Hahaha ja, goeie shit hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:01 schreef Worldbeater het volgende:
Mooi project van die kennis van je Mark.http://www.motor-forum.nl/forum/topic/99781
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahaha ja, goeie shit hoor.
Gisteren ff staan kwijlen bij die bike maar wat een ding joh
En dan ook nog een goede klant van meJa leuk was het gisteren wel
Straks maar ff een KN Filter bestellen, een conische voor op de klx
Bouw je CR terug tot crosser, ik hang een trekhaak aan de Alfa, we bouwen een aanhanger en gaan los op de maasvlakte. Ik ben verkocht denk ik![]()
Ow ow, zoals de reetsmeerder wilt zeggen. Een 98´er R1 is de mooiste maar de ZIEKSTE fiets die er ongeveer is, niks lineair vermogen, beuken doet ie. Niet kopen zeg ik jequote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zit ff op marktplaat te snuffelen.. mijn smaak ligt eigenlijk toch meer bij de oudere modellen dubbele koplampjes (1989-1995). Nou kwam ik deze R1 tegen..
[afbeelding]
Echt een uber brute fiets![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk dat wist ik dus nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Ow ow, zoals de reetsmeerder wilt zeggen. Een 98´er R1 is de mooiste maar de ZIEKSTE fiets die er ongeveer is, niks lineair vermogen, beuken doet ie. Niet kopen zeg ik jeVermogen komt er ineens op en met koude banden en natweer ga je niet eens hard voorruit bij het stoplicht
(Eelco 4 for President
)
Lurker trouwens die Smeerder zeg hee
Ik zit voor de komende 4 uur vast gebonden op een stoel met een laptop voor me, dus ja, verveel mequote:
is het zo erg?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Tuurlijk, 99-er, 00, 01, 02, 03, 04, 05 kan allemaal, prima te beheersen fietsjes! Maar NIET de 98-er
Blauw/wit is heel gaaf ja.. maar het moet wel een beetje matchen met mijn outfitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Je bent toch geen wijf dat ie rood moet zijn?En een Gixxer moet blauw/wit zijn
Gixxer 1000 ofzo jaGixxer = SRAD anders ist geen echte
Weet je dat heel zeker ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij hebt geen motor.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:07 schreef Makster het volgende:
Bouw je CR terug tot crosser, ik hang een trekhaak aan de Alfa, we bouwen een aanhanger en gaan los op de maasvlakte. Ik ben verkocht denk ik![]()
Ik wel en heb ook neutrale kleding.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij hebt geen motor.
Niks, maar ik zit alvast te kijken welke SS ik over 2 jaar wilquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is er mis met die GS500E dan?
Een half jaar dusquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niks, maar ik zit alvast te kijken welke SS ik over 2 jaar wil![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |