quote:Nu bij Blokker:
Ze hebben ook een buggy voor 35 euro.
quote:aqua, propylene glycol, citric acid, sodium benzoate, tartaric acid, peg-40 hydrogenated castor oil, aloe barbadensis, tocopheryl acetate
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:18 schreef poemojn het volgende:
Ze zijn niet stug inderdaad. Misschien heb je wat aan het lijstje ingredienten?
[..]
aqua, propylene glycol, citric acid, sodium benzoate, tartaric acid, peg-40 hydrogenated castor oil, aloe barbadensis, tocopheryl acetate
(folder staat in diverse supermarkten o.a. AH )quote:Hoe werkt deze actie:
Spaar de streepjescodes van de verschillende bambix producten.
Stop ze, samen met de ingevulde bestelkaart in een enveloppe en stuur deze naar:
Bambix T-shirt actie
Antwoordnummer 54001
5004 VB TILBURG
Je kunt insturen t/m 31 augustus 2005
Die dingen werken alleen maar op een volkomen glad oppervlak. Anders kan ie niet vacuüm zuigen en dan werkt het niet. Koop er dus gelijk een Antilopkinderstoel met blad bij, dan komt het helemaal goedquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef Luchtbel het volgende:
Dat bord hebben ze zo van de tafel hoor.
Duurt misschien 20 seconde langer dan een gewoon bord.
Ook niet op het aanrechtbladquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die dingen werken alleen maar op een volkomen glad oppervlak. Anders kan ie niet vacuüm zuigen en dan werkt het niet. Koop er dus gelijk een Antilopkinderstoel met blad bij, dan komt het helemaal goed![]()
Dan heeft meneer Ikea het niet goed in elkaar gezet vrees ik...quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:01 schreef Luchtbel het volgende:
Ook niet op het aanrechtbladen niet op het bureau
niet op het nachtkastje
niet op de plastic buitentafel
![]()
ik ook, jij komt naar de meetingquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik zoek me het schompes naar zo een bordje met zuignap en bij elke baby winkel waar ik kom het zlefde antwoord "hebben we niet" en ze verkopen ze dus wel bij de Ikea!! Ik weet waar ik van het weekend naar toe ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |