Zelfs op een paard zit je niet zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:10 schreef Lucille het volgende:
Ik denk dat deze cowboys veel paard hebben gereden.![]()
Ik ook. Haast evenstom als zo scheef in een auto golf te zitten dat je met je kop boven de versnellingspook hangt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:11 schreef miss_sly het volgende:
Jaa!
Al zo vaak gezien, en me ook afgevraagd. Ik vind het er ook nogal belachelijk uitzien
Hoe kleiner de man, hoe groter de...?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:15 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, maar ik ben dan ook heel groot geschapen
het schijnt zo...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe kleiner de man, hoe groter de...?
Die zijn idd ook erg. Sommige doen me aan Charlie Chaplin denken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:11 schreef MouseOver het volgende:
Zelfde als waarom sommige mensen ongeveer op dezelfde manier lopenvaak voorzien van goude kettingen en nep armani's
Weet je zeker dat het geen gezwel is?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, maar ik ben dan ook heel groot geschapen
nee, hoe zie ik dat ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:21 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen gezwel is?![]()
Dat ja, al zijn dat meestal sjonnen. Ik denk dat je fietsers meestal meer kak zijn nietwaar?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die zijn idd ook erg. Sommige doen me aan Charlie Chaplin denken.Echt zó overdreven, ik vind het net bronstige herten.
Ja. Opmerkelijk vaak zijn het van die corpsbalachtige types. Zostraks was het een keurig uitziende jongen met een bloesje en een bril. Hij was echter niet zo keurig, want toen ik achter hem fietste spoog hij een even een lekkere grote rochel op straat.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:23 schreef MouseOver het volgende:
Dat ja, al zijn dat meestal sjonnen. Ik denk dat je fietsers meestal meer kak zijn nietwaar?
en nog een spatje in je gezicht ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja. Opmerkelijk vaak zijn het van die corpsbalachtige types. Zostraks was het een keurig uitziende jongen met een bloesje en een bril. Hij was echter niet zo keurig, want toen ik achter hem fietste spoog hij een even een lekkere grote rochel op straat.![]()
Dat zou kunnen bij heren met overgewicht, maar het exemplaar van vandaag was slank tot mager.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:27 schreef Vitalogy het volgende:
Misschien dat de vetkwabben dan tegen het piem0ltje aanschuren?
misschien had je dat zowiezo moeten doen. dat had je dit topic bespaardquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Godzijdank niet, anders had ik hem toch wel even aangesproken denk ik. Bah.
Da's waar. Maar dat is maar één man. Hier zitten duizenden mannen. Er móeten er meerdere tussen zitten die wijdbeens fietsen. Maar misschien durven ze dat niet te bekennen in dit topic.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:29 schreef het_fokschaap het volgende:
misschien had je dat zowiezo moeten doen. dat had je dit topic bespaard
LOLquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het zijn ook vaak van die types die zo'n tegeltje met 'Het beste gereedschap hangt onder een afdakje' boven de werkbank hebben hangen
dat is dan om geen kettingsmeer aan je broek te krijgenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:35 schreef Aurelium het volgende:
Ik zie het trouwens meestal bij mountain bikes.
Roeier.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zou kunnen bij heren met overgewicht, maar het exemplaar van vandaag was slank tot mager.
Maar tegenwoordig heeft elke fiets een kettingkast...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:41 schreef rival het volgende:
we willen geen broekspijpen in de ketting!
maar ook onze sokken niet over de broek doen, of een elastiekje enzo!
Hm, dat heb ik volgens mij nog nooit gezien...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:43 schreef LSS het volgende:
Nu we het toch over fietsen hebben, waarom houden meisjes zo vaak elkaars stuur beet als ze naast elkaar fietsen? Dan is er 1 meisje dat beide handjes netjes aan het stuur heeft en de andere heeft met 1 van haar handjes het stuur en de hand van het eerste meisje beet. Dat is toch raar, waarom doen ze dat? Zijn deze meisjes te zwak om zelf te fietsen, of is het stiekem iets lesboachtigs?
oww.. dan loop ik jaren achter!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig heeft elke fiets een kettingkast...
Jammer is dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:51 schreef ajay het volgende:
Ik fiets zelf ook redelijk wijdbeens en heb daar echt mijn redenen voor en daaronder valt niet dat ik zo bronstig ben![]()
Ik fiets al jaren normaal en ik heb nog nooit olietroep op mijn broek gehad. Met een kettingkast kan dat toch juist niet?quote:- broekspijpen, ze blijven schuren tegen het frame en met een kettingkast word het nog erger. Ik heb vaak genoeg vuil-/oliesmeren op mijn broek gehad. Soms doe ik dan maar gewoon mijn broek in mijn sokken.
Hm, okee dan.quote:- mijn zaakje, helaas waar voor mij. Het is niet dat ik zo een grote heb, het zijn eerder mijn ballen die geplet worden tegen mijn sportzadel. Iets meer wijdbeens helpt daar tegen.
Dat heb ik ook nooit ontkend.quote:Dus voordat we nou gaan generaliseren, wil ik melden dat er wel degelijk valide redenen zijn.
Hoezo raar? Op welke manier dan? Zijn het vooral oudere dames die je dat ziet doen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom stappen sommige vrouwen zo raar op?
In de tijd dat men (vrouwen dus) nog rokken droeg kan ik het me voorstellen, maar nu
Wat de mannen doen over wie ik het heb, is toch echt erg overdreven, dat kán niet lekker fietsen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:06 schreef pieter_pontiac het volgende:
Nee, als een homo met de knietjes tegen elkaar fietsen, dat is wat...
De reden dat vrouwen het níet doen is preutsheid, anders kun je tussen d'r benen onder het rokje kijken.
Mannen hebben hier geen last van.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:35 schreef MacVincent het volgende:
Wellicht omdat ze een hekel aan fietsen hebben....Ik wil wel eens zien hoe jij met je grote tieten over het stuur gebengeld fietst, met het zadel in je bilnaad gekerft.
Dat lijkt me een mal gezicht.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:50 schreef kokos het volgende:
Ik fiets gewoon op me tenen?
Soms loop ik ook op me tenen onbewust
vonkookalquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het woord 'roetmop' vind ik trouwens wel érg dubieus...
nee?quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:57 schreef zoalshetis het volgende:
wijdbeense vrouwen, jummie.![]()
maakt niet uit of ze fietsen trouwens.
Liever niet zeker?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:57 schreef zoalshetis het volgende:
wijdbeense vrouwen, jummie.![]()
maakt niet uit of ze fietsen trouwens.
niet om het een of ander, maar wat is je functie nou eigenlijk?quote:
Mijn functie? Ik ben volstrekt nutteloos.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:13 schreef zoalshetis het volgende:
niet om het een of ander, maar wat is je functie nou eigenlijk?
reviewer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn functie? Ik ben volstrekt nutteloos.
Maar wat bedoel je met 'mijn functie'?
Ah, zo! Ik ben boekreviewer, heb alleen nog maar twee reviews gedaan. Maar de postbode komt nét twee minuten geleden twee nieuwe boeken binnenbrengen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:30 schreef zoalshetis het volgende:
reviewer.
veel plezier! lezen is het beste.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ah, zo! Ik ben boekreviewer, heb alleen nog maar twee reviews gedaan. Maar de postbode komt nét twee minuten geleden twee nieuwe boeken binnenbrengen.
voor wie?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
veel plezier! lezen is het beste.
tout le monde.quote:
Jij kent wijdbeens report niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij bent er eentje? Een echte? Vertel!
Dan zijn ze te lang voor de fiets waar ze op zitten, als je te lang bent voor de fiets en je fietst normaal, dan komen je knieën tegen het stuur aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sommige mannen fietsen nogal vreemd. Ze zetten hun hakken op de trappers en steken hun tenen naar buiten. Hun benen houden ze ver uit elkaar. Wat is hier het nut van? Willen deze mannen doen voorkomen alsof ze enorm zwaar geschapen zijn, zodat ze écht niet normaal kunnen fietsen omdat hun zaakje anders pijn gaat doen...? Of zijn er andere redenen? Is het misschien stoer (ik vind het nogal belachelijk eik...)?
Ik vraag me dit nou al jaren af.Zostraks zag ik er weer eentje en toen besloot ik om het hier maar eens ter sprake te brengen.
Maar ze mogen wel rijden hoor.quote:
Daar heeft het lang niet altijd mee te maken volgens mij. Soms moeten ze zelfs moeite doen om op die manier te kunnen fietsen...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:59 schreef Tichelaar het volgende:
Dan zijn ze te lang voor de fiets waar ze op zitten, als je te lang bent voor de fiets en je fietst normaal, dan komen je knieën tegen het stuur aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |