quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:09 schreef Berkery het volgende:
The Knack?
toch wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:19 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
2 homos
Gerard wel, voor zijn operatiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:22 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
wist niet dat die zo veel haar haden
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zei nog zo: "Pas op met die blootliggende elektriciteits-kabels"
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:23 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
bedoel je niet na zijn haar transplatie?
quote:
ach dan noem je gewoon de titel van de hit, zoals eerder vandaag iemand deedquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:29 schreef Neleos het volgende:
Het zijn 2 Italianen.
Ik ben bezig om nog wat hints te halen uit de Italiaanse biografie die ik heb gevonden, maar mijn Italiaans is niet meer wat het is geweest.![]()
No tengo dinero of Vamos a la playa?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:43 schreef ranja het volgende:
[..]
ach dan noem je gewoon de titel van de hit, zoals eerder vandaag iemand deed
Wie bedoel je dan, want ik kan het niet terug vinden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:43 schreef ranja het volgende:
[..]
ach dan noem je gewoon de titel van de hit, zoals eerder vandaag iemand deed
die vraag van What fun!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wie bedoel je dan, want ik kan het niet terug vinden.
Het orgineel is 'You don't own me' en wordt oa gezongen door de Blow Monkeys maar ik denk niet dat zij het geschreven hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:00 schreef dolle_hond het volgende:
van wie is t origineel van Zeg maar niets meer van Hazes?
De rest hoefde ik idd niet meer te lezenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had honger en wilde even wat te eten maken![]()
Da's van Dusty Springfield. En vast een Bacharach/David-compositie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het orgineel is 'You don't own me' en wordt oa gezongen door de Blow Monkeys maar ik denk niet dat zij het geschreven hebben.
Hoewel, ik begin ineens te twijfelen... moet ook niet spelen als je het veel te druk hebt GLOquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Da's van Dusty Springfield. En vast een Bacharach/David-compositie.
Aangezien Dolle off-line is en ik hem al opgezocht heb: Dusty heeft het inderdaad ook gezongenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:49 schreef GLO het volgende:
Nee, ik weet zeker dat het van Dusty is. Maar misschien niet origineel...
Zeker niet orgineelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:49 schreef GLO het volgende:
Nee, ik weet zeker dat het van Dusty is. Maar misschien niet origineel...
Hmm. Het blijft maar door m'n hoofd spoken. Ik ken het zo goed uit m'n jeugd, maar volgens mij toch alleen maar van Dusty. Ben nu wel heel benieuwd van wie het origineel dan is.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:42 schreef ranja het volgende:
[..]
Zeker niet orgineel
Ik heb de dame van het orgineel al een paar keer gevraagd via foto's en bio's![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |