10x op 1 banner heeft maar voor 1x nutquote:Op maandag 4 juli 2005 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
* Strawberry Klikt Tien Keer Op Een Banner!
Geweldig, hoe dat op de FP zit weet ik niet.. maar bedankt !quote:Op maandag 4 juli 2005 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
Nou okay..
Ik heb er op 2 geklikt.
Maar die op de frontpage deed niks.
Er zijn pay per click, en pay per view banners.. ik weet niet welke fok! heeft, maar ik las ergens dat 9 van de 10 banners pay per click zijn..quote:Op maandag 4 juli 2005 09:17 schreef HAL9000S het volgende:
Is het niet zo trouwens, dat Danny geld krijgt gebaseerd op het aantal hits dat de site krijgt?
Oh, Jammer.. Zoveel moeite was het niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:21 schreef Orealo het volgende:
[..]
10x op 1 banner heeft maar voor 1x nutmaar toch, het zegt wat over je instelling, dank u!
![]()
Tevreden?quote:Op maandag 4 juli 2005 09:20 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb wel meer dan eenverdient IMHO
, heb een stuk of 4/5 keer geklikt gisteren
En daar is FOK! je dankbaar voorquote:Op maandag 4 juli 2005 10:53 schreef Calella het volgende:
Speel en chat online.![]()
Wat is dat voor ongure constructie.![]()
Wel geklikt dus.![]()
Maar je hebt geklikt !quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:43 schreef Calella het volgende:
Door de persoonlijke benadering van debiteuren hebben wij een hoog 'incasseer' gehalte.
![]()
Wat een stelletje ratten.![]()
Ik zie niks hoor en er beweegt ook niksquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:14 schreef Orealo het volgende:
Help FOK! vooruit !
![]()
[afbeelding]
FOK! helpen, ok, cool! maar hoe?
![]()
Nou, het is best simpel.. zie je die bewegende dingen bovenaan de pagina's, ja, reclame ja.. druk daar eens op!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:20 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ik zie niks hoor en er beweegt ook niks
quote:
Danku! we zijn goed bezigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:13 schreef funmaster het volgende:
Net ook maar weer eens ff geklikt op banners.![]()
Ja, die vind ik ook een beetje raarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:41 schreef classpc het volgende:
Ik heb hier op geklikt:
[afbeelding]
En ik ben nu op de Frontpage.
quote:Op maandag 4 juli 2005 09:19 schreef Orealo het volgende:
De Maximale editduur van de OP is verstreken.. nou ja, ik wist nog geen eens dat die er was..
Hier verder dus :
Wij bedanken :
Litso![]()
Sjoe538![]()
Calella![]()
DaMook
martinuhhh
YuckFou
mrSPLIFFY
cappp
funmaster![]()
B_BOY
Zebbie
Dos37
Mr-Z
N.icka
Ronno
Sharkdoggie![]()
HAL9000S![]()
![]()
![]()
Macchia_Nera
HuHu
appelsap
RaymanNL
mstx
XcUZ_Me![]()
gateway![]()
AkeBiAtch![]()
-Strawberry-![]()
ijsmeis![]()
Calella![]()
buzzer![]()
classpc![]()
Rens_Wilders![]()
GeorgeW.Bush(denken we
)
Cavemania![]()
Volgens mij boeit hun dat niet, als er maar geklikt wordtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:55 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zal de adverteerder leuk vinden, als iedereen er op klikt om op een lijstje te komen.
*klik*
Ach, als jij om die 2 klikjes wil gaan cheatenquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:56 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Nou, *klik*
Kun je ook controleren of ik echt geklikt heb? Mss cheat ik wel gewoon
Thanks, ook voor de kick, ik had de hoop een klein beetje opgegeven..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn naam![]()
Dan klik ik nog maar een paar keer als bedankje he.
Misschien denkt hij wel dat zijn piemel dan groter wordt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dat is van fok! zelf.
Ik neem aan dat ze daar geen geld voor krijgen.
Óf hij wil laten zien dat ie een grote piemel heeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien denkt hij wel dat zijn piemel dan groter wordt.
Die hoeft niet groter hoor.....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien denkt hij wel dat zijn piemel dan groter wordt.
Kweet niet of ik dat hier mag laten zienquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Óf hij wil laten zien dat ie een grote piemel heeft.
fok kost ook geldquote:Op zondag 10 juli 2005 15:23 schreef edje34 het volgende:
Ik klik nergens op allemaal rotzooi en een ander word er beter van dacht het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |