Met een goed onderwerp en een OP / column met meer dan 50 woorden, kun je zelfs op Fok! interessante discussies voeren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:03 schreef Suijk het volgende:
Goede column en wat een FP onwaardige reacties daaronder zeg...
Blijkbaar posten daar ook mensenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:03 schreef Suijk het volgende:
Goede column en wat een FP onwaardige reacties daaronder zeg...
en ik jou weer zie klinkt een symfoniequote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Als de nacht verdwijnt en de zon weer schijnt
Wat voor zender heb je nu opstaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Als de nacht verdwijnt en de zon weer schijnt
geheime zenderquote:
Ik zal binnenkort wel weer eens schrijven dat moslims roeleren, staan er zo 100 reactiesquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:06 schreef Suijk het volgende:
De mensen die standaard reageren op allerlei nieuwsberichten waren al snel afgehaakt bij het lezen van de column denk ik.
Klinkt goed, hebben we gisteren vast wel gehoord, BingoFM had gisteren alleen maar krakers.quote:
Gisteren diep triest in de feesttent bij ons. Was leuk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klinkt goed, hebben we gisteren vast wel gehoord, BingoFM had gisteren alleen maar krakers.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
en ik als ik jou zo zie klinkt een symfonie
Diep Triestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Gisteren diep triest in de feesttent bij ons. Was leuk.
Ja was leuke maakte er een leuk feestje vanquote:
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]Dat had ik eerst maar was er niet zeker van
Wat ga je er mee doen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:16 schreef rubbereend het volgende:oi
net op de plaatselijke rommelmarkt geweest, een grote knuffel gekocht die vanavond waarschijnlijk alweer in stukken ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |