quote:Nu bij Blokker:
Ze hebben ook een buggy voor 35 euro.
quote:aqua, propylene glycol, citric acid, sodium benzoate, tartaric acid, peg-40 hydrogenated castor oil, aloe barbadensis, tocopheryl acetate
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:18 schreef poemojn het volgende:
Ze zijn niet stug inderdaad. Misschien heb je wat aan het lijstje ingredienten?
[..]
aqua, propylene glycol, citric acid, sodium benzoate, tartaric acid, peg-40 hydrogenated castor oil, aloe barbadensis, tocopheryl acetate
(folder staat in diverse supermarkten o.a. AH )quote:Hoe werkt deze actie:
Spaar de streepjescodes van de verschillende bambix producten.
Stop ze, samen met de ingevulde bestelkaart in een enveloppe en stuur deze naar:
Bambix T-shirt actie
Antwoordnummer 54001
5004 VB TILBURG
Je kunt insturen t/m 31 augustus 2005
Die dingen werken alleen maar op een volkomen glad oppervlak. Anders kan ie niet vacuüm zuigen en dan werkt het niet. Koop er dus gelijk een Antilopkinderstoel met blad bij, dan komt het helemaal goedquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef Luchtbel het volgende:
Dat bord hebben ze zo van de tafel hoor.
Duurt misschien 20 seconde langer dan een gewoon bord.
Ook niet op het aanrechtbladquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die dingen werken alleen maar op een volkomen glad oppervlak. Anders kan ie niet vacuüm zuigen en dan werkt het niet. Koop er dus gelijk een Antilopkinderstoel met blad bij, dan komt het helemaal goed![]()
Dan heeft meneer Ikea het niet goed in elkaar gezet vrees ik...quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:01 schreef Luchtbel het volgende:
Ook niet op het aanrechtbladen niet op het bureau
niet op het nachtkastje
niet op de plastic buitentafel
![]()
ik ook, jij komt naar de meetingquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik zoek me het schompes naar zo een bordje met zuignap en bij elke baby winkel waar ik kom het zlefde antwoord "hebben we niet" en ze verkopen ze dus wel bij de Ikea!! Ik weet waar ik van het weekend naar toe ga.
oepsquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:04 schreef jessie het volgende:
Ehhh oud nieuws Lois, dat melde Poemojn al een keerEn de cd is errug leuk!
Effe offtopic, Githa wat een onwijs leuk boxkleed!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:18 schreef Githa het volgende:
Bijna alle kleding bij de Hema met 50% korting![]()
zie hier het shirtje van 2 euro ...zoooo leukgelijk ook maar i het geel gekocht
![]()
Een paar kinderen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:16 schreef bixister het volgende:
hadden jullie deze al gezien? aanbieding bij de Intratuin:
[afbeelding]
wat zou er nu wél in 't pakket zitten?
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:28 schreef Ireth het volgende:
Al een discussie elders over gelezen en iemand heeft dus opgebeld naar de Intratuin. Het is echt alleen de bouwtekeningen en het bevestigingsmateriaal (schroeven, bouten, beugels, weet ik het allemaal)
Hout en glijbaan zit er dus niet bij!
In tilburg, bij baby super store van Asten maar dikke kans dat ze hem bij andere babyzaken ook wel hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:41 schreef Igraine het volgende:
[..]
Effe offtopic, Githa wat een onwijs leuk boxkleed!
waar heb je die gekocht??![]()
Thnx, Ik heb hem toevallig gisteren gezien bij Babypark in Gouda, ik heb een rood/roze geblokte gekocht.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:41 schreef Githa het volgende:
[..]
In tilburg, bij baby super store van Asten maar dikke kans dat ze hem bij andere babyzaken ook wel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |