Klinkt bekendquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:02 schreef blieblie het volgende:
Argh... kromme duimen van Killer Instinct.
Respectquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:24 schreef ArTiC het volgende:
[afbeelding]
Iets voor Danpy?
van de makers van FIA GTR, komt eind dit jaar uit: http://www.gt-legends.de/home_en.php
erg gaaf weer
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:22 schreef FlowDesign het volgende:
Ik... willllll en meisje.
[afbeelding]
ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn, ik zit er zelf ook op, soms word je gek van al die laksheid vooral met cijfers zoals vandaag weer, maargoed anywayz congratsquote:
Hmmm nu wordt het verwarrend voor me..iemand die in het Hattrick topic post en hierquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:28 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn, ik zit er zelf ook op, soms word je gek van al die laksheid vooral met cijfers zoals vandaag weer, maargoed anywayz congrats
toevallig kom ik uit ehvquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hmmm nu wordt het verwarrend voor me..iemand die in het Hattrick topic post en hier![]()
Achjaaaa... het went. Je moet gewoon niet zulke hoge verwachtinge hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:28 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
ik weet niet of je daar zo blij mee moet zijn, ik zit er zelf ook op, soms word je gek van al die laksheid vooral met cijfers zoals vandaag weer, maargoed anywayz congrats
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:22 schreef FlowDesign het volgende:
Ik... willllll een meisje.
[afbeelding]
* BBQ alvast aansteektquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:54 schreef Juup© het volgende:
Mijn schoonvader heeft nog een handboek van een DAF66 liggen van tig jaar geleden. iemand interesse? (als ik het goed heb is het een 66 en een handboek, hij vindt het zonde om zomaar weg te mikken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |