neuckenquote:
Ik heb al vanaf je eerste post hier geroepen dat je vaag bent, toen vond je dat leuk en nu ineens niet meerquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:28 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
![]()
En oh, wat zijn we stoer, in herhaling vallend en meepraterig.
1. vaagheid, ja, heb ik zelf al genoeg gezegd, iets nieuws .. nee.
2. de rest van ons, begin een gangbang
![]()
3. reageer ik maar niet op
Maar zucht, dit wordt vervelend en erg boring.
+ zag die post nu pas
kan geen kwaad hoor, is lekkerquote:
ik wil je de kneepjes van het vak wel even lerenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:36 schreef Furious het volgende:
[..]
Na 5 jaar kan ik nog best wachten hoor.
Je wordt eng.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:38 schreef Transeptor het volgende:
[..]
ik wil je de kneepjes van het vak wel even leren
even je geheugen opfrissen
enneh achteraf heb je spijt dat je al 5 jaar t niet meer gedaan hebt
trusten lieverdquote:
Hou je in joh ... Derekquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:46 schreef Salvad0R het volgende:
vieze gaylords
quote:
Nog nooit van klonen gehoordquote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:18 schreef Metro2005 het volgende:
Mogguhen wtf, missbitch en missbliss , zijn jullie zusjes ofzo
(2 bijna dezelfde icons en namen)
echt verwarrend.
en joeyT wat lees ik nu, neem jij de stok van mij over voor wat betreft jonge meisjes
Maar ga je gang, ik ben me meer op oudere meisjes aan het toespitsen momenteel
Klonen zijn meestal niet zó duidelijkquote:
Wel een vooruitgang.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:18 schreef Metro2005 het volgende:
Maar ga je gang, ik ben me meer op oudere meisjes aan het toespitsen momenteel
inderdaad ja maarja als je ziet tot hoe laat iedereen hier door zit te spammen dan vind ik het niet vreemd dat iedereen lang moet uitslapenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:33 schreef melismay het volgende:
Zopu tijd worden zeg dat mensen wakker gingen worden
Ik hou niet van grote tieten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef Godlike02 het volgende:
Als je het aan TC vraagt dan grote tieten
Verkapt complimenteuze post.quote:
Wow ik heb een kloon met een S. En ik was er niet eens gister.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:30 schreef Transeptor het volgende:
[..]
heey wat is er mis met mijn begroeting![]()
Ach ik heb er wel om gelachen hoor, toenet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:52 schreef melismay het volgende:
Hahahaha er is iemand filnk bezig geweest gisteren waarschijnlijk
Werd? Als in je hebt er nu geen last meer van?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach ik heb er wel om gelachen hoor, toenet.![]()
Ik was gister uit eten en drinken![]()
![]()
en had sjans van een hele leuke dame
En ja hoor ik werd weer doodsbenauwd verliefd te worden.![]()
![]()
Nee, nu heb ik het niet sterk. Ik heb het tegenwoordig als even teveel sjans heb van een hele mooie dame waar ik verliefd op kan worden. Ik word er gek van.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Werd? Als in je hebt er nu geen last meer van?
Waar komt dat in hemelsnaam vandaan? Bang om je te binden of juist bang om gekwetst te worden?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, nu heb ik het niet sterk. Ik heb het tegenwoordig als even teveel sjans heb van een hele mooie dame waar ik verliefd op kan worden. Ik word er gek van.![]()
Beiden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:00 schreef melismay het volgende:
[..]
Waar komt dat in hemelsnaam vandaan? Bang om je te binden of juist bang om gekwetst te worden?
Ik post wel vaker serieus hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:07 schreef PhaE het volgende:
Een serieuze post van Tranceptor... O.o
Ik ga ff koffie leuten, beetje bijkomen
20 en @ tranceptorquote:
Dat wat jij beschrijft is volgens mij tekenend voor verliefd zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Aan de andere kant wil ik niet in een verliefdheid komen omdat ik weet wat voor kamikazevliegtuigje ik dan ben. Ik ben dan echt helemaal de weg kwijt en de angst dat ik diegene leuker vind dan zij mij vind zal allicht meespelen. Volledig ongegrond is hij wel na de laatste berichten uit dat front, die angst. Maar ja, ik blijf hem houden.![]()
Jje boekt vooruitgang!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |