abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2005 @ 23:05:03 #76
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28400693
ik moet even zeggen van mijn vent
dat hij niet zeurt dat ik zo veel fok
ik moet zeggen dat hij heel lief is
en dat hij de kindjes vanmiddag mee naar buiten heeft genomen
zodat ik lekker het rijk alleen had
en hij heeft vanavond patatjes voor mij gehaald
hij heeft de hond uitgelaten
en ik kreeg eergisteren een hele mooie ketting van hem

zow, ik heb mijn plicht weer gedaan

nu is hij weer blij

zal ik hem nu om een kopje koffie vragen ?

nee hoor ik maak geen misbruik van hem

ode aan de smileys !

zou hij nu blij zijn?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28407007
Alles weer toppie in huize mirage
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28407034
@Enyalius ... thx voor de moeite van het uittypen van je "gissingen" ... het vervolledigt de puzzel weer een beetje. Je praat er echt over met een vreedzaam gevoel ... ik krijg dan ook de indruk dat je niets "slechts" verwacht. Geen doemdenkerij, geen oliecrisis, geen rampen (klimaatswijziging, pole-shift...). Dat het huidige geloof ging aan zijn laatste tijden bezig is, had ik ook al gelezen, maar volgens mij kan dit enkel als mensen iets anders voorgeschoteld krijgen. Het geloof zit bij velen diep gebakken, toch bij de moslims ... Je schrijft zelf dat een nieuwe religie geboren zal worden, dan vraag ik me af door wat zoiets gemanifesteerd zal worden.
En de ancturianen zullen zich aan ons tonen ? Hopelijk geen War of the Worlds
Hoe zit het dan trouwens met de andere aliens ? Laten zij de ancturianen zomaar doen of gaan ze ook willen tussenkomen ?
Wat vind je trouwens van deze topic : iapetus : Maan (Saturnus) of Ruimteschip ?

btw Goro has an update : July 01, '05 'Follow the Torch' 2005
http://www.goroadachi.com/etemenanki/blog-05july.htm#070105
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 07:28:47 #79
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28407061
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 18:17 schreef Dromenvanger het volgende:

Het nadeel van een erectie die 24/7 duurt is dat plassen lastig gaat Daar moeten ze nog iets op uitvinden.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_28407065
'morning BG
pi_28407094
Goodmornin' trutheltjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 2 juli 2005 @ 07:53:14 #82
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407100

En ik maar denken dat ik vast de enige sukkel zou zijn die op zaterdag ochtend voor 0800 uur al naast haar bed staat... met kater
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28407123
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 07:53 schreef Mirage het volgende:

En ik maar denken dat ik vast de enige sukkel zou zijn die op zaterdag ochtend voor 0800 uur al naast haar bed staat... met kater
Nou.... ik heb geen kater.
Ehh.... jawel maar die heet George, loopt op 4 pootjes en miauwt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:22:50 #84
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407152
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:09 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou.... ik heb geen kater.
Ehh.... jawel maar die heet George, loopt op 4 pootjes en miauwt
Heb jij hier ook ooit al onder eenandere nick gepost ?

*nieuwsgierig is*
Sir Winston Churchill
pi_28407175
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

Heb jij hier ook ooit al onder eenandere nick gepost ?

*nieuwsgierig is*
Nee, nog nooit. Alleen op IRC heb ik soms een andere naam omdat die als alternatief ingesteld is.

Ik wil alleen als mezelf posten en niet als een ander of in een bepaalde rol. Te ingewikkeld. Kan de kloons van een ander al niet uit elkaar houden. Als ik daar zelf aan ga beginnen word ik gewoon schizo.

Jij wel dan?

Is hier nog iemand dan met een kat die George heet?
Misschien is mijn zoon dan toch stiekem aan het posten. Zal hem eens aan de tand voelen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:34:59 #86
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407193
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nee, nog nooit. Alleen op IRC heb ik soms een andere naam omdat die als alternatief ingesteld is.

Ik wil alleen als mezelf posten en niet als een ander of in een bepaalde rol. Te ingewikkeld. Kan de kloons van een ander al niet uit elkaar houden. Als ik daar zelf aan ga beginnen word ik gewoon schizo.

Jij wel dan?
Ja, maar dat was geen kloon.
Ik had voorheen gewoon een andere nick.
Nieuwe fase in mijn leven, nieuwe nick genomen. En een stukje gewoon omdat het praktisch was want ik was mijn pasw kwijt en het email adres bestond niet meer waar het pasw mee aangevraagd was.
Ik heb een jaar of wat (geen idee meer of het nou 2 of 3 jaar was ) de vorige nick gehad en post nu sinds 2001 (geloof ik) onder deze nick.
Ik heb ooit een paar posts gemaakt onder een kloon, Mirage omgekeerd.. Egarim omdat Oversight onder mijn nick had gepost en ik daar een ban voor had gekregen.

en wat kloons betreft... ik heb meestal wel een idee wie van wie een kloon is.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:35:42 #87
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407198
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Is hier nog iemand dan met een kat die George heet?
Misschien is mijn zoon dan toch stiekem aan het posten. Zal hem eens aan de tand voelen
Sir Winston Churchill
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:36:10 #88
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407202
Hoe was het kamp ?

Is hij in één stuk terug gekomen ?
Sir Winston Churchill
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:37:15 #89
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28407205
je bent niet de enige die vroeg op is.

slapen is de laatste tijd niet mijn sterkste punt. dus om te zorgen dat ik toch nog enige vorm van rust krijg anders dan slapen mediteer ik een paar uur per nacht.

zometeen even wat ontbijten en rond 10 uur mijn nieuwe shirts ophalen bij het postkantoor

en wat betreft dat onvoorwaardelijk liefde. je denkt het te hebben, maar dat is niet de echte pure vorm. dat is wat de mens aankan en niet wat er verder nog is
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:42:00 #90
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407225
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:37 schreef Enyalius het volgende:

slapen is de laatste tijd niet mijn sterkste punt. dus om te zorgen dat ik toch nog enige vorm van rust krijg anders dan slapen mediteer ik een paar uur per nacht.

zometeen even wat ontbijten en rond 10 uur mijn nieuwe shirts ophalen bij het postkantoor

en wat betreft dat onvoorwaardelijk liefde. je denkt het te hebben, maar dat is niet de echte pure vorm. dat is wat de mens aankan en niet wat er verder nog is
Van mij mag je dat geloven.
Sir Winston Churchill
pi_28407231
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:36 schreef Mirage het volgende:
Hoe was het kamp ?

Is hij in één stuk terug gekomen ?
oooooowww, heb me half dood gelachen om de verhalen.
Hij begonmaar met de verwondingen ta leten zien die hij had opgelopen.
Voor hij ging had ie met het zwemmen al een blauw oog opgelopen door de rand van zijn duikbril waar iemand per ongeluk tegenaan schopte. Nu was het andere oog ook blauw. maar dan van pure vermoeidheid.

Hij zei: ik heb geen bad-hair day maar een bad-head day.

Van slapen kwam niet veel. Ze beslopen meisjes. Indien beptrapt moesten ze bij de leraren en leraressen slapen. maar ook die ruimte had een raam om door te ontsnappen, wat ze dus ook deden. De meiden verdedigden zich blijkbaar prima. He had some bruises to prove it

Verder hele verhalen van spooktochten in het bos enzo. Geweldig..........
Hij had me niet gemist
Nou ja..... maar goed ook want hij gaat over 2 weken zonder mij op vakantie met een vriendje en de mams. Laat ie me 3 weken alleen. We zijn nog nooit zo lang zonder elkaar geweest. Maar ik geloof niet dat ie dat erg vindt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28407245
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:37 schreef Enyalius het volgende:

Dat geloof ik........ Je moet ook niet meer krijgen dan je aankan. En dat verschilt per individu.
Maar....... de liefde van je kinderen is wel van andere aard en zeker een vorm van unconditional love.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:48:33 #93
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28407252
@scorp

ik maak me niet druk over een oliecrisis omdat tegen die tijd er al een alternatief zal zijn die het makkelijk over zal nemen. er zijn nu al alternatieven maar die weigeren bepaalde landen te gebruiken omdat het slecht voor de handel is. handel en economie voor natuur zal ik maar zeggen.

er zullen nog meer "rampen" komen, maar niks wat we niet moeten kunnen overleven. er zullen aardig wat mensen weggevaagd worden. maar zodra je beseft dat het niet erg is, dat het gewoon een opruiming is van overtollige zielen en dat er een hoger nut voor is. dan maak ik me er niet meer druk om. veel mensen en voerheden vechten tegen de natuur, wat eigenlijk gewoon een verspilling is. ik ben persoonlijk ook tegen de medische wetenschap die allerlei ernstige ziektes wil voorkomen en mensen langer wil laten leven. dat is de taak van de medici helemaal niet, verstoort de balans dus moeten er andere maatregelen gevonden worden om mensen te laten sterven op tijd.

klimaatswijziging. er zijn wat veranderingen. de winter is zachter en later. de zomer is heter en langer. als je dat al niet op valt maar om nu gaten in de ozonlaag de schuld te geven. nee die gaten zaten er sinds het begin al in. of de mens de natuur minder moet proberen te vervuilen dan dat ze nu doen...ja dat moet. en dat zal ook gaan gebeuren en dan stopt de smelting van de poolkappen onder andere.

er zal geen war of the worlds zijn. de ancturianen zijn aardig en behulpzaam. er zijn wel geruchten/complot theorien dat de greys een fake invasie gaan doen en dan de amerikaanse overheid gebruiken om een NWO door te drukken. maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. de mensen zullen zich er tegen gaan verzetten als zoiets gebeurt. als er anderen tussen willen komen, kom maar zou ik zeggen.

die links lees ik later wel
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:51:23 #94
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28407262
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat geloof ik........ Je moet ook niet meer krijgen dan je aankan. En dat verschilt per individu.
Maar....... de liefde van je kinderen is wel van andere aard en zeker een vorm van unconditional love.
dat is waar. kinderen zijn nog puur. zij komen net trug dus dat is niet zo vreemd. maar dat gaat ook wel voorbij na een paar jaar. dan krijgt de maatschappij er vat op en krijgen ze allerlei beperkingen op zich van "dit kan niet" en "dat kan wel" en allerlei zooi op hun dak. niet zo gek dat veel kinderen gek gaan doen. ze leven dan tussen 2 werkelijkheden in die allebei waar zijn. 1 van het astrale en 1 van hier. en welke moeten ze doen? een balans vinden zijn hun nog te jong en onervaren voor. en ze hebben voorlopig geen toegang meer tot hun zielen geheugen.

en maar roepen dat ze adhd of authistisch zijn wat in de meeste gevallen niet zo is
volgens huidige maatstaven zou ik 12 jaar geleden ofzo ook adhd moeten hebben...eikels.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:52:41 #95
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407270
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

oooooowww, heb me half dood gelachen om de verhalen.
Hij begonmaar met de verwondingen ta leten zien die hij had opgelopen.
Voor hij ging had ie met het zwemmen al een blauw oog opgelopen door de rand van zijn duikbril waar iemand per ongeluk tegenaan schopte. Nu was het andere oog ook blauw. maar dan van pure vermoeidheid.

Hij zei: ik heb geen bad-hair day maar een bad-head day.

Van slapen kwam niet veel. Ze beslopen meisjes. Indien beptrapt moesten ze bij de leraren en leraressen slapen. maar ook die ruimte had een raam om door te ontsnappen, wat ze dus ook deden. De meiden verdedigden zich blijkbaar prima. He had some bruises to prove it

Verder hele verhalen van spooktochten in het bos enzo. Geweldig..........
Hij had me niet gemist
Nou ja..... maar goed ook want hij gaat over 2 weken zonder mij op vakantie met een vriendje en de mams. Laat ie me 3 weken alleen. We zijn nog nooit zo lang zonder elkaar geweest. Maar ik geloof niet dat ie dat erg vindt.

helemaal zoals het hoort !
Sir Winston Churchill
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:53:28 #96
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407276
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Klopt, maar ik had het niet alleen over mijn kinderen.
Sir Winston Churchill
pi_28407281
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:52 schreef Mirage het volgende:

[..]

helemaal zoals het hoort !
Hij ligt nu nog op apegapen. Ik verwacht hem wel weer ergens tussen 10 en 11.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 08:56:15 #98
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28407289
volwassenen, op een handjevol na weten helemaal niet wat liefde is.

ze weten wat een beperkende liefde is en zelfs de zogenaamde unconditional liefde is niet eens echt unconditional. het menselijk hart is vol beperkingen of je dat gelooft of niet en er zijn nog weinig tot geen die die beperkingen afgebroken hebben.

maar de mens weet tenminste het concept, maar ervaren zijn ze er nog niet helemaal.
pi_28407304
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:53 schreef Mirage het volgende:

[..]

Klopt, maar ik had het niet alleen over mijn kinderen.
Dat begreep ik ook uit jouw post.
Ik combineerde in gedachte even jouw post met die van Enyalius en pikte daar net dit stukje kinderliefde uit.

Ook hier niet alleen een reactie op jou maar ook in de algemene discussie.

Liefde.......... wat is het precies. En hoe weet je welke onconditional is en welke niet.
Wat is nou echte liefde en wat is projectie......... jaren mee geworsteld. Nu denk ik iets te weten. En het kan goed zijn dat ik over jaren en jaren denk: wat dacht ik toen te weten?
Waarschijnlijk is er een verschil tussen de menselijke liefde en de universele liefde die niet individueel is. Los van de menselijke beperkingen. Maar voor nu zal ik het met die beperkingen moeten doen. Ik ben maar een mens
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 juli 2005 @ 09:01:23 #100
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28407306
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 08:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hij ligt nu nog op apegapen. Ik verwacht hem wel weer ergens tussen 10 en 11.
hihihi goed zo !
En dan met een theetje rustig bij laten komen.

Ik ben op zoek naar het topic waar een hele waslijst van aparte plaatsen in Nederland in staat... ik kan hem niet terug vinden.

Heeft één van jullie het juiste trefwoord ?
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')