quote:Great looking stuffed version of the award winning JEG'S Pro Stock Chevy Cavaliers. High speed excitement for both young and old! JEG'S Plush Cavaliers are 6'' long X 3''
Vorige topics:quote:551-290011 Jeg's Plush Car $6.99
ook vet, witte banden zwarte lettersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:22 schreef BoJo het volgende:
En ik ga de letters niet inkleuren van m'n banden, want dan word alles behalve de letters wit waarschijnlijk![]()
ja ik vind het ook geen porem zo, achter wel witte letters maar voor nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:44 schreef BaraCuda het volgende:
Witte letters zijn een must op grote banden man![]()
Als je 2 verschillende banden hebt is het helemaaaaal een mustquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik vind het ook geen porem zo, achter wel witte letters maar voor niet![]()
Maar om ze nou zelf in te gaan zitten kleuren![]()
wil jij ze komen inkleuren dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je 2 verschillende banden hebt is het helemaaaaal een must
Wat moet ik met een scooter?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:08 schreefFugie het volgende:
is een scooter geen beter idee ? kan je er mooie crx stickers opplakken
Maar natuurlijk (even een fotootje van Robin gejat)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:34 schreef BazzoS het volgende:
heb je een fotootje van het model dat je bedoeld, ijsmeid?
Roze?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:40 schreef BaraCuda het volgende:
Wit met roze?Als in: Leuk bij een vrouw, als er ook veel pk's onder de kap zitten
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Roze?.
Ik haat roze.
Nee, ik laat hem mooi wit mits ik hem koop.
En ik ga er niet al teveel aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |