Goeiemiddag iedereen. Bij toeval kwam ik hier terecht op dit forum. Ik ben het broertje van Peurac en las wat hij gepost heeft over mijn auto-tje
![]()
(http://forum.fok.nl/topic/716786/8/25). En ik wilde ff zeggen dat hij mijn shit niet moet dissen, en dat van de helft wat-ie over mij verteld niks waar is. Idd zitten er 3 kleine roestplekjes op mijn alto, maar verder is het ding puntgaaf, met nieuwe uitlaat....de uitlaat van de gare alfa van peurac daarentegen valt er al bijna onderuit, en de auto heeft al meerdere malen backfire gehad. Mijn alto rijd en start altijd, en kostte maar ¤ 150- met een halve tank benzine en radio/cd speler. En voor ¤ 100 p/m rijd ik 500 km, inclusief benzine en vaste lasten. Ik ga mijn alto-tje een btje opknappen, mochten er mensen interesse hebben laat het ff weten dan post ik af en toe wel wat vooruitgang. En dat peurac roept dat ik niet kan rijden is onzin, ik heb pas een paar maanden m'n rijbewijs, maar nog nooit schade of bekeuringen gehad....peurac reed na twee weken (na het behalen van zijn roze papiertje) al een band (+ LM velg) aan flarden van de auto van m'n pa, en heeft al meerdere malen schade gereden met zijn eigen auto's en met die van m'n pa binnen 1 jaar tijd. Dus rob (peurac) je kan mooi lullen, maar vertel alsjeblieft dan wel de waarheid want uiteindelijk kan ik je er mooi mee dissen. You're punk'd peurac !
Mocht er nog iemand onderdelen hebben voor een alto '89, let me know !
[ Bericht 0% gewijzigd door Tjabbo op 03-07-2005 16:19:59 ]