ja maar die Tripods rukten toch langzaam maar zeker op en waren nog niet bij Boston of zo? Dat is tenminste het idee dat ik een beetje kreeg.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:33 schreef Fratz het volgende:
ik vond de film best leuk, ik heb me net als een hoop mensen hier ook ziten ergeren. het einde was wel heel erg abrupt er werd weinig uitlegd (maar door hier alles te lezen wordt een hoop duidelijk, dank) en dat vooral dat happy end hè.. die zoon had toch gewoon gesneuveld moeten zijn? en toch aardig, heel amerika ligt in puin, maar toevallig! de straat in boston waar de hoofdrolspeler moet zijn die staat nog smetteloos overeind!
Op zich is dat toch wel een cool idee? Dat je overal aan denkt behalve kleine bacterien in het water... Iets kleins kan iets groots aanrichten. Nobody's perfect.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:50 schreef Setambre het volgende:
Ik weet dat het in het verhaal hoor, maar ik kan het nog steeds niet overuit. Die aliens zijn uber geniaal, ze hebben schilden, Death beams, Stormen die ze zelf maken en nog meer high tech, maar ze kijken natuurlijk niet of de atmosfeer goed is en gaan daarom dood
dat vond ik dan weer heel raar! met die straal maakten ze maar 1 persoon tegelijk dood, terwijl met die tentakels int water grepen ze er tientallen tegelijk!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:17 schreef Matness het volgende:
Het mooiste was gewoon dat die mensen verpulverd werden, zomooi heb ik mensen nog niet eerder zien doodgaan in een film.
Die mensen werden niet vermoord maar bewaard in dat mandje om opgegeten te worden door de tripod of om bloed te geven.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:39 schreef steve2003 het volgende:
[..]
dat vond ik dan weer heel raar! met die straal maakten ze maar 1 persoon tegelijk dood, terwijl met die tentakels int water grepen ze er tientallen tegelijk!
Vind het nog steeds zeer inefficiente Aliens.. als ik hun was, zou ik gewoon ala Independence Day uber lasers gebruiken..quote:Op maandag 4 juli 2005 22:17 schreef Matness het volgende:
Het mooiste was gewoon dat die mensen verpulverd werden, zomooi heb ik mensen nog niet eerder zien doodgaan in een film.
Ik ben het best wel met je eens, maar als je zo naar alle films kijkt, kun je beter geen films kijken met SciFi.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Grappig kritisch verhaal
Mwoa, er moet gewoon geen grootse gebeurtenis aangekondigd worden als het pure bagger bevat. Ik had namelijk hetzelfde met The Day After Tomorow. Toffe graphics maar verder 1 hoop bagger. Veel fouten ( man grijpt met -20 buiten een ijzere buis vast met zijn blote handen en doet alsof er niks aan de hand is, water dat in de straten van new york bevriest maar alle gebouwen blijven staan ( iedere kneus weet dat water uitzet als het bevriest ) en ook is hier het gedrag van de mensen in paniek blijkbaar gelijk aan een groep kuddedieren die maar iets willekeurigs en onlogisch doen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:23 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik ben het best wel met je eens, maar als je zo naar alle films kijkt, kun je beter geen films kijken met SciFi.
Ik vond hem mooi gemaakt, maar toch een beetje teleurstellend
Zat jij ook tijdens Star Wars de hele film lang "ja maar! Ja maar dat kan toch nooooit!!!!!11!!"quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:46 schreef SuperFruitig het volgende:
Het moet gewoon geen grote fouten bevatten die ieder klein kind van 5 nog eruit haalt. Heel war of the worlds bestond uit fouten en dat is gewoon diep dieptriets. Ik snap ook niet dat mensen dit een toffe film vonden of hem zelfst mooi vinden. Kom niet aanzetten met: je moet er gewoon naar kijken en niet over nadenken, want dan ga ik wel naar mn streepjesbehang kijken. Films zijn gemaakt voor vermaak, okay. Maar ik kijk er wel goed kritisch naar. Er zijn genoeg films die me wel boeien. Films waar je over nadenkt als je ze gezien hebt. Films met plotwendingen. Films waar WEL is over nagedacht en niet een film die het moet hebben van een gestoorde ( heb je m bij oprah gezien) en uitgerangeerde hollywoodster, een "goed acterend" "wonderkind" ( een beetje krijsen kan die baby van de buren ook ) en een veel en veel te groot budget. Blegh
Ik ben niet naar star wars gegaan, niet mijn ding. En ik mag aannemen dat een film als star wars en een rampenfilm ( zoals dit wotw ) een ander genre zijn. Verder zitten er in starwars ook explosies in de ruimte met dolby 5.1 geluidseffecten, terwijl iedereen weet dat in de ruimte geen geluid is wegens vacuumquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Zat jij ook tijdens Star Wars de hele film lang "ja maar! Ja maar dat kan toch nooooit!!!!!11!!"
Volledig mee eens, mensen die deze film goed vinden zijn niet goed bij hun hoofd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:28 schreef SuperFruitig het volgende:
wat... een... ontiegelijke... kutfilm
Ik heb me 2 uur lang zitten ergeren. Wat een zware hollywoodbagger weer. Godsamme.
Een paar van de 100 dingen.
- Die camera die die ene gast in het begin heeft ? Waar tovert hij die vandaan? Alles lag plat, zelfst horloges die op batterijen werkte deden het niet meer maar meneer heeft wel een werkende kamera uit zn anus getoverd. TADAA, en filmen maar. Hele grote fout, wat echt NIET moet kunnen.
- Ze hebben die tripods al in onze grond gestopt VOORDAT de mensheid bestond ? Say What? Hoe wil je dat uberhaupt doen, en waarom neem je die godvergete planeet niet meteen in? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
- En dan nog. Waarom val je niet 1000 jaar eerder aan, dan kun je alles en iedereen overhoop pissen met je tripods en hoef je je geen zorgen te maken over gefrustreerde rednecks met een Javelin die misschien op je kunnen schieten.
- Verder was het handelen van meneer Cruise totaal onlogisch. Hij bleef maar volhouden aan zn autotje terwijl je mij niet wijsmaakt dat als een hele stad verdolven is je nog fijn met een autotje kan rijden. Maar op een of andere magische disney manier bleef er altijd wel een mooie 2baans weg vrij tussen al het puin.
- Ook dat zijn auto na die vliegtuigcrash nog fijn naar behoren werkte kon ook regelrecht uit een of andere phantasia2 gekomen zijn.
- Verder wil ik het al helemaal niet hebben over de uitdieping van sommige characters. Die gast in die basement had echt niks te betekenen en van het hele van te voren ophehemelde stuk psygologie dat er achter zou zitten zag ik helemaal niks. Okay de meneer was doorgedraaid, hij wou immers met zn shotgun die tripods uit de lucht mikken maar verder bleef het daarbij. ( Het "NOT MY BLOOD!!! NOT MY BLOOD!!" stukje was daarentegen het leukste van de film)
Ook het de hele cameracrew die echt 2seconde in beeld kwam en die "kenissen?" van hem die hij tegenkomt op die boot zeggen echt 2 zinnen en that's it. Wtf ?
- Het einde, mijn god het einde. Typisch gevalletje van: He kut! We moeten nog een einde maken! Henk, trek jij eens een blik matige eindes voor lange verhalen die eigenlijk doodlopen open? Ze gaan dood door WAT!? Een bacterie ? Zoo, netjes gevonden. Waarom is het zo dat alle evil aliens ( waarom zijn ze uberhaupt altijd evil ? ) doodgaan door iets DOMS! En dan bedoel ik ECHT IETS DOMS! ( Bij signs gaan ze dood door water) Ze bestuderen ons, en onze planeet inclusief het leven, voor duizende en duizende jaren, er liggen robots/ organisme al 10.000 jaar onder de grond te rotten MAAR ze zijn toch vergeten om net die ene bacterie te checken. Talkin about matig
- Dat rode spul he? Die plantenshit? Wat de fuck was dat? Daar wordt verder ook NIKS over gezegd. Het hele verhaal hangt gewoon in elkaar van matige onuitgediepte zooi. Een soort Spongebob: het boeit niet wie of wat we erin gooien, de mensen kijken het toch wel.
- Cliche oh cliche. Die zoon. Oeh zou hij het overleven, zou het, zou het? Meneer cruise heeft een heel avontuur erop zitten maar zijn toffe zoon zal al 2 dagen bij zn moeder te chillen. Wat de hell? Die gast moet DOOD! Cruise en zn dochter trouwens ook, maargoed, dan had je weer geen film
-- De mislukte grapjes? Was het spielberg in zn hoofd geslagen. Een uit woedde belandende boterham met pindakaas op het raam is nog te doen maar een of ander "drama" gesprek tussen cruise en zn zoon terwijl er een heel garjon aan leger voorbij rijdt die hun nat hoost de hele tijd omdat ze met hun porum de dicht bij zon waterplast staan. Je verzint t niet.
- Het enige goedmakertje was de animatie van die Tripods en de aliens zelf, dat scannerslangeding was daarentegen weer HEEL slecht en HEEL onpraktisch. Verder zie ik die aliens met hun anatomie echt niet van die grote tripods in elkaar knutselen. Ook weer matig.
Volgens mij kan ik echt nog een half uur doorgaan, al niet een uur. Wat een bagger. Deze staat echt bovenaan in de bagger top 10. Het viel me op dat er geen catchy oneliner in zat. Het enige positieve aan dit drama. Dan krijgen we dat teminste niet in ondertitels en signatures.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |