Ook nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:41 schreef methodmich het volgende:
Olivia Newton John?
kloptquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's toch Kirsty MacColl..
die picture disc had je al eens eerder genoemd.
1 juli 1984quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
naja, denk wel dat het goed is, blijf niet lang online dus maar een makkelijke:
op welke datum was de eerste Live Aid?
In elk geval een jaartje later dan dat. 1985 dus. Datum weet ik niet meer. Ik dacht wel juli, maar later, de 15e of zo. Of 12.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:16 schreef GLO het volgende:
[..]
In elk geval een jaartje later dan dat. 1985 dus. Datum weet ik niet meer. Ik dacht wel juli, maar later, de 15e of zo. Of 12.
Ik heb nog wat vage Wembley-beelden in m'n hoofd van George Michael en de Stones, meer niet. Weet nog wel dat we continu heen en weer schakelden met de Tour de France, vast een belangrijke bergetappequote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:21 schreef Charmian het volgende:
Ik weet alleen nog dat het een zonnige dag was en ik een zwart/wit tvtje de tuin in had gesleept. Van het hele muziekgebeuren kan ik me niets meer herinneren.
Grote doorbraak? Volgens mij waren ze al redelijk groot toen, hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:23 schreef Neva het volgende:
ik was net een paaar dagn 4ik weet het puur omdat het voor U2 een grote doorbaak was...
Doorbraak? Van super naar mega dan...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:23 schreef Neva het volgende:
ik was net een paaar dagn 4ik weet het puur omdat het voor U2 een grote doorbaak was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |