Ze had je dochter kunnen zijn man!quote:
als t kan schommelen, kan t ook wippenquote:
Wat een wijsheid weer 1 post, in zo weinig verwarrende zinnenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:53 schreef sweetgirly het volgende:
Hallo
[achterdefeitenaanloop-post]
Ik ben het zowaar () helemaal met Plato eens, in de discussie die even liep in het vorige topic over opleidingen, het bedrijfsleven, etc. Althans, ik heb het maar gelezen t/m de 6e pagina ofzo, iets teveel leeswerk. Studiefinanciering en dus ook ov etc afschaffen
. Yeah right, en wat Plato dus zei daarop. Zonder kan ik het shaken + (mét) moet ik nog (erg) goed op mijn centjes letten. Et cetera. Ik werk er dan ook niet voor niets bij.
En ik klaag niet of amper erover, eigen keus. Maar het zou, vind ik, wel belachelijk zijn dat als dat idee zou worden doorgevoerd, want dan zouden idd alleen de rijkere studenten kunnen studeren. To easy. Al is het wel zo, dat waar een wil is een weg, maar dan nog zullen die wegen iets te zwaar of nog zwaarder worden. Godlike, jou kies ik niet voor in de politiek
.
[/achterdefeitenaanloop-post]
Ben benieuwd hoe dit weekend gaat verlopen.
Ik heb pas het halve boek nog gelezen, maar ik weet daar echt niets van. Ik heb nu net zitten bladeren en ik kan ook niets van dat soort dingen vinden. En ook op google kan ik niets vinden wat daarover gaat. In welk hoofdstuk moet dat staan dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:49 schreef saaw het volgende:
[..]
ehm hij loopt van school naar huis met een vaste volgorde van dingen die hij moet aanraken, likken en vasthouden. precies genoeg stappen anders moet hij terug
enz
metro-wannabequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:54 schreef Transeptor het volgende:
[..]
als t kan schommelen, kan t ook wippen![]()
Weer een onduidelijke vage postquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:53 schreef sweetgirly het volgende:
Hallo
[achterdefeitenaanloop-post]
Ik ben het zowaar () helemaal met Plato eens, in de discussie die even liep in het vorige topic over opleidingen, het bedrijfsleven, etc. Althans, ik heb het maar gelezen t/m de 6e pagina ofzo, iets teveel leeswerk. Studiefinanciering en dus ook ov etc afschaffen
. Yeah right, en wat Plato dus zei daarop. Zonder kan ik het shaken + (mét) moet ik nog (erg) goed op mijn centjes letten. Et cetera. Ik werk er dan ook niet voor niets bij.
En ik klaag niet of amper erover, eigen keus. Maar het zou, vind ik, wel belachelijk zijn dat als dat idee zou worden doorgevoerd, want dan zouden idd alleen de rijkere studenten kunnen studeren. To easy. Al is het wel zo, dat waar een wil is een weg, maar dan nog zullen die wegen iets te zwaar of nog zwaarder worden. Godlike, jou kies ik niet voor in de politiek
.
[/achterdefeitenaanloop-post]
Ik gok dat jij rsi gaat oplopen dit weekend met die ellenlange posts.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:53 schreef sweetgirly het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:55 schreef broer het volgende:
[..]
Ik gok dat jij rsi gaat oplopen dit weekend met die ellenlange posts.
Ik vond hem zelf ook iets verwarrend, maar ben dan ook ietwat moequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:54 schreef Twisted_sok het volgende:
Wat een wijsheid weer 1 post, in zo weinig verwarrende zinnen
tsss die date alleen maar en krijgt toch niets meequote:
Of jij moe bent of niet, maakt niets uit voor de vaagheid van jouw postsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:57 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf ook iets verwarrend, maar ben dan ook ietwat moe![]()
Strekking lijkt me duidelijk.
Z'n oude nummers zijn way beterquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef Tijn het volgende:
Is er iemand die Jack Johnson niet kent? Die achterstevoren-clip van 'em komt echt 100x per dag langs op TMF/MTV/The Box.
Jij keek alleen maar uit je raamquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef Tijn het volgende:
Is er iemand die Jack Johnson niet kent? Die achterstevoren-clip van 'em komt echt 100x per dag langs op TMF/MTV/The Box.
tsss TMF/MTV/The Box is voor mietjesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:59 schreef Tijn het volgende:
Welke film?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:00 schreef saaw het volgende:
lieve mensen het was werkelijk prachtig maar nu ga ik een film kijken en dan mijn bedje opzoeken
tot weerziens
dag
Nee, dat was alleen als ik de realiteit wilde zien. Maar de realiteit boeit me helemaal niet zoveel, ik kijk juist graag films en TVquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |