Mijn moeder én schoonmoeder zijn daar het levende voorbeeld van..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:59 schreef febster het volgende:
[..]
Altijd zelfs, 35% sticker erop en de mensen kopen het gelijk
Hollanders he, maar wel handig hoor, kunnen wij onze oude zooi mooi dumpenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn moeder én schoonmoeder zijn daar het levende voorbeeld van..
Ik heb in het DC van de Edah gewerkt een blauwe maandag (toen ik tijdelijk mijn opleiding stopte). Best fijn als je regelmatig een grote doos vol zooi meekrijgt die niet meer de winkels in mag omdat het nog maar 1 week houdbaar isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:08 schreef febster het volgende:
[..]
Hollanders he, maar wel handig hoor, kunnen wij onze oude zooi mooi dumpen
Bij ons kun/krijg je helaas helemaal niks meer meequote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb in het DC van de Edah gewerkt een blauwe maandag (toen ik tijdelijk mijn opleiding stopte). Best fijn als je regelmatig een grote doos vol zooi meekrijgt die niet meer de winkels in mag omdat het nog maar 1 week houdbaar is
Het pakket wat ik meekreeg toen ik er weg ging was helemaal feest, had inmiddels een goede band met de jongen die die pakketten maakte...3x bezopen van geweest
Belachelijk eigenlijk. Breng het dan naar het leger des heils ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:44 schreef febster het volgende:
[..]
Bij ons kun/krijg je helaas helemaal niks meer mee, wat best jammer is aangezien wat wij weggooien per week genoeg is om een weeshuis van te voeden
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk. Breng het dan naar het leger des heils ofzo
Mijn moeder is geen Hollanderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:08 schreef febster het volgende:
[..]
Hollanders he, maar wel handig hoor, kunnen wij onze oude zooi mooi dumpen
Ooh sorry, zijn we iig als Hollanders niet de enige zuinige mensenquote:
bel, sms of volg de rookwolken die van zijn Volvo komen..quote:
Hij is op de fiets.... en onderweg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bel, sms of volg de rookwolken die van zijn Volvo komen..
quote:
Jij wou alsnog je plastic bumper aan puin?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bel, sms of volg de rookwolken die van zijn Volvo komen..
rook je hem op dan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jij wou alsnog je plastic bumper aan puin?.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:26 schreef Inu het volgende:
[afbeelding]
Brak, gare cam ensow, maar hier een indicatie van mn haar
En ik wil de liveset van Armin van Buuren @ Sensation White 2005quote:
Wat wil je, hij is nog maar een broekie...quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:12 schreef ArTiC het volgende:
Kansloosch...
Die was vannacht om 4 uur al weer op naar Duitslandquote:
Zou ie de weg naar US niet kunnen vinden?quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat wil je, hij is nog maar een broekie...
Boomknuffelaarquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:16 schreef febster het volgende:
http://www.6park.com/gz1/messages/25137.html flink aantal foto's van de top 100 van National Geographic
Zou ik ook zijn. Ik heb er gelukkig nooit op gezeten maar wel gewerkt op de helpdesk op sterrenlaan 10.quote:
Kom ik net vandaan (nou ja volwassen onderwijs havo ding dan) was best dooi daar, as usualquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:59 schreef RDC het volgende:
Dus, nog iets te doen vanavond in Eindhoven? Diploma uitreikingen van het ROC geloof ik, daarna massaal richting stratum?
Je weet dat er maar 1 goed ding uit amsterdam komt he?quote:
En dat is?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je weet dat er maar 1 goed ding uit amsterdam komt he?
Goeie dingen zat in Amsterdam...daar houden danquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ken meer goede dingen in Amsterdam.
(en ik ben 50% Amsterdammer qua bloedlijn)
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ook... Feestquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ja dat doe je wel ...quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:46 schreef r8ality het volgende:
Mijn god. Hoe kansloos can you be. En dan heb ik het over de beveiligingsmensen bij de Efteling:
http://nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/07/hitlergroet_in.html
Kom op zeg, dat is toch vet, zo idioot mogelijk op de foto. Dat dat dan in een opwelling een Hitlergroet wordt, kan gebeuren. Ik keur het niet goed, dat wil ik even vooropstellen, maar je gaat toch niet de politie bellen voor zoiets. Welkom in onze rechtstaat..
Wie zegt er dat ze het niet serieus deden? Ik vind dat niet terug in het artikel hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:59 schreef r8ality het volgende:
Nou zeg je precies wat ik ook bedoel. Het was hier namelijk als grap/mop bedoeld. Die jochies deden dat echt niet serieus. Voila. En reken maar dat ik dat nooooooooit serieus zou doen.
ja...heb familie in Londen wonenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:32 schreef FlowDesign het volgende:
Kutzooi... boete van 205 euro voor 83 na correctie waar je 50 mag binnen gekregen. Ik was destijds geflists op de Marathonloop.
Chagerijnig omdat je naar de bios moest?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:05 schreef FlowDesign het volgende:
Bij de hockeyclub. Maar dan richting het Floor Evers.
Net op zo'n moment dat ik ff snel ergens heen moest en chaga was omdat ik daar heen moest en daardoor ff het gas vol intrap en niet op zit te letten
Was gister behoorlijk gezellig-druk in de Santé voor een woensdagavond ja..quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:59 schreef RDC het volgende:
Dus, nog iets te doen vanavond in Eindhoven? Diploma uitreikingen van het ROC geloof ik, daarna massaal richting stratum?
Kan ik me wel iets bij voorstellen... Draait op het moment écht helemaal niks....quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Chagerijnig omdat je naar de bios moest?
Nee omdat die buurman toen weer z'n laptop om zeep had geholpen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Chagerijnig omdat je naar de bios moest?
Klinkt bekendquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:02 schreef blieblie het volgende:
Argh... kromme duimen van Killer Instinct.
Respectquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:24 schreef ArTiC het volgende:
[afbeelding]
Iets voor Danpy?
van de makers van FIA GTR, komt eind dit jaar uit: http://www.gt-legends.de/home_en.php
erg gaaf weer
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:22 schreef FlowDesign het volgende:
Ik... willllll en meisje.
[afbeelding]
ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn, ik zit er zelf ook op, soms word je gek van al die laksheid vooral met cijfers zoals vandaag weer, maargoed anywayz congratsquote:
Hmmm nu wordt het verwarrend voor me..iemand die in het Hattrick topic post en hierquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:28 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn, ik zit er zelf ook op, soms word je gek van al die laksheid vooral met cijfers zoals vandaag weer, maargoed anywayz congrats
toevallig kom ik uit ehvquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hmmm nu wordt het verwarrend voor me..iemand die in het Hattrick topic post en hier![]()
Achjaaaa... het went. Je moet gewoon niet zulke hoge verwachtinge hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:28 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn, ik zit er zelf ook op, soms word je gek van al die laksheid vooral met cijfers zoals vandaag weer, maargoed anywayz congrats
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:22 schreef FlowDesign het volgende:
Ik... willllll een meisje.
[afbeelding]
* BBQ alvast aansteektquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:54 schreef Juup© het volgende:
Mijn schoonvader heeft nog een handboek van een DAF66 liggen van tig jaar geleden. iemand interesse? (als ik het goed heb is het een 66 en een handboek, hij vindt het zonde om zomaar weg te mikken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |