Als je het aan TC vraagt dan grote tietenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:24 schreef saaw het volgende:
maar hey
moet ik ook officieel aangenomen worden hier?
wat zijn eigenlijk de 'eisen'
ofzo
Nee, het is ook niet vies, maar voor die prijs moet het wel rotzooi zijn en dus vertrouw ik het niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:24 schreef Tijn het volgende:
Ik vind dat Schultenbrau of hoe je het ook schrijft helemaal niet zo kut trouwens hoor.
ik ben ont-zet-tend gezelligquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je het aan TC vraagt dan grote tieten
Als je het aan Joey vraagt: Bereid om te neuken
De rest?
Als je maar gezellig bent en leuk mee post
Dus welkom![]()
heeyquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:24 schreef saaw het volgende:
maar hey
ofzo
En nog op nivo ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:26 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ben ont-zet-tend gezellig
en even heel erg in de waan van een vreselijk lang maar prachtig, engels gedicht
Alexander Pope 'Eloisa to Abelard'
Ik denk dat hier posten al meer dan genoeg is.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:24 schreef saaw het volgende:
maar hey
ofzo
Alles van de aldi dusquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, het is ook niet vies, maar voor die prijs moet het wel rotzooi zijn en dus vertrouw ik het niet.
Post het eens.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:26 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ben ont-zet-tend gezellig
en even heel erg in de waan van een vreselijk lang maar prachtig, engels gedicht
Alexander Pope 'Eloisa to Abelard'
IR kan jij pls nog ff de TT aanpassen?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik denk dat hier posten al meer dan genoeg is.
Misschien komt dat bij dezequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Post het eens.
Niet dat ik interesse in poëzie heb, maar goed...![]()
Ik fiets inderdaad altijd met een flinke boog om de Aldi heen.quote:
Zijn ze al verloofd?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
het is dat je heey nog anders is dan het hoi van TC
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik fiets inderdaad altijd met een flinke boog om de Aldi heen.
Altijd dusquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bijna
Ik ben te gemeen voor TC, vooral als ie niet weet of ik zit te grappen of niet![]()
heey wat is er mis met mijn begroetingquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
het is dat je heey nog anders is dan het hoi van TC
Ik vond ESOTSM overigens tegenvallen. Ik had er echt heel veel van verwacht, maar ik vond het verhaal veel te voorspelbaar. Al was Kate wel heel schattig.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:28 schreef saaw het volgende:
neuken is okee
engelse poezie normaal gesproken niet [nja ik lees het nooit] maar deze is geniaal
how happy is the blameless vestal's lot
the world forgetting by the world forgot
eternal sunshine of the spotless mind
each pray'r accepted and each wish resigned
het is 6 blz lang dus mocht je nogsteeds geintresseerd zijn moet je maar even zoeken
Ligt er aan met wiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:28 schreef saaw het volgende:
neuken is okee
Nivo ipv niveauquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Altijd dus![]()
Maar we hadden boeiende discussies vanavond!
Dus hup weer beetje nivo er in
Waar is je C??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:30 schreef Transeptor het volgende:
[..]
heey wat is er mis met mijn begroeting![]()
Veranderd, dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IR kan jij pls nog ff de TT aanpassen?
Van Dien in Diep??
Tnx alvast![]()
Ik geloof niet dat ik de moraal van het gedicht snap, maar ik zou dan ook eigenlijk naar bed moeten gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:28 schreef saaw het volgende:
neuken is okee
engelse poezie normaal gesproken niet [nja ik lees het nooit] maar deze is geniaal
how happy is the blameless vestal's lot
the world forgetting by the world forgot
eternal sunshine of the spotless mind
each pray'r accepted and each wish resigned
ik vond best geniaal eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vond ESOTSM overigens tegenvallen. Ik had er echt heel veel van verwacht, maar ik vond het verhaal veel te voorspelbaar. Al was Kate wel heel schattig.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:29 schreef PPWB84 het volgende:
ah het is opeens gezellig druk. Hoi twisted_fok!
Na 12 uurquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nivo ipv niveau![]()
He lullo, nog geneukt?![]()
ik snap de moraal ook niet maar het klinkt mooiquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik de moraal van het gedicht snap, maar ik zou dan ook eigenlijk naar bed moeten gaan.![]()
Dank u!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Veranderd, dus.
En oh, Speknek. Tijn en ik hadden het waarschijnlijk over 2 verschillende afspraken.
Schattig? Ik vond het echt een kutwijf, ik kon dr niet uitstaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vond ESOTSM overigens tegenvallen. Ik had er echt heel veel van verwacht, maar ik vond het verhaal veel te voorspelbaar. Al was Kate wel heel schattig.
Dan gaan we het wel niet over seks hebben (eindelijk!)quote:
Zo op het eerste gezicht wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:32 schreef saaw het volgende:
[..]
ik snap de moraal ook niet maar het klinkt mooi, toch?
Vroeger welquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan gaan we het wel niet over seks hebben (eindelijk!)
Okeej, je kijkt veel films, lees je ook veel?
Ik vond het camerawerk trouwens wel erg tof. Maar ja, daar kregen ze ook een oscar voor, dus zo'n originele gedachte is dat niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:32 schreef saaw het volgende:
[..]
ik vond best geniaal eigenlijk
beetje gek, maar wel tof
en voorspelbaar, inderdaad
kate dr haar was leuk
en elijah wood![]()
Eindelijk? God en ik hadden vanavond een uiterst boeiende en serieuze discussie, maar toen waren jullie er niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:34 schreef Twisted_fok het volgende:
Dan gaan we het wel niet over seks hebben (eindelijk!)
Zijn we mee bezigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:35 schreef Ynske het volgende:
iemand nog wat leuks te vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |