Geniaal stukje, wat een hangjas is het toch ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:10 schreef i-spy24 het volgende:
Marcel van Dam is het voorbeeld van de links lullen en rechts flink vullen.
Ooit bekend geworden in de opositie tijdens de Lubbers periode waar hij de minister-president Lubbers in de oude 2de kamer nog "belubbert" noemde en dat teveel deed en daardoor als eerste kamerlid ooit flink door de toenmalige 2de Kamer Voorzitter werd onderbroken,woord ontnomen en op de vingers getikt.
Het ging ongeveer zo:
MvD: " De mensen voelen zich belubbert door deze..."
KV(kamer-voorzitter): " meneer van Dam dit is een eerste waarschuwing "
MvD: " Ja maar meneer de Voorzitter als ik belubbert...."
KV: " Niks ja maar,U moet nu ophouden en normaal spreken
Meneer van Dam anders wordt U het woord ontnomen. "
MvD: " Laat me het anders stellen: Stel dat wanneer je belu "
KV: " meneer van Dam.... een 2de waarschuwing als U zo doorgaat dan
is het over "
MvD: " Ahm.. indien men be "
KV: " Meneer van Dam U wordt nu het woord ontnomen "
MvD: " Stel dat .."
KV: " Nee! ook niet stel dat! "
MvD: " indien..."
KV: " Ook niet indien "
En toen kon die blaaskaak afdruipen.
quote:> Zouden jullie alsjeblieft dat linkse fossiel Marcel van
> Dam weg kunnen tunen. Zijn onzin stellingen slaan echt
> helemaal nergens op.
>
> - Alles wat kwaliteit is moet blijven.
>
> - Aanhangers van Verdonk zijn emotioneel en weten
> eigenlijk niet waar ze mee bezig zijn. Hij is rationeel
> en we moeten vooral doen wat hij zegt.
>
> - Niet osama en mullah omar zijn een gevaar voor de
> wereldvrede nee, dat zijn de christenen in Amerika.
>
> - Nederlanders willen niet met Marokanen/allochtonen
> omgaan? Het is toch te gek voor woorden. De
> multiculturele samenleving (kots kots kots) is een
> prachtig iets en desnoods dwingt de overheid ons maar
> om
> met ze samen te leven.
> Makkelijk lullen vanuit je villaatje ver weg van de
> probleemwijken in
> grote stad.
>
> Jullie weten waarom de NPS zijn subsidie is
> kwijtgeraakt
> he? Volgende keer daarom een interview met Wilders.
quote:> Geachte .....,
>
> Wat een boos, schelderig mailtje. En wat een dreigende
> laatste alinea!
> Ik begrijp dat u niet houdt van interviews met mensen
> waarmee u het niet
> eens bent. Dat lijkt mij knap lastig!
>
> Met vriendelijke groet,
>
quote:Jullie zenden alleen maar interviews uit van mensen waar
ik het niet mee eens ben. En notabene op kosten van de
belastingbetaler waar ik ook toe behoor. Die geldstroom
die jullie van de overheid ontvangen is gestolen geld.
Jullie zijn dus medeplichtig aan diefstal. De VPRO
redactie hoort dus gewoon in de gevangenis te zitten.
dat ze weten dat veel mensen in dit land een hekel aan ze hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
En, wat denk je nu met die mailwisseling bereikt te hebben?
Hoevaak heb je op ''verzenden'' gedrukt dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:34 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat ze weten dat veel mensen in dit land een hekel aan ze hebben
Ik denk dat ze wat anders denken, maar goed, laat ik het topic niet verder vervuilen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:34 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat ze weten dat veel mensen in dit land een hekel aan ze hebben
ik kan niet gesubsidieerd op mijn luie gat zitten en kan dus ook niet zoveel tijd besteden aan die brieven. Ik heb iig wel mij afkeer van ze duidelijk kunnen maken en dat voelt goedquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat Marcel van Dam een verschrikkelijke zak is, wil niet zeggen dat jij je niet finaal voor lul zet met dit soort poedelbrieveb. Alsjeblieft zeg.
Enkel uitslag? Ik krijg moordneigingen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik krijg al uitslag als ik de naam van die vent zie
Bij die tenenkrommende uitspraak (U bent een minderwaardig mens) in het debat met Fortuyn, kookte wel mijn bloedquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Enkel uitslag? Ik krijg moordneigingen.
Fortuyn!!! Daar ging het ook over, hij stond nog steeds achter zijn uitpraken (F is een populist zet aan tot haat, niet slim bezig blablabla)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:44 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Bij die tenenkrommende uitspraak (U bent een minderwaardig mens) in het debat met Fortuyn, kookte wel mijn bloed
Ronduit belachelijk dat hij zegt dat hij nog achter die vreselijke uitspraken staat, terwijl meneer met alle geweld wilde voorkomen dat het Lagerhuis-fragment zou verschijnen in Van Gogh's film 06/05. Wat gluiperige vent.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:16 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Fortuyn!!! Daar ging het ook over, hij stond nog steeds achter zijn uitpraken (F is een populist zet aan tot haat, niet slim bezig blablabla)
Ach, in tegenstelling tot de VVD is hij tenminste wel consequent daarin, door de VVD werdt Fortuyn vergeleken met Mussolini, hij was 'gevaarlijk' en toch ging men vrolijk met de LPF in de regering zitten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:16 schreef McCarthy het volgende:
Fortuyn!!! Daar ging het ook over, hij stond nog steeds achter zijn uitpraken (F is een populist zet aan tot haat, niet slim bezig blablabla)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |