Preciesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:45 schreef Shakes het volgende:
Gewoon het eerste jaar doen, alle vakken halen en klaar is kees, of Mesad in dit geval.
Ja, volgens mij kun je altijd wel bij sociologie terechtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:47 schreef Mesad het volgende:
En kan je dan alleen zo'n zelfde opleiding op de universiteit gaan doen (dus als je op HBO een economische opleiding doet, dat je dan alleen een economische opleiding kan gaan doen op de uni) of kan je dan ook iets heel anders gaan doen?
Enige aansluiting is wel vereist ja. Met een P van Toerisme kom je de Rechtenfaculteit niet binnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:47 schreef Mesad het volgende:
En kan je dan alleen zo'n zelfde opleiding op de universiteit gaan doen (dus als je op HBO een economische opleiding doet, dat je dan alleen een economische opleiding kan gaan doen op de uni) of kan je dan ook iets heel anders gaan doen?
Profielen Nick... daar zit dat in.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:02 schreef Nickthedick het volgende:
Wat wil je in godesnaam met Frans?
Wat voor vakken heb je nu? en welke richting wil je globaal doen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:04 schreef Mesad het volgende:
Ik niks, maar dat krijg je gewoon, of je nou wil of niet.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Profielen Nick... daar zit dat in.
(Volgens mij... ik snap dat hele nieuwe systeem nog niet helemaal)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |