legoquote:Op donderdag 3 november 2005 12:31 schreef moussy het volgende:
bij blokker 10% korting op alle clickits, duplo en nog niets
zat er ook spruitjeslucht bij dan ?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:25 schreef bixister het volgende:
waar is dat dan moussy?
poemojn, ik zag 't gisteren ook in het foldertje van intertoys, leuk. wat er ook in stond (sorry beetje offtopic) was een (duurder) Tefal keukentje waar je er gratis ECHTE etensluchtjes bij krijgt!![]()
wie wil dat nou?!?
wat is een bumba en waar istie voor?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:56 schreef inkie1010 het volgende:
Vanavond kun je bij V&D stickertjes plakken die je bij de deur krijgt met 20-15-10 en 5 % korting, ook op speelgoed en babykleertjes.
En bij de Toys-R-us krijg je bij aankoop van een Bumbaproduct een dvd met 5 afleveringen van Bumba!
Ik heb ze bij de kruitvat gezien met harde kaft.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Jammer dat het paperback's zijn.. had graag mijn bijna complete pinkeltje collectie aangevuld alleen ik heb met zo;n harde kaft
bij de grotere prenatals verkopen ze ze ook.. Zelfde prijs.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:32 schreef bixister het volgende:
niet zozeer in de aanbieding maar ik vond 't er wel handig uitzien: ze verkopen hier van die plastic drinkpakjeshoudertjes, waardoor je kind het drinken er niet zo snel uitknijpt.
Jammer dat het al bestaat, ik wilde daar rijk mee gaan worden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:32 schreef bixister het volgende:
niet zozeer in de aanbieding maar ik vond 't er wel handig uitzien: ze verkopen hier van die plastic drinkpakjeshoudertjes, waardoor je kind het drinken er niet zo snel uitknijpt.
Nou ja, het is een gokje waard toch? Nu ik op die site zit, zie ik dat klanten van Eneco op best veel dingen korting krijgen (2e kaartje gratis voor Kidzcity bijvoorbeeld...)quote:Op donderdag 15 december 2005 14:56 schreef moussy het volgende:
Een agenda van eneco met een aantal leuke kortingsbonnen, bijv. 25% korting op dierenpark amersfoort, 25% korting bij landal green, 25% korting op het uitprinten van een fotoalbum.
Ow ik zie net dat iedere 25ste inscrijver hem krijgtnou ja, hij is leuk! Vooral omdat je in de kaft een leuke foto kan schuiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |