_87121116
Volgens mij is het niet standaard dat je een reiskostenvergoeding krijgt, misschien bij sommige bureaus wel, maar bij voorkeur willen ze mensen die uit de plaats of de omgeving komen, alleen als ze die niet kunnen vinden, dan is een reiskostenvergoeding bespreekbaar.
pi_87154188
Het bureau waar ik voor werk geeft een vast bedrag aan reiskosten per winkelbezoek. Voor bezoeken die wat verder liggen, combineer je als het kan wat opdrachten. Verder reis ikzelf altyd met de trein. Ik heb een voordeelurenabonnement. Dus dat scheelt ook alweer. Ik pik altyd de bezoeken eruit die niet te gek ver van het station liggen. Voor spoedopdrachten willen ze nog weleens een bedrag per kilometer geven. Ennn..eens in de zoveel tyd heeft Kruidvat en laatst nog Albert Heyn een actie waar je treinbonnen kan kopen voor weinig. Kan je in een dag heel Nederland aftreinen voor een eurootje of 15.. O-)

[ Bericht 2% gewijzigd door shopper1968 op 03-10-2010 23:47:52 ]
pi_87154294
En het combineren doe je dus nog makkelijker door bij meerdere bureaus in te schrijven. Dat heb ik ook sinds kort gedaan, en ook een beetje op google gezocht over de ervaringen met die bureaus. Krijgen jullie overigens nog weleens reacties of uitkomsten naar aanleiding van de onderzoeksresultaten, dus wat er mee gebeurd is in zo'n winkelketen?

[ Bericht 0% gewijzigd door shopper1968 op 03-10-2010 23:47:09 ]
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:17:19 #292
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_87155652
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:38 schreef shopper1968 het volgende:
Krijgen jullie overigens nog weleens reacties of uitkomsten naar aanleiding van de onderzoeksresultaten, dus wat er mee gebeurd is in zo'n winkelketen?
Als het goed is niet, want de onderzoeken zijn vertrouwelijk en gaan alleen de klant iets aan ;)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_87158345
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:38 schreef shopper1968 het volgende:
Krijgen jullie overigens nog weleens reacties of uitkomsten naar aanleiding van de onderzoeksresultaten, dus wat er mee gebeurd is in zo'n winkelketen?
nee, nooit. je krijgt normaal ook je rapport niet nog een keer te zien. ik kreeg toevallig één keer een rapport terug, die al door iemand anders van het mystery shopping bureau gelezen en aangepast was, nu er was veel eruit gehaald en naar mijn mening bleef er van mijn rapport niet meer veel over
soms als je een winkel twee keer achter elkaar doet, zie je ook of er iets met je opmerkingen gedaan is of niet...
pi_87271865
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 23:35 schreef shopper1968 het volgende:
Het bureau waar ik voor werk geeft een vast bedrag aan reiskosten per winkelbezoek. Voor bezoeken die wat verder liggen, combineer je als het kan wat opdrachten. Verder reis ikzelf altyd met de trein. Ik heb een voordeelurenabonnement. Dus dat scheelt ook alweer. Ik pik altyd de bezoeken eruit die niet te gek ver van het station liggen. Voor spoedopdrachten willen ze nog weleens een bedrag per kilometer geven. Ennn..eens in de zoveel tyd heeft Kruidvat en laatst nog Albert Heyn een actie waar je treinbonnen kan kopen voor weinig. Kan je in een dag heel Nederland aftreinen voor een eurootje of 15.. O-)
Shopper19698 Klinkt goed, mag ik vragen bij welke bureaus jij staat ingeschreven?
pi_87314518
Verschillende supermarkten maken hier ook gebruik van.

Zoals Albert Heijn, die gebruikt ook Mistery Shoppers.
pi_87525985
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Hmm, bij AQ gaan de betalingen voortaan vanuit het buitenland komen. Ik gok dat de Nederlandse vestiging het financieel niet meer zelfstandig redt.
Beste Doedezemaar. Zoals je gemerkt hebt zijn er binnen AQ een hoop verandering gaande. Vooral op financieel vlak zijn er veel wijzigingen doorgevoerd om onder andere de betalingen aan shoppers soepeler te laten verlopen. In het verleden zijn hier om meerdere redenen achterstanden mee geweest en adminstratieve problemen. De reden voor de gevraagde IBAN en BIC code is niet dat er uit het buitenland betaald gaat worden, maar dat alle vestigingen van AQ hetzelfde betalingssysteem in gebruik zullen gaan nemen. Van liquiditeitsproblemen is bij AQ al enkele maanden geen sprake meer.

Mocht je hier meer over willen weten kun je uiteraard altijd contact opnemen. Dit geldt natuurlijk ook wanneer je vragen hebt over betalingen.

Met vriendelijke groet,
pi_88395369
Voor een van de grootste Mystery shopping bedrijven surf je naar www.helionresearch.com of face book www.facebook.com/helionresearch.

Schrijf je gelijk in, momenteel hebben we meer dan 8000 nederlandse shoppers maar we hebben er nog veel meer nodig ;)
pi_88396103
spam :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 6 november 2010 @ 11:34:29 #299
202348 Susi
Temple of Love
pi_88396242
Oeh, interessant *O*
  zaterdag 6 november 2010 @ 11:44:35 #300
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_88396454
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 10:49 schreef ernstaben het volgende:
Voor een van de grootste Mystery shopping bedrijven surf je naar www.helionresearch.com of face book www.facebook.com/helionresearch.

Schrijf je gelijk in, momenteel hebben we meer dan 8000 nederlandse shoppers maar we hebben er nog veel meer nodig ;)
Ik geloof niet echt in mysteryshoppingbureaus met duizenden shoppers. Maar dit is je kans me ervan te overtuigen dat jullie in staat zijn ze zodanig persoonlijk te begeleiden dat je zeker weet dat je 100% kwaliteit levert aan je klanten!

Shoot ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')