Ik heb hier ook een pakje liggen voor je!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef Luchtbel het volgende:
Wij hebben uiteraard ook kaartjes voor Artis
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef Luchtbel het volgende:
Wij hebben uiteraard ook kaartjes voor Artis
Nou, nu er zoveel mensen naar Artis gaan word ik wel nieuwsgierigquote:
Doen we!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ireth, we regelen wel binnenkort. Ik heb nog wat voor Suus liggen ook.
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:19 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou, nu er zoveel mensen naar Artis gaan word ik wel nieuwsgierig![]()
Ow dat zou ik wel heel erg leuk vinden Sjak, het is jaren en jaaaaaren geleden dat ik je heb gezienquote:Op woensdag 28 december 2005 21:18 schreef sjak het volgende:
Misschien kom ik dan wel even langs. Ik heb een abonnement dus hoef geen kaartjes te bestellen. Mijn man zal aan het uitslapen zijn en ik slaap tegenwoordig veel te kort dus als het mooi weer is zoek ik jullie wel op!
Dat is waar ook, dat was zeker later! Toen ben ik nog met jullie meegereden. De week daarna leerde ik Schanul kennen. oef wat gaan we off topicquote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef Lois het volgende:
Nee Efteling denk ik Sjak, dat was volgens mij later dan WAZ.
Een beetje late reactie, maar wij zijn inderdaad gegaan naar Amersfoort. Was wel erg leuk, maar ik vond het ook nog behoorlijk druk wel. Ik heb nog wel een beetje opgelet, maar ik heb niemand gezien.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:23 schreef Sugar het volgende:
Livelink, misschien zie ik jullie nog wel in Amersfoort! We gaan misschien (met zus, man en kind)!
oh, villa Hap! Ik ga morgen de stad in! ik weet niet of het wereldkundig is, maar villa Hap is falliet, ze staan onder curatelequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:07 schreef Githa het volgende:
Bij de zeeman gevoerde trappelzakken voor 6,49
Bij Villa happ de gehele collectie 50 % korting en
bij van Haren schoenen 30% tot 70% korting en een tweede paar gratis![]()
ik heb geshopt vandaag![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:04 schreef Jelief het volgende:
[..]
oh, villa Hap! Ik ga morgen de stad in! ik weet niet of het wereldkundig is, maar villa Hap is falliet, ze staan onder curatele
Dat is medewaarom het mis is gegaan volgens mijn info, teveel nieuwe winkels achter elkaar geopend. Ik moet wel nog even melden dat ik niet weet hoe het nu gaat, deze info is al zo'n maand oud. Filiaal in Haarlem is ook pas een half jaar open ofzo...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:24 schreef coolbabe het volgende:
Lekker danHier is net een nieuw filiaal geopend
Jaaa!quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:01 schreef Sugar het volgende:
Livelink, Livelink, had je een blauwe jas aan?
Ow, ik heb nog 2 cadeaubonnen van ze, snel maar even een dagje winkelen dus...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:04 schreef Jelief het volgende:
[..]
oh, villa Hap! Ik ga morgen de stad in! ik weet niet of het wereldkundig is, maar villa Hap is falliet, ze staan onder curatele
Misschien komt er wel een doorstart ofzo hoor, geen idee hoe het nu gaat.(informatrice werkt niet meer bij VH)quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:49 schreef Lois het volgende:
[..]
Ow, ik heb nog 2 cadeaubonnen van ze, snel maar even een dagje winkelen dus...
http://insolventies.rechtspraak.nl/Default.aspxquote:
Naam: VILLA HAPP B.V.
Vestigingsadres: James Wattlaan 7 5151DP Drunen
Correspondentieadres: Postbus 230 5150AE Drunen
KvK-nummer: 17167500
Handelend onder de naam: VILLA HAP
Gevestigd te: Mooierstraat 2-6 3811EB Amersfoort
Gevestigd te: Pr Johan Friso Promenade 52 2284DB Rijswijk
Gevestigd te: Rembrandthof 15 1181ZL Amstelveen
Gevestigd te: Haagsche Bluf 40 2511CN 's-Gravenhage
Gevestigd te: Stadsweide 28 6041TD Roermond
Gevestigd te: Snekertrekweg 23 8912AA Leeuwarden
Gevestigd te: Hermanus Boexstraat 20-22 5611AJ Eindhoven
Gevestigd te: Pampusweg 21 1398PV Muiden
Gevestigd te: Kerkstraat 63 1211CL Hilversum
publicatiedatum publicatiekenmerk publicatieomschrijving
24-11-2005 she.05.796.F.1300.1.05 Uitspraak faillissement op 22 november 2005
Curator: mr. J.A. van der Meer
Adres: Postbus 666 5600AR Eindhoven
Telefoon: 040 - 2345600
Rechtbank: 's-Hertogenbosch
Rechter-commissaris: mr. A.J.W. Jongeneel
Insolventienummer: F.05/796
de vestigingen hier boven zijn de enigen die faillissement hebben gekregen, 9 stuks van de volgens mij 30 vestigingen die ze hebben (niet alleen in NL) Villa Happ is franchise en deze bovenstaande franchisers gingen de boot in, helaas voor hun. Maar het grote achterliggende concern bestaat nog steeds en heb geen enkel financieel probleem. aldus VH hier in r'dam.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:04 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij zijn het niet alle filialen van VH
[..]
http://insolventies.rechtspraak.nl/Default.aspx
Zoeken op handelsnaam, Villa Hap
hihi ik zie 't helemaal voor me. 'hallo, eh, livelink?'quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:52 schreef Sugar het volgende:
Ik heb je dan wel echt aangekeken, maar je post zo weinig foto's van je kinderen dat ik te erg twijfelde om je aan te spreken!![]()
http://www.akd.nl/pdf/Artikel_Villa_Hap.pdfquote:Op donderdag 5 januari 2006 08:24 schreef knorretje het volgende:
[..]
de vestigingen hier boven zijn de enigen die faillissement hebben gekregen, 9 stuks van de volgens mij 30 vestigingen die ze hebben (niet alleen in NL) Villa Happ is franchise en deze bovenstaande franchisers gingen de boot in, helaas voor hun. Maar het grote achterliggende concern bestaat nog steeds en heb geen enkel financieel probleem. aldus VH hier in r'dam.
Die Efteling meet is a.s juli/Augustus 6 jaar geleden.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef Lois het volgende:
Nee Efteling denk ik Sjak, dat was volgens mij later dan WAZ.
ze hebben ook Puccapyama's bij de Zeemanquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:25 schreef lady-wrb het volgende:
als iemand toevallig een pucca pyjama tegenkomt bij de kruitvat in maat L hou ik me van harte aanbevolen.
hier hadden ze alleen nog s-jes en stiefdochter is toch wat aan de bredere kant
dus mocht iemand nog die richting opgaan, please....
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:00 schreef Rewimo het volgende:
Wat is Pucca?
Ze hadden ze hier helemaal nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:34 schreef Jelief het volgende:
korte mouwen, ik had ook liever lange maar voor die prijs kon ik het echt niet laten liggen
Oi jij kan ook niet tegen zilver? Dat is mooi balen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:18 schreef Rewimo het volgende:
Helaas ook erg jeukverwekkend in mijn geval, het idee is heel erg
Ik heb een ipod en doe er geen ruk meequote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:25 schreef Lois het volgende:
[..]
Oi jij kan ook niet tegen zilver? Dat is mooi balen...
Ik zit helemaal in dubio of ik dit voor mijn verjaardag zal vragen of toch maar een I-pod![]()
kost ie?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:27 schreef moussy het volgende:
Ik heb een ipod en doe er geen ruk mee![]()
nah ik doe hem nog niet wegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:34 schreef snoopy het volgende:
[..]
kost ie?
edit:oooow sorry zie nu pas dat je al aan het handelen was geslagen![]()
Volgens hun website gold die actie alleen vandaagquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:05 schreef Githa het volgende:
Bij de prenatal een gratis paar schoentjes bij elke aankoop![]()
ivm een prijs die zij gekregen hebben voor de beste winkel in hun categorie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |