Bijna...nog even een laatste inschenkt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:11 schreef popolon het volgende:
Dank je wel Stalin.
Moet je nog niet slapen?
Goed idee, zit aan de 7up met Canadese whisky zooi.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijna...nog even een laatste inschenkt.
Seagram's?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:17 schreef popolon het volgende:
Goed idee, zit aan de 7up met Canadese whisky zooi.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:19 schreef popolon het volgende:
Da's geen stoeltje.
Dat is een kartonnen doos.
Jij hebt tenminste een kraan bij je kamerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]wil je mijn slaapkamer weleens niet zo afkraken
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een kraan bij je kamer.
Huh?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:29 schreef rubbereend het volgende:
Golfer is er eigenlijk al wat vernomen over mijn mailtje wat k gestuurd heb naar jullie?
't Is van rubbert, check je Junkmailquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Huh?
Komt niets bekends in mijn mailbox tegen?
dag of 5 geleden gestuurd, JM zou t mee naar achteren nemenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Huh?
Komt niets bekends in mijn mailbox tegen?
24 juni verstuurd en JM heeft jou ook t antwoord gemaildquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:42 schreef golfer het volgende:
Behalve mailtjes dat o.a. RvN en PK vandaag jarig zijn zie ik niet in mijn mailboxje.
Aha, die heb ik gezien op 24-6. Dat zou JM afhandelen, dus daar moet je haar op aanspreken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:41 schreef rubbereend het volgende:
dag of 5 geleden gestuurd, JM zou t mee naar achteren nemenen toen werd t stil
owja, lekker biertje van Ruud graagquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:42 schreef golfer het volgende:
Behalve mailtjes dat o.a. RvN en PK vandaag jarig zijn zie ik niet in mijn mailboxje.
k zal dr eens mailen, aanspreken gaat moelijk.......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha, die heb ik gezien op 24-6. Dat zou JM afhandelen, dus daar moet je haar op aanspreken.
Scheer je weg vlegel, bedtijd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
owja, lekker biertje van Ruud graag
moest jij niet naar de kroeg?quote:
Om een uurtje of 10.quote:
da's t nog lang nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |