Rhenen is echt leukquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:25 schreef Ireth het volgende:
http://www.gratisnaardedierentuin.nl/
Wij gaan naar Rhenen!!!!!(als ik mijn printer aan de praat krijg zodat ik die bonnen kan printen tenminste
)
Ow dit had ik nog niet gelezenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:41 schreef Karin het volgende:
Wat een leuke actie! Alleen vreselijk jammer dat je alleen op 1 januari kan gaanDan worden wij al op 5 plaatsen verwacht en kan ik er echt geen dierentuin tussen frutten
En dat is ook niet mijn meest uitgeslapen dag om gezellig rond te sjouwen
Op 2 uurtjes slaap ga ik dat vast niet redden.
Nou ja..ik lees hier dat je meteen een bevestigingsmailtje krijgt..en die heb ik niet gehad..en blijdorp is nu volgeboektquote:Op woensdag 28 december 2005 19:49 schreef jessie het volgende:
Coolbabe ook, leuk!!!! Ga ik jou ook eindelijk is zien?!
Ik heb hier ook een pakje liggen voor je!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef Luchtbel het volgende:
Wij hebben uiteraard ook kaartjes voor Artis
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef Luchtbel het volgende:
Wij hebben uiteraard ook kaartjes voor Artis
Nou, nu er zoveel mensen naar Artis gaan word ik wel nieuwsgierigquote:
Doen we!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ireth, we regelen wel binnenkort. Ik heb nog wat voor Suus liggen ook.
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:19 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou, nu er zoveel mensen naar Artis gaan word ik wel nieuwsgierig![]()
Ow dat zou ik wel heel erg leuk vinden Sjak, het is jaren en jaaaaaren geleden dat ik je heb gezienquote:Op woensdag 28 december 2005 21:18 schreef sjak het volgende:
Misschien kom ik dan wel even langs. Ik heb een abonnement dus hoef geen kaartjes te bestellen. Mijn man zal aan het uitslapen zijn en ik slaap tegenwoordig veel te kort dus als het mooi weer is zoek ik jullie wel op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |