Ik weet het, maar ik ben het niet aan het opzoeken. Telkens als ik een meisje tegenkom op wie echt helemaal kan vallen, dan krijg ik het doodsbenauwd en stap ik nog liever weg dan dat ik het gesprek voortzet met haar of haar aanspreek. Ik had gewoon gister een meisje zwaar in de pocket en het was precies mijn type en dan ga ik snel weg.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:09 schreef melismay het volgende:
Je bent lekker stellig in het niet verliefd worden, maar ik vraag me af of je dat daadwerkelijk vol kan gaan houden. Zulke dingen bepaal je meestal niet zelf
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:08 schreef Tranceptor het volgende:
Misschien kunnen we het weer over neuken hebben?![]()
Owja, das waar ookquote:
Nee hij heeft zijn leven gebeterd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Owja, das waar ook![]()
Morgen heeft ie een relatie
Je loopt er dan wel van weg, maar je hebt het hier wel over haar en ik durf ergens wel te beweren dat je er al de hele tijd aan denkt....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ben het niet aan het opzoeken. Telkens als ik een meisje tegenkom op wie echt helemaal kan vallen, dan krijg ik het doodsbenauwd en stap ik nog liever weg dan dat ik het gesprek voortzet met haar of haar aanspreek. Ik had gewoon gister een meisje zwaar in de pocket en het was precies mijn type en dan ga ik snel weg.![]()
Een vriend van me heeft me een schop verkocht ervoor. Hij vond dat ik het niet kon maken, anderen kwamen niet eens in de positie zei hij.![]()
We zullen zienquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:13 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee hij heeft zijn leven gebeterd.
Ik denk er ook aan. Als ik me anders zou voelen had ik graag met haar gekeken of er iets van een relatie ofzo inzat. Nu stoot ik haar af en het was niet de minste. Het is niet alsof ik meiden van dat kaliber per se iedere dag tegenkomen, dus ik gooi met andere woorden kansen weg.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Je loopt er dan wel van weg, maar je hebt het hier wel over haar en ik durf ergens wel te beweren dat je er al de hele tijd aan denkt....
zeker welquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Jje boekt vooruitgang!
Zit er potentieel in?
Ow toch niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk er ook aan. Als ik me anders zou voelen had ik graag met haar gekeken of er iets van een relatie ofzo inzat. Nu stoot ik haar af en het was niet de minste. Het is niet alsof ik meiden van dat kaliber per se iedere dag tegenkomen, dus ik gooi met andere woorden kansen weg.![]()
Ik kan daar nou niet per se heel erg om staan te juichen.![]()
Nou heel veel plezier dan!quote:
Thnxquote:
Ik besef het wel dat het niet de minste is, maar ik kan het gewoon niet. Die angst is dan groter dan het besef. Ik word echt panisch zeker als in zo'n gesprek (zoals gister) dan ook nog gezamenlijke interesses naar voren komen en je leuk op elkaar inspeelt.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:19 schreef melismay het volgende:
Als je al beseft dat je kansen weggooit, waarom doe je t dan?!Niet alle vrouwen zijn "kuthoeren" hoor, om maar eens even iemand te citeren
Hou eens op zegquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik besef het wel dat het niet de minste is, maar ik kan het gewoon niet. Die angst is dan groter dan het besef. Ik word echt panisch zeker als in zo'n gesprek (zoals gister) dan ook nog gezamenlijke interesses naar voren komen en je leuk op elkaar inspeelt.![]()
Kijk niet bij alle vrouwen heb ik het, de meesten kan ik gewoon prima mee ouwehoeren en dan loopt het ook weleens uit de hand en dat is prima. Maar goed dat zijn vrouwen op wie ik weet toch niet verliefd te worden.
Maar zo'n op en top mooie vrouw met ook nog een heel leuk praatje...![]()
ik vertrouw het echt niet, er moet wel een addertje zitten ergens
En dat is nu ook precies waar ik me kut over voel nu even en me druk maak en ik krijg schoppen van jaloerse vrienden die mij niet zien handelen wat ze wel gewend zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:27 schreef melismay het volgende:
Je beseft je toch wel dat je door die wantrouwigheid een boel leuke dingen mist he?!
Inderdaad, ga er gewoon voor. dan wordt je maar honderd keer afgewezen. Als je niks doet kom je ook nergens.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En dat is nu ook precies waar ik me kut over voel nu even en me druk maak en ik krijg schoppen van jaloerse vrienden die mij niet zien handelen wat ze wel gewend zijn.![]()
Ik gooi mijn eigen ruiten zo in.![]()
Vrienden zijn niet handig in dat gevalquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En dat is nu ook precies waar ik me kut over voel nu even en me druk maak en ik krijg schoppen van jaloerse vrienden die mij niet zien handelen wat ze wel gewend zijn.![]()
Ik gooi mijn eigen ruiten zo in.![]()
Soms is dat makkelijke gezegd dan gedaan. Ik snap best dat Tranc het lastig vind.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad, ga er gewoon voor. dan wordt je maar honderd keer afgewezen. Als je niks doet kom je ook nergens.
Het punt is niet dat ik afgewezen word door dames die ik echt wil, op het moment is dat dus juist NIET zo. Ik handel alleen daar niet naar bij meiden waar ik verliefd op zou kunnen worden. Het punt is dat ik verwacht dat er iets mis met ze moet zijn zo ongeveer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad, ga er gewoon voor. dan wordt je maar honderd keer afgewezen. Als je niks doet kom je ook nergens.
Als ik hem was had ik mezelf ook een rotschop verkocht.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Vrienden zijn niet handig in dat geval![]()
Zit er nog een kans in dat je dat meisje van gisteren weer ziet?
Dat snap ik ook heus wel, ik wil alleen maar zeggen dat dat geen belemmerende factor moet worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Soms is dat makkelijke gezegd dan gedaan. Ik snap best dat Tranc het lastig vind.
Ik heb een belemmerende factor, natuurlijk helemaal niet goed dat ik daardoor geen actie onderneemt, maar die factor speelt zeker wel mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook heus wel, ik wil alleen maar zeggen dat dat geen belemmerende factor moet worden.
Goed plan!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:35 schreef PhaE het volgende:
En volgens mij is het gewoon wel een goed plan om een tijdje single te blijven.
Ik bedoel, je kan, op een subtiele manier, toch aangeven dat je totaal niet op zoek bent naar een relatie? Dat kan je makkelijk naar voren brengen als je zit te praten. Maar ja, als het bij jou allemaal zo makkelijk gaat, denkt ze waarschijnlijk dat een one-night-stand er dan wel in zit ;`)
En dat is?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:36 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik heb een belemmerende factor, natuurlijk helemaal niet goed dat ik daardoor geen actie onderneemt, maar die factor speelt zeker wel mee.
Ja daar was ik ook wel benieuwd naar eigenlijk....quote:
Ik heb het welgeteld 1 keer geprobeerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:37 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben alleen niet zo van de onenightstands. Ik heb het vroeger wel gedaan, maar ik vind het een beetje inhoudsloos en nutteloos gedoe eigenlijk.
Ik heb het vrij vaak gedaan toen ik jong, fris en fruitig was.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik heb het welgeteld 1 keer geprobeerd.
En dat was 1 keer teveel.
Dan ben ik maar een mieterig mannetje, maar het is gewoon niks voor mij.
Er moet gewoon liefde en gevoel bij komen kijken, ookal is het een bezigheid die voortkomt uit lust.
Ik heb dus ook geen sexuele meters gemaakt
100% eensch en zelfde verhaal hier. 1 keer gedaan, nooit meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik heb het welgeteld 1 keer geprobeerd.
En dat was 1 keer teveel.
Dan ben ik maar een mieterig mannetje, maar het is gewoon niks voor mij.
Er moet gewoon liefde en gevoel bij komen kijken, ookal is het een bezigheid die voortkomt uit lust.
Ik heb dus ook geen sexuele meters gemaakt
Nou ik kom niet verder dan eerste dates, nooit eens een vervolg. Het contact daarna verwaterd altijd met gevolg dat ik ze nooit meer spreek (bij sommige maakt dat niet uit hoor, die hoef ik echt nooit meer te spreken). Of een tweede date er bij nooit inzit. Ja tot op heden heeft dat er inderdaad nooit ingezeten en dat vind ik best jammer. Dit weerhoud me wel, ook al is dat oh zo verkeerd.quote:
Dat was 50 first dates hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:05 schreef Tranceptor het volgende:
@Sabrina1981: Jij bent dus echt van de 40 first dates.
Ja inderdaad, maar voordat dat ik aan die 40 zit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:05 schreef Tranceptor het volgende:
Wel dé manier om te voorkomen dat de spanning uit je "relatie" gaat natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:05 schreef Tranceptor het volgende:
Ik weet niet, ik vind een date al te beladen. Ik ga liever gewoon gezellig een lunchje doen of een borreltje doen na het werk. Als je echt serieus gaat daten lijkt er meteen zoveel van af te hangen. Nou ja ...zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel dé manier om te voorkomen dat de spanning uit je "relatie" gaat natuurlijk.
Dat ligt niet aan jou. Of je gewoon leuk samen wat gaat doen of er het label date aan hangt, maakt volgens mij wel degelijk verschilquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind een date al te beladen. Ik ga liever gewoon gezellig een lunchje doen of een borreltje doen na het werk. Als je echt serieus gaat daten lijkt er meteen zoveel van af te hangen. Nou ja ...zal wel aan mij liggen![]()
Dat is ook wel een verschil, maar om het wat makkelijker in de mond te nemen is date gewoon sneller gezegd. Je kan date ook zien als wat leuks gaan doen toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou. Of je gewoon leuk samen wat gaat doen of er het label date aan hangt, maakt volgens mij wel degelijk verschil
Klopt, het is ook het gevoel dat er bij komt kijken denk ik...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een verschil, maar om het wat makkelijker in de mond te nemen is date gewoon sneller gezegd. Je kan date ook zien als wat leuks gaan doen toch?
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:18 schreef Metro2005 het volgende:
Mogguhen wtf, missbitch en missbliss, zijn jullie zusjes ofzo
(2 bijna dezelfde icons en namen)
echt verwarrend.
Blijft het feit dat het woord date meer beladen is. Zelfs al zie jij het als een ongedwongen gezellig wat samen gaan doen, wie zegt dat de ander dat dan ook doet. En voilà, de spanning is weer terugquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dat is ook wel een verschil, maar om het wat makkelijker in de mond te nemen is date gewoon sneller gezegd. Je kan date ook zien als wat leuks gaan doen toch?
Ik heb de ervaring dat de gesprekken veel rielekster zijn als je niet teveel druk legt op zoiets als zijnde een date. Nee, je gaat gewoon gezellig wat drinken in leuk gezelschap en meer niet. Bevalt het dan bevalt het en volgt er misschien nog een afspraak wat leuks te doen en zo niet, dan niet. Je hebt hoe dan ook een leuke avond gehad IMHO.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou. Of je gewoon leuk samen wat gaat doen of er het label date aan hangt, maakt volgens mij wel degelijk verschil
Daatr ben ik ook benieuwd naarquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
War of the Clones was cool, maar beetje matig uitgevoerd.Wie de fuck zit hierachter? Ik kan ook geen avond/nacht weg zijn hier ook.
![]()
Doe mij er ook één.quote:
Geeft ff een bakkie aan tranceptor..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Doe mij er ook één.![]()
Iemand probeert mijn stijl van posten, maar komt nog niet eens in de buurt. Het is wel leuk geprobeerd ofzo, maar er is maar één Tranceptor.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:47 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Geeft ff een bakkie aan tranceptor..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |