Ik klaag niet. Ik deel iets mede.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:36 schreef Dark_Killah het volgende:
Ziet dit eruit als klaagbaak?
Ben je toch nog steeds kaaskop? Of noemen ze jou zeeuwkop?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:35 schreef Alcatraz het volgende:
Kijk maar uit, ik ben een Zeeuw.
Maak er een poll vanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:36 schreef Streetracer het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Ik deel iets mede.
Wat vind jij van mijn stelling?
OMG OMG OMG its a BELGquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:38 schreef tonks het volgende:
GE MOT NIET MET DEN HOLLANDERS SPOTTEN JA
lekker belangrijk nerdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:38 schreef Streetracer het volgende:
[..]
ik weet genoeg
jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:38 schreef tonks het volgende:
GE MOT NIET MET DEN HOLLANDERS SPOTTEN JA
Een Zeeuw is geen Hollander, Sjefke.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:36 schreef Streetracer het volgende:
[..]
Ben je toch nog steeds kaaskop? Of noemen ze jou zeeuwkop?![]()
klaagbAAK? is het niet klaagbak?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:36 schreef Dark_Killah het volgende:
Ziet dit eruit als klaagbaak?
Nope, alleen Armani.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:41 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Ik vind dit een racistisch getint topic... je draagt zeker karl kani kleren Streetracer?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:42 schreef tonks het volgende:
Ik vind belgie sowieso maar een slap aftreksel van Nederland.
Origineel hoor de zelfde taal nemen.. Kut kneuzen.
ik dacht dat jij belg was. Maar ben het met je eens. Nederland is laag maar belgie nog lager. Toch zijn de hollanders gierig.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:42 schreef tonks het volgende:
Ik vind belgie sowieso maar een slap aftreksel van Nederland.
Origineel hoor de zelfde taal nemen.. Kut kneuzen.
Toch is Nederland gemiddeld zo'n 60 meter lager dan Belgie.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:45 schreef Streetracer het volgende:
Nederland is laag maar belgie nog lager.
neej hoor stel nog voor dat als je elke keer als je naar de winkel gaat 5ct teveel betaald je gaat 3 keer per week naar de winkel dat is dus 78euro per jaar is toch leuk...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:45 schreef Streetracer het volgende:
[..]
ik dacht dat jij belg was. Maar ben het met je eens. Nederland is laag maar belgie nog lager. Toch zijn de hollanders gierig.
Turkije?? Hoe kom je daarbij. Ik heb dat land nooit gezien, laat staan dat ik er kleding koop.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:46 schreef tonks het volgende:
Armani.. daarom haat je nederland. armani is hier te duur voor je en haal je het uit turkije
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:46 schreef tonks het volgende:
Armani.. daarom haat je nederland. armani is hier te duur voor je en haal je het uit turkije
Hahaha, havoc was jij die gene die zeurde om die 5 cent voor me in de rij???quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:47 schreef Havoc het volgende:
Oh het is geoorloofd hier een flame topic van te maken en de TS helemaal de grond in te boren.
Game on.
Wigger dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:43 schreef Streetracer het volgende:
[..]
Nope, alleen Armani.
Kom op zeg. Karl Kani???? Ben geen neger.
je moet ook niet onder je voeten kijken..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:43 schreef Streetracer het volgende:
[..]
Nope, alleen Armani.
Kom op zeg. Karl Kani???? Ben geen neger.
Onder me voeten??? Heb ik jou toevallig vertrapt??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:51 schreef Dragon-fly het volgende:
[..]
je moet ook niet onder je voeten kijken..
Zoek het zelf maar uit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:52 schreef Houniet het volgende:
wat ben je dan
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:52 schreef Streetracer het volgende:
[..]
Onder me voeten??? Heb ik jou toevallig vertrapt??
En wat ben jij dan eigenlijk? Een duitser ofzo?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:35 schreef Streetracer het volgende:
Die hollanders zijn eigenlijk best gierige mensen. Moeilijk doen om 5 cent die je bij de kassa niet terug hebt gekregen.
Of moeders die vlees voor de ogen van hun kinderen en man opeten.
Gierige mensen zeg.![]()
Of hij werkt van Maandag t/m Vrijdagquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:57 schreef Houniet het volgende:
je werkt dus niet :[
ga der maar niet van uitquote:
Fakn idiot. Zaterdag werken???quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:57 schreef Houniet het volgende:
je werkt dus niet :[
je bent te zacht opgevoedquote:
we moeten ergens mee compenserenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:07 schreef i2Them2 het volgende:
je kan zeggen wat je wil, maar Nederlanders zijn wel zeikerds
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat niet-Nederlander geen zeikerds zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:07 schreef i2Them2 het volgende:
je kan zeggen wat je wil, maar Nederlanders zijn wel zeikerds
Jij bent zeker ook zo gierig dat je met je maten in de kroeg allemaal jullie geld pakken om bij elkaar te doen en zo voor je eigen drinken te betalen? Geef je ooit wel eens een rondje?quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:22 schreef Elocyp het volgende:
Leer eerst het verschil tussen een Hollander en een Nederlander maar.![]()
Zit jij op Spieringshoek ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:22 schreef Elocyp het volgende:
Leer eerst het verschil tussen een Hollander en een Nederlander maar.![]()
Geef je JIJ ooit wel eens een rondje?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |