En ik antwoordde:quote:ff klein update-tje van mij
Ik ben dus naar de dokter geweest en heb een peesontsteking (auw) De dokter dacht ook nog dat het besnier boeck kon zijn (wat ik chronisch heb en anderhalf jaar terug een half jaar hulp door heb gekregen) Daar schrok ik me wezenloos van want daar had ik stiekum zelf ook aan gedacht, maar diep verdrongen) Heb daarom bloed moeten laten prikken maar dat was gelukkig goed. Over 2 weken moet ik dat nog een keer herhalen. Nu naproxen gekregen (diclofenac geeft bij mij leverfunctiestoornissen dus krijg ik niet meer, alleen dit helpt niet echt voor de pijn) en rust houden (hoe met 2 kinderen )
Wel klote dit. Luiers verschonen, haar borstelen enz alles doet enorm veel pijn.
(dit had achteraf wel in hoe gaat t met de moeders gekunt, sorry)
*weer in rust stand gaat*
quote:Jessie, heb je al zo'n skatepolsbeschermer gehaald? Dat geeft een hoop steun als je je pols toch moet gebruiken. Sterkte!![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Clau het is weer zo ver hierheb weer wat nodig wat niet 'snel' binnenkomt.
Ze hebben een achterstandquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:57 schreef moussy het volgende:
Ow luchtbel, bestel ook maar niks bij bonprix, want die hebben sowieso een levertijd van minimaal 14 dagen![]()
Hier hetzelfde, vorige week gingen we kijken voor mij. Loop langs de rekken heen en niks kunnen vinden. Kom wel thuis met 3 broeken voor Djulian en jurkje en een setje voor Djen en een leuk setje voor Thijs. Maar zelf nog niks dus. Wehkamp doe ik niet meer aan, want die laten mij betalen voor iets wat ik nooit heb besteld en dus ook niet in huis heb. Heb het via de rechtbank uit laten vechten en weet je wat de rechter zei? Dat ik meer bewijzen moest hebben dat ik het niet gehad had.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:56 schreef Luchtbel het volgende:
Ik haat passen in winkels.
Ik haat paskamers.
Ik haat passen terwijl Jolie zit te wachten.
Ik haat niet kunnen kiezen, dan even afwachten en terugkomen en je broek is weg.
Ik haat het dat andere mensen je zo vaag en verward aanstaren in winkels.
Maar ik vind Wehkamp ook niet meer leuk zo.
Hier plenste het net, klaart nu weer op...Dat net niet zomerweer verveelt snelquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:34 schreef lady-wrb het volgende:
kan iedereen effe goed weer richting koog sturen? we hebben vanavond zomerfeest van school en het is me toch een partij koud
Ik heb gewoon kouwe voeten op mijn werk!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:34 schreef lady-wrb het volgende:
kan iedereen effe goed weer richting koog sturen? we hebben vanavond zomerfeest van school en het is me toch een partij koud
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:20 schreef poemojn het volgende:
Kom gezellig langs!
Wil je afwassen, dweilen, badkamer schoonmaken of de was ophangen?
ik blijf doorzoeken lb!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:18 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Lady-wrb bedankt nog voor het vragen van de verzendkosten.
Ik haal die Twister gewoon uit het krat en bewaar hem tot Sinterklaas ofzo in de hoop dat ik in de tussentijd goedkoop ergens stekertjes extra vind
Ook meezoeken wil! Ik heb ook neefjes en nichtjes die ruim in de Lego etc. zitten, dus misschien kan ik die eens polsen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:16 schreef jolene het volgende:
Luchtbel, wat voor stekkertjes heb je nodig kan het zo snel niet terugvinden
Ja dat bedoel ik, ik WIL geen geld uitgeven aan een stomme vakantie, ik wil gewoon doorsparen zodat ik op mezelf kan... maar ja zeg ik dat nou omdat dat echt zo is, omdat ik een gierigerd ben, of omdat ik in mijn broek schijt voor op vakantie te gaan....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:22 schreef Luchtbel het volgende:
Verwend nest
Jolene stekkertjes voor de Music Twister van Lego.
Maaaaaaaaaaaaaaaar ik weet het zeker, die gaat lekker de kast in tot Sinterklaas, voor die tijd vind ik wel ergens een goedkoop setje
Therapeutischquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:25 schreef clauwheee het volgende:
Waarom ga je dan op vakantie Syrena als je het eigenlijk niet wil?
5 juli, das dinsdag alquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:29 schreef Syrena het volgende:
Aniehoe, ik hoef 5 jul. pas te beslissen of we dit doen of nog verder zoeken.
Had ik al verteld dat ik was goedgekeurd bij de schoonouders?
I know en het allerallerergste is dat ik eigenlijk helemaal niet kan gaan omdat mijn scriptie dus nog steeds niet af is en zoals het er nu naar uitziet heb ik die vakantieweek gewoon nodig om nog te schrijvenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:33 schreef coolbabe het volgende:
Ik hou het poppenhuis voorlopig, de jongens zijn er vol overgave mee aan het spelen.
Het is nu een brandweerkazerne
Ik werk bij een elektra bedrijf.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:22 schreef Luchtbel het volgende:
Verwend nest
Jolene stekkertjes voor de Music Twister van Lego.
Maaaaaaaaaaaaaaaar ik weet het zeker, die gaat lekker de kast in tot Sinterklaas, voor die tijd vind ik wel ergens een goedkoop setje
Volgens mij zijn het die champignondingen die je ergens op/in moet stoppen. Toch? Die maken elk een ander geluid of toon?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:57 schreef jolene het volgende:
[..]
Ik werk bij een elektra bedrijf.
Misschien kan ik er wel makkelijk aan komen.
Moet ik alleen een voorbeeld hebben.
En dat is geloofelijk ik het probleem![]()
Ik heb ook meerdere keren op het punt gestaan om te zappen, maar was toch benieuwd hoe het zou aflopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:31 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb een stukje gekeken maar ik heb weggezapt
Ja ik heb wel gezien wat er is gebeurd maar ik kon niet echt blijven kijken als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vond het echt gewoon erg. Niet eens zo zeer dat ze zo geloofden en dat het toch niet goed afloopt wat sommige mensen als debiel beschouwen. Maar gewoon, het leed.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:45 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik heb ook meerdere keren op het punt gestaan om te zappen, maar was toch benieuwd hoe het zou aflopen.
Nee, niet gezien...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:16 schreef Zabb het volgende:
Leuk Daan, veel plezier!!
Heeft iemand van jullie toevallig gisterenavond de documentaire 'Uw wil geschiede..' op Nederland 1 gezien??
Documentaire over de schaduwkanten van gebedsgenezing. Een indringend en onthutsend portret van een jong stel dat in verwachting is van hun eerste kindje. Een kindje waarvan tijdens de zwangerschap wordt vastgesteld dat het niet goed gaat. Ze bidden, geloven en raken overtuigd van een wonder. Maar hebben ze ook echt de stem van God gehoord?
Meer hier
Ik heb echt met verbazing zitten kijken over hoe ver die mensen wel niet gaan in hun geloof!
hopelijk word het dan lekker weerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:07 schreef clauwheee het volgende:
Pff..ik zit net te denken..ik heb niks om aam te trekken dinsdag naar de diploma-uitreiking!
Jawel man. Foto's van de diplomauitreiking van vorig jaar bekijken helpt ook niet echt, wordt de druk alleen maar groter vanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:18 schreef Luchtbel het volgende:
Twee hele dagendat is toch niet onder druk
nopequote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:37 schreef Rewimo het volgende:
Stekker eruit misschien, Knor? Pas wel op voor lekkage want hij zit natuurlijk vol water
Wij hebben ook een 7 kilo machine, en ik vind het wel ideaalquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:36 schreef Knorretje het volgende:
iemand enig idee hoe je een wasmachine open krijgt die de geest heb gegeven tijdens het wassen ??
En moussy jij hebt een 7 kilo machine he, is dat nou echt ideaaal ? of valt het uiteindelijk tegen en draai je net zo veel wasjes ?
danny had geen schoenen aan dus schoppen ging maar heel zachtjesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:49 schreef Githa het volgende:
clauwheee een blanco mind is perfect om mee te shoppenmeestal als ik weet wat ik wil kom ik met nisk thuis
![]()
Een hele maand LBMEN! .... ik dacht dat lidl's niet aan verbouwen deden
![]()
Knorretje, jemig en is dat ding na een uur nog heel ?...wat een engelen geduld hebben jullie
nopequote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
pluizenfilter openschroeven? misschien dat je dan het water dr uitkrijgt
nope.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:16 schreef lady-wrb het volgende:
kan het zijn dat je pomp verstopt zit ofzo?
ik heb dat ook eens gehad en toen zat er zo'n klein k*tbabysokje in de pomp.
maar als je m nu weer uitzet, gaat dan de deur niet open?
Nee het liep idd niet goed af.... Ze begrepen er niets van en gaven de schuld aan Satan. Zelfs nadat het kindje was overleden gingen ze weer in zo'n gebedsgroep zitten en waren ze er heilig van overtuigt dat het kindje toch nog zou gaan ademen. Dat vond ik ook écht te ver gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:14 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nee, niet gezien...
Het liep zeker niet goed af? En hoe reageerden ze daarop?
hmm mijnfilter is superschoon (na het vorige ongelukje van jessie hebben we hem schoongewroet) en daar hebben we dus net ook gekeken, maar daar zit dus helemaal niets, kan daar ook verder niets pomperigs vinden trouwens... (indes(h)it)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:26 schreef ikikke het volgende:
heb ik ook een tijdje geleden gehad, toen zat mijn pomp inderdaad verstopt
die zat bij mij helemaal onderaan de machine (aeg) , daar zit dan vaak nog een klepje, daar zit het pompje of filter ofiets, dat zat in ieder geval helemaal vol troep, het werd wel natte zooi uiteindelijk want stroomde wel wat water uit toen ik de dop los draaide, mja, anders ging het ook niet
Na het schoonmaken deed die het weer
Misschien toch even opzoek
Kaartenactie is inmiddels gesloten..verder met afwachten...tis weer een beetje stilletjesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:28 schreef lady-wrb het volgende:
hoe gaat het met de kaartenactie clauwhee? zit er al een beetje schot in de zaak?
Welke bedoel je Luck?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:38 schreef Luckepuk het volgende:![]()
*jompelt lekker mee*![]()
![]()
![]()
We zijn zo blij, we zijn zo blij, we zijn zo blij!!!!!!
(waars die maffe gaat-uit-mijn-dakpan-jompel-smile eigenlijk?)
Okquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:42 schreef Luckepuk het volgende:
die -->maar dan met zo´n tong-uitsteek-draai-alle-kanten-op-scheel-kijk-hoofd!
(mocht bel je op msn hebben, dan moet Bel maar ff vertellen waarom we jompelen, wil het niet hier in het openbaar plaatsen namelijk!)
Oooooow ja!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:51 schreef Asics het volgende:
mobieltje in de wasmachine
das toch niet normaal zeg ik je
witte was of bonte was?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:51 schreef Asics het volgende:
mobieltje in de wasmachine
das toch niet normaal zeg ik je
meeste wasmachines hebben een schakelaar die je met een muntje kunt schakelen onder op vlak bij het filter ergensquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:36 schreef Knorretje het volgende:
iemand enig idee hoe je een wasmachine open krijgt die de geest heb gegeven tijdens het wassen ??
En moussy jij hebt een 7 kilo machine he, is dat nou echt ideaaal ? of valt het uiteindelijk tegen en draai je net zo veel wasjes ?
Hier heb ik vooraan de wasmachine een luikje zitten als ik die open maak zit er een noodtrekstuk aan als ik daar aan trek gaat de deur open.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:23 schreef Knorretje het volgende:
[..]
nope.
Maar euhmm waar vinden we de pomp...want babysokjes tja die zaten er wel bij...
(en wat betreft je aanbod, danny gaat morgen eerst ook nog wat collega's vragen of die een oplossing weten, mocht daar ook niets uit komen, graag. er zitten nml twee formule 1 pakkies in mijn trommel van de kids en die wil ik terugde rest boeit me niet zo )
quote:
Dus dat wordt shoppenquote:Blekerstraat 14
1315 AH Almere
Openingstijden:
Ma.-Wo. 8.30-18.30
Do. 8.30-21.00
Vr. 8.30-20.00
Za. 8.30-18.00
C van Eesterenplein 246
1333 KM Almere/Almere-Buiten
Openingstijden:
Ma.-Vr. 8.00-21.00
Za. 8.00-20.00
Globeplein 23 - 33
1334 BW Almere
Openingstijden:
Ma.-Vr. 8.00-21.00
Za. 8.00-20.00
het zou mooi wezen als ik in eens dierlijk was en me niet meer mocht vergissenquote:
is dat niet zo dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:35 schreef Luchtbel het volgende:
Is het heel raar om te verwachten dat de kinderboerderij gratis is?
Tijd voor nog-een-Harry!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:40 schreef Sugar het volgende:
Mijn dochter blijkt echt niet zonder Harry te kunnen...
![]()
Sven ook....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Morris voor de spuugdoekjes![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:30 schreef poemojn het volgende:
Lois, die hebben wij wel. Als je wilt kan ik 'm wel opsturen, dan moet je even mailen.
Het mooiste is nog dat mijn moeder die doopjurk zelf heeft gemaakt....maar goed nu heeft hij een leuk pak, wat hij hopelijk 5 min schoon weet te houdenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:15 schreef poemojn het volgende:
Githa, mijn oude doopjurk is er ook nog, maar mijn man wilde er niets van weten.Bij een evt volgende ga ik er gewoon 9 maanden over zeuren, want ik vind 't toch wel erg leuk!
Luckepuk (zonder c op het eindequote:Op zondag 3 juli 2005 08:46 schreef daniman het volgende:
Hoi Ireth (Luckepuck)!![]()
![]()
dat zal wel even wennen worden!
Waarom heb je eigenlijk een nieuwe nickname gekozen?
quote:
Hij verveelde zich, toen zei ik voor de grap dat hij wel mocht gaan stofzuigen en dat vond hij wel leukquote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef livelink het volgende:
Wat is Tom ineens blond. En die bult ziet er inderdaad heel naar uit. Ik kijk trouwens uit naar de dag dat mijn kinderen het stofzuigen van me overnemen, maar dat zal wel sint Juttemis worden. Jasper kijkt er overigens ook niet zo blij bij.
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:50 schreef Sugar het volgende:
Thanks voor de hint!
Jeeminee, wat een feest, ET!!!![]()
Klussen als in: de zolder verbouwen tot computerhok en huidige computerhok verbouwen tot kinderkamerquote:
heb voor dat feest alleen wel een halve fles heerlijke rose door de gootsteen gespoeldquote:Op zondag 3 juli 2005 21:50 schreef Sugar het volgende:
Thanks voor de hint!
Jeeminee, wat een feest, ET!!!![]()
Alleen daarom zou ik het al veranderd hebben!quote:Op zondag 3 juli 2005 22:50 schreef jessie het volgende:
Zo flink verwend dus!
Van harteBabyfeet.
O en Ireth ik vond luckepuck veel leuker. Ik ga hier niet aan wennen. Je blijft gewoon luckepuck met Suus
Leuk dat je dat vraagtquote:Op zondag 3 juli 2005 17:58 schreef Rewimo het volgende:
Hoe was de doop, Githa?
Zit even uit te blazen na twee fotomeets dit weekend. Mijn voeten doen het geloof ik niet meer...
Klinkt als een hele leuke dag! Ik ben benieuwd naar de foto´s!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:29 schreef Githa het volgende:
Helemaal geweldig !
...
Ik ben harstikke moe maar voldaanik ga zo ff de foto's op de pc zetten en dan zal ik snel wat foto's plaatsen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:12 schreef daniman het volgende:
barst weer te laat om te zien waar BrightEyes op heeft ingegrepen
ik met mijn nieuwsgierigheid... ouwewijvigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |