Dat is het effect dat we moeten hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:58 schreef da_micha_man het volgende:
Ik ga na dat ik dit topic heb gezien, vaker klikken op de banners (ook al kijk ik er niet eens naar, maargoed..) Ik heb nu al op alle banners geklikt die ik maar ben tegengekomen
waarschijnlijk niet zo zeer tegen zinloos geweld, maar wel voor FOK!quote:Op zondag 17 juli 2005 14:39 schreef Cavemania het volgende:
[afbeelding]
Helpt hier op klikken ook???
Mooi zo das ook de bedoeling....quote:Op zondag 17 juli 2005 16:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet zo zeer tegen zinloos geweld, maar wel voor FOK!
Goed planquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef missC het volgende:
mijn devies vanaf heden : klik op alles wat beweegt ?
Op de FOK! weblog banner ? dat kan wel, maar of het veel zin heeftquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:29 schreef Rosu het volgende:
k heb ook geklikt.. op de fok weblog.. kan dat?
Nou dan heb ik nu op een banner van marktplaats geklikt hahaquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
Op de FOK! weblog banner ? dat kan wel, maar of het veel zin heeftmaar toch! het zegt iets over de instelling, hehe
Goed bezig iedereen!![]()
herstel : klikken op avatars heeft geen zin !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef missC het volgende:
mijn devies vanaf heden : klik op alles wat beweegt ?
Wel als je meedoet aan Whatpulsequote:Op zondag 21 augustus 2005 11:36 schreef missC het volgende:
[..]
herstel : klikken op avatars heeft geen zin !
Beter per ongeluk dan helemaal nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:54 schreef Nolius het volgende:
Ik klik wel vaak per ongeluk op een banner, is dat ook goed?
Hoezo niet? het gaat er toch om dat er geklikt wordt?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:19 schreef Conflict het volgende:
laat de bannerboer het maar niet merken...
Adblock is ban-baar op FOK!quote:Op zondag 25 september 2005 23:09 schreef Agiath het volgende:
Ik wil hebben maar ik heb Adblock, iemand directe link?
Tele2 banner werkt inderdaad nietquote:Op zondag 20 november 2005 22:18 schreef Bravebart het volgende:
Ik denk: ach waarom ook niet, dus ik klik op de Tele2 banner, gebeurt er niks![]()
Toen maar ff op de KinKFM banner gewacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |