Een bekende fokslet die post met een kloonquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:49 schreef Shirley het volgende:
Vikingmeisje zal wel een kloon zijn. Of gewoon een slet.
Zo'n vermoeden had ik ook al. Denk dat het een kloon isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:49 schreef Shirley het volgende:
Vikingmeisje zal wel een kloon zijn. Of gewoon een slet.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:24 schreef jadelovespat het volgende:
Bullshit dus!
Mja, wie weet, en dan nogquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
We willen eerst foto's van de TS. Naar alle waarschijnlijkheid is dat namelijk een kloon![]()
En ik bewijs met foto's dat ik geen kloon ben? Dan is jouw stelling net zo krom als de mijne!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
We willen eerst foto's van de TS. Naar alle waarschijnlijkheid is dat namelijk een kloon![]()
bullshit,quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zijn slechte neuksters
en andersom...
WAAR OF KOLDER
(ben toch al zo met pijpen bezig. dit heb ik ergens gelezen en is op de een of andere manier blijven hangen)
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:31 schreef dolledingo het volgende:
vrouwen die baffen stinken over het algemeen erger uit hun mond.. heb ik ergens gelezen..
or talkin' shitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:31 schreef dolledingo het volgende:
vrouwen die baffen stinken over het algemeen erger uit hun mond.. heb ik ergens gelezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |