heey niet flamenquote:
TMI!quote:
Sorry hoor, nogmaals en ik zeur niet gauw over spelfouten, maar voordat jij MIJ beoordeelt op mijn posts, zou ik eerst maar eens naar je eigen posts kijken. Want damn, ik weet niet hoeveel spelfouten ik gezien heb van jou in het vorige topic, maar het waren er téveel iig.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:55 schreef Godlike02 het volgende:
Weer een onduidelijke, vage post
En je hebt niet goed gelezen
Dat heb je mij ook niet horen zeggen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:04 schreef Godlike02 het volgende:
Coldplay heeft nog niks orgineel bedacht![]()
Nuj je met jezelf gaat praten is de lol er vanaf.quote:
getverdemme TMIquote:
Dat was toch een neger of niet soms?quote:
Ach, wat een onzin, Jack Johnson heeft nauwelijks pretenties met die clip. Het is gewoon leuk, lekker kloten met water en rotzooi en dat is alles. Het is geen wedstrijd ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:05 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben wel een voorbeeld gesteld. Het minste wat Jack Johnson had kunnen doen is proberen het net zo goed te doen. Maar die moeite heeft hij niet genomen.
Klopt, maar je vorige post had een racistisch element.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat was toch een neger of niet soms?
Lieg ik ofzo?
Ik denk dat je hem meer had beledigd als je hem een blanke had genoemd![]()
Als je nou even naar de naam van degene die je quote kijkt...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
TMI!![]()
Het is dat ie hier niet betaald voor krijgt (het modden, niet weer vekeerd door vertellen)
Hoeveel Donker gekleurde filosofen ken je?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar je vorige post had een racistisch element.
Maar goed, dat zal verder me worst wezen want deze koning-filosoof gaat slapen.![]()
Eensch!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, wat een onzin, Jack Johnson heeft nauwelijks pretenties met die clip. Het is gewoon leuk, lekker kloten met water en rotzooi en dat is alles. Het is geen wedstrijd ofzo
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je nou even naar de naam van degene die je quote kijkt...
neucken?quote:
Dat is het inderdaad. En dat vind ik jammer want ik hou wel van clips waar aandacht aan besteed is. Zeker als het ding zoals je al zei honderden keren per dag langskomt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:07 schreef Tijn het volgende:
Het is gewoon leuk, lekker kloten met water en rotzooi en dat is alles.
ok...quote:
Ligt vaak aan de platenmaatschappij niet aan de artiestquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:12 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad. En dat vind ik jammer want ik hou wel van clips waar aandacht aan besteed is. Zeker als het ding zoals je al zei honderden keren per dag langskomt.
wil je soms ertussen in?quote:
pijnlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb last van mn knie
Keihard tegen rand van zwembad mee gesprongen![]()
Mooie trilogie ja!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ligt vaak aan de platenmaatschappij niet aan de artiest
Budget enzo
Ik zeg Guns and roses - November Rain![]()
En Dont Cry en Estranged maar die kennen minder mensen![]()
ok je mag wel bij mij erin...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb last van mn knie
Keihard tegen rand van zwembad mee gesprongen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |