Weet ik niet meer, heb 'm ook van marktplaats.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:24 schreef jessie het volgende:
Wat is er niet aan de regels aan dan? Ik zie niks geks aan die fiets van je?
En heb je die ook bij bovenstaand adresje vandaan?
Dat is geen optie, zitten namelijk bredere banden onder...quote:Op zondag 31 juli 2005 14:43 schreef jessie het volgende:
Ja precies. Deze heeft namelijk dezelfde fiets als jij staan. Ze hebben een bedrijfje aan huis zeggen ze. En van te voren is jou dat allemaal niet verteld waarschijnlik? Maar bv nieuwe banden eronder en je hebt banden met reflectoren natuurlijk.
Nee niet aan huis, wel uit zo'n grote loods waar men een stukje kan huren.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:50 schreef jessie het volgende:
En wat t bij jou ook bij een winkel aan huis? (dan zal t wel t zelfde zijn) En garantie enzo?
No problem, ik hoop dat het allemaal meevalt en je snel met zo'n leuk ding rond rijdt...quote:Op zondag 31 juli 2005 14:59 schreef jessie het volgende:
Thx voor je info.
Hebben ze bij Ikea wel leuke babyspullen eigenlijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef poemojn het volgende:
Ikea heeft nu voor 1.95 tuitbeker + plastic slab met opvangding + bordje met zuignap oid.. heb er niet uitgebreid naar gekeken maar was niet duur.
Maar wel de juiste maat voor volgend jaarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef Jepali het volgende:
Ik zag op www.esprit.nl dat er ook wat kinderkleding flink afgeprijst is! Nu ben ik zelf niet zo van de merkkleding, maar een vestje voor 7 euro vind ik toch wel interessant. Natuurlijk hebben ze dan net niet de juiste maat
Nouuuu.. Myrthe heeft een vest van Esprit, maat 56, en die valt nu nog steeds hartstikke ruim (ze heeft nu maat 68, het valt dus meer als een 68-74 !)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:06 schreef Lois het volgende:
Esprit valt altijd klein Easy, ook de grote mensen maten vallen vaak een maatje kleiner uit als dat je hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |