Uitzonderingen ontkrachten de regel juist.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ach, er zijn natuurlijk ook uitzonderingen die de regel bevestigen...
En daarna neuken?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:25 schreef ArmaniMania het volgende:
Daar komen we maar op 1 manier achter.... Pijp me eens en daarna Litso, misschien wil Xebrosius ook. Daarna schrijven we wel een rapportje uit.
En een rapportje uiteraard met de eindconclusie.quote:
Nee, het valt niet zo op hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De hele dag al, maar daar merk je toch niets van??
![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maar daar merk je toch niets van??
Ik vind dat altijd zo zielig voor het varken. Weet je wel, dat dat beest daar rustig in de modder staat en dat er dan zo een boer komt met een grote gietijzeren tang en dan keihard op de rug van dat varken ramt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:30 schreef Xennia het volgende:
Die stelling slaat als een tang op een varken natuurlijk![]()
Had ie maar geen varken moeten wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:31 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo zielig voor het varken. Weet je wel, dat dat beest daar rustig in de modder staat en dat er dan zo een boer komt met een grote gietijzeren tang en dan keihard op de rug van dat varken ramt.
Heus wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De hele dag al, maar daar merk je toch niets van??
![]()
Een bekende fokslet die post met een kloonquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:49 schreef Shirley het volgende:
Vikingmeisje zal wel een kloon zijn. Of gewoon een slet.
Zo'n vermoeden had ik ook al. Denk dat het een kloon isquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:49 schreef Shirley het volgende:
Vikingmeisje zal wel een kloon zijn. Of gewoon een slet.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:24 schreef jadelovespat het volgende:
Bullshit dus!
Mja, wie weet, en dan nogquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
We willen eerst foto's van de TS. Naar alle waarschijnlijkheid is dat namelijk een kloon![]()
En ik bewijs met foto's dat ik geen kloon ben? Dan is jouw stelling net zo krom als de mijne!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
We willen eerst foto's van de TS. Naar alle waarschijnlijkheid is dat namelijk een kloon![]()
bullshit,quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zijn slechte neuksters
en andersom...
WAAR OF KOLDER
(ben toch al zo met pijpen bezig. dit heb ik ergens gelezen en is op de een of andere manier blijven hangen)
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:31 schreef dolledingo het volgende:
vrouwen die baffen stinken over het algemeen erger uit hun mond.. heb ik ergens gelezen..
or talkin' shitquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:31 schreef dolledingo het volgende:
vrouwen die baffen stinken over het algemeen erger uit hun mond.. heb ik ergens gelezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |